FF Boulevard #2

Lol

7 likes

Heb hier geen woorden voor

11 likes

Ik denk het eerste … is niet goed te zien en word steeds afgeleid door de spectaculair lelijke tattoo

6 likes

Woah wat een lelijke tattoo

1 like

Heeft ze hier een lange aansteker in haar hand of lijkt dat maar zo?

Ik denk dat dat haar telefoon is.

Ah, nu je zegt zie ik het! Ik denk dat je gelijkt hebt

Hahaha die meid verandert zo vaak van uiterlijk, over een paar jaar komt die tattoo al niet meer overeen met de werkelijkheid.

12 likes

Nu ook al niet :exploding_head:

Heel lelijke tattoo

3 likes

haha ik ging gister na je bericht eens op haar insta kijken en op haar verhaal en zag dat ze een video van iemand anders had overgenomen in haar verhaal waarin ze met baby iets uit de auto pakt. ik was zooooo gefascineerd door die lange benen omg!! echt lang en perfect bijna hahah

weet niet of dat verhaal nog online staat

3 likes

ohh haha ik dacht echt van wel joh, kon haast wel qua looks. oke de baby ziet er inderdaad wel anders uit

1 like

https://www.reddit.com/r/Instagramreality/comments/clr46i/life_just_isnt_fair/ :smiley:

1 like

:joy: :joy:

Ik vind het zo bizar dat zij gewoon een compleet ander gezicht heeft gekregen. En ik denk dan altijd, hoe moet dat voor dat kind zijn? Als mijn moeder zich compleet had laten verbouwen zou ik dat best heftig vinden, wat nou als je heel erg op je moeder lijkt? En dan moet je van je moeder gaan leren dat je goed bent zoals je bent ofzo? Dat gaat toch niet? Of krijg je dan voor je 16e verjaardag lipfillers cadeau. Bizarre wereld.

6 likes

Je ziet zeker duidelijk dat ze een aantal ingrepen heeft ondergaan aan haar gezicht, maar vind eigenlijk niet dat ze een compleet ander gezicht heeft gekregen.

Ik vind verbouwen ook niet zo’n aardig woord, eerlijk gezegd.

Nee oké dat was misschien wat overdreven uitgedrukt en niet zo aardig van me. Maar ik vind haar echt heel erg veranderd als je bijv. kijkt naar dit filmpje. Ik vind dat echt heftig om te zien.

4 likes

Ja, dat filmpje ken ik inderdaad. Wat ik al zei, ze heeft wel een typisch gezicht waar veel ingrepen aan zijn gedaan, maar ik herken haar wel van het filmpje.

ik vroeg me net af of die mensen van het markeren thuis met flagstiften werken en ik vond mezelf medium grappig

1 like

16 likes

Gelijk dat brabbeltaaltje waarbij tegen de ongeboren baby gepraat wordt.
Maar waarschijnlijk word ik ook zo als ik ooit zwanger wordt, maar nu als niet-zwangere en geen-kinderen willend persoon is dit zo :nauseated_face:

8 likes