Dochter Dre is de bedrijfsnaam van haar en haar verloofde
Heel eerlijk… ik vind sommige mensen echt veel mooier door de cosmetische ingrepen, bijv bella hadid of blake lively. Maar dit is gewoon too much.
Nu.nl is weer lekker classy
Ik las trouwens dat zij een diploma maatschappelijke zorg heeft! Niet dat die mensen nooit in de fout kunnen gaan natuurlijk, maar afhankelijk van de branche waarin ze zat heeft ze misschien toch wel voorbeelden gezien van drugs dealing?
Hahaa die grap wat ze maken bij 0:35 n.a.v. imanuelle
Voor sommige mensen wel.
@Veraanne, hm was nog even op haar instagram aan het kijken en op andere foto’s zie je niets. Misschien toch ‘s avonds met een opgeblazen buik genomen dan
@Nidorina, Samantha de Jong (oh oh cherso)
Ik ben niet zwanger maar ik kan ook wel zo’n buik tevoorschijn toveren.
Hahah ik ook! No problemo
Deze foto werd gisteren van mij gemaakt toen ik heel erg mijn buik opzette, het deed ook echt zeer maar een zwangerschap kan ik er dus duidelijk mee faken
Ik lig er momenteel exact hetzelfde bij, incl buik
Ze staat ook nog keer in bikini op de foto en zie je niks.
Ok ik lees rotzooi maar wat is dit???
Wat bezielt je om net na iemands overlijden even in de media te brengen dat je door hem ontmaagd bent en dat jij denkt dat je zijn eerste grote liefde was. En dan ook nog dat je naar zijn begrafenis wilde maar niet mag komen.
Over respectloos gesproken, ik vind dit echt bizar. Als je ergens als familie toch niet op zit te wachten op zo’n moment…
Man man man…
Niemand mocht naar zn begrafenis.
Een buitenstaander had iets gefilmd en dat was een kist op een hooiwagen met Amerikaanse en Nederlandse vlag en de persoon die de kist moest vervoeren. Verder was er niemand .
Hij kwam weleens in de cafetaria van mn vader. Enorm aardige man.
Nouuuu niet écht letterlijk gelukkig
Ik heb een aantal keer te maken gehad via mijn werk met Willeke. Zij was echt een nachtmerrie van iedereen bij onze bioscoop. Zo uit de hoogte! Ze liep een keer gewoon de zaal binnen bij een film: ‘want ik bén Willeke!!!’ Ja, en?! Je moet gewoon op tijd komen. We hielden zelfs lijstjes bij: ‘hoevaak ben jij in aanvaring geraakt met Willeke?’
En met zo’n uitspraak; wat wil je ermee bewijzen?
Ik mag hopen dat iemand heeft gereageerd met ‘ik heb geen flauw idee wie je bent’?
Willeke willeke willeke