FF Boulevard #2

Ik zag net ook een uitspraak van haar dat ze er als een opblaaspop uit wou zien maar ook dat ze spijt heeft van haar nose job omdat ze nu ademhalingsproblemen heeft

1 like

Ik heb zoveel medelijden met die (ex) Geordie Shore meisjes. Volgens mij zijn ze allemaal heel erg ongelukkig.

Ik denk vaak: verwijder je social media, zoek een normale baan en ga in therapie. Maar goed.

4 likes

Aangezien senior al een flinke tijd dood is ga ik er niet vanuit dat hij met Nikki Plessen (wie dat ook moge zijn) staat te zoenen. Tenzij het een roddel met een decennia of anderhalf vertraging is
 Ik vind het overigens ook een raar idee dat junior met iemand staat te zoenen, omdat die in mijn hoofd nog dezelfde leeftijd heeft als toen zijn vader overleed.

4 likes

Ik heb het zelf nog wel als ik André Hazes zie staan dat ik denk hÚ dit kan niet. O ja het is nu André Hazes junior in plaats van Dré Hazes. Het duurt toch altijd nog wel een tijdje voordat ik denk o ja junior is ook een optie. Zolang gebruikt die André Hazes junior ook nog niet.

4 likes

Ik blijf het super raar vinden dat hij de ‘naam’ van zijn succesvolle doch overleden vader gebruikt. En dan kun je zeggen dat hij ook zo heet, maar het is junior toch?? Vind het een beetje meeliftgedrag en creepy ook. Mijn vader en broertje hebben ook dezelfde naam in een soort junior variant. Zou het ook raar vinden als mn broertje later ineens mn vaders naam zou gebruiken

5 likes

Maar hij is nu toch zelf de senior? Die jongen heet nu eenmaal zo, daar heeft zijn vader zelf voor gekozen.

11 likes

Maar maar MAAR
 heeft Dreetje nou gezoend met Nikkie? :thinking::thinking::thinking:

5 likes

Dat is wel zo ja. Maar zou misschien toch zelf blijven optreden onder mn juniornaam ofzo, uit respect misschien ook

Vind het niet creepy (waarom?) en geen meeliftgedrag en al wel: het is zijn vader dus dat mag hij. Maar vind het wel raar dat hij het niet gewoon op Dre Hazes heeft gehouden, Andere Hazes is voor mij inderdaad zijn vader.

Bedoelde het idd als artiest zijnde, niet in zn dagelijks leven haha

1 like

Hahaha Dre en die andere Hazes

67 likes

Hahahah oh foutje :smile:

2 likes

Maar zijn zoontje heet nu André Hazes Junior, roepnaam Dré, dus hij kan die naam nu zelf niet meer gebruiken, hij is nu de senior.

Maar even he, men doet toch over het algemeen plastische chirurgie om er mooier uit te gaan zien. Nu is mooi (tot op zekere hoogte) natuurlijk een subjectief begrip, maar ik ben benieuwd wat jullie nu eerlijk vinden van iemand zoals zo’n Chloe Ferry die superveel aan zichzelf heeft laten doen. Ik snap namelijk oprecht niet dat iemand dit zou willen. Dus daarom anoniem:

• Ze ziet er natuurlijk (voor alle cosmetische ingrepen) beter uit
  • Ze ziet er na alle cosmetische ingrepen beter uit

0 stemmers

Iets heel anders, maar ik vind Roxeanne nu wel echt een eigen sound en stijl hebben. Ik kan haar wel ‘los’ zien van haar vader. AndrĂ© zit nog in het zelfde wereldje en stijltje dus dan vind ik dat al lastiger.

10 likes

Ik ging een beetje doorklikken op haar Instagram en ik zit me te verbazen over dat zij haar bikini topjes 5 cm hoger draagt dan hoe het bedoeld is. Dat kan toch echt niet comfortabel zijn, ik zal wel als een oma redeneren maar hoezo koop je niet gewoon iets in je eigen maat? :exploding_head:

1 like

Dan mist ze het accent op haar borsten, misschien is ze bang dat mensen er dan overheen kijken ofzo

Ik ging naar aanleiding van jouw post ook even kijken naar haar instagram. Word er echt verdrietig van als ik al die foto’s en meiden op de foto’s zie. Ik vind ze zoiets treurigs hebben, holle blik ook vaak in de ogen.

3 likes

Maar in haar insta heeft ze nog wel dochter van André Hazes. Alsof niemand dat weet.

Nou jeetje, haar vader is overleden, ze mag hem toch best op die manier eren?

3 likes

Ja klopt, Dochter Dre. Leuk bedacht :ok_hand:t3: Maar ik zeg toch ook nergens in mijn post dat ze dat niet zou willen?

2 likes