Welkom bij alweer de laatste aflevering van stelt bij de stars.
Jamie heb je geen Engels gehad op school.
Welkom bij alweer de laatste aflevering van stelt bij de stars.
Jamie heb je geen Engels gehad op school.
Wat een vreselijk filmpje. Hoe oud is dit? Je zou maar een kort broekje dragen ââââââterwijl je dat eigenlijk niet kan hebbenââââââââ
Ahhh wat leuk voor ze!
Grappig wel dat het een nieuwsbericht is van 4 zinnen en dat er twee zinnen toch nog even moeten gaan over een vorige relatie.
haha
hahahha
hahahhahahaa
Ik denk dat het echt geweldige TV zou zijn als zij mee zou doen aan een programma waarin ze een weekje meeloopt in de ouderenzorg of leger des heils ofzo
of expeditie robinson waar ze tijdens de eetproef opeens ijshoorntjes krijgt
Laat het ophouden âŠ
Zag net bij Rtl boulevard dat Andre (of Dre of Jr ik weet het niet meer) Hazes binnenkort met een nieuwe single komt. Wel heel toevallig dat er nu weer roddels zijn over zijn relatie, de vorige keer dat het niet goed zou gaan tussen hem en Monique begon bijna een nieuw seizoen van zijn serie⊠Volgens mij is het enkel voor de publiciteit
Hahahah check anders NU de story van Tim den Besten, ik ging dood
GOODMORNINGGGG
WAKE UP WAKE UP
Kan die Silvie Meis niet gewoon even ouderwets een klap voor dr smoel krijgen met dat geklaag over haar super luxe vakantie op de Malediven? God meid wat heb je het zwaar dat je 4 fotoâs per dag moet plaatsen en filmpjes.
Had ik die kutprobleempjes maar zegâŠ
haha hou op
Ik wil haar wel slaanâŠ
Ja , je hebt gelijk .
Ze moet gewoon even wakker worden uit haar droomwereld
Zo droog ook van RTL. âDeelt haar heftige verhaalâ.
Hahaha.
Wat is BeyoncĂ© nou eigenlijk steeds aan het doen met al die fotoâs en poses op Instagram. Zo onbenaderbaar. Vind het jammer dat ze het medium op deze manier gebruikt.
Neem het niet zo serieus joh. Spreekwoordelijke klap, bij wijze van, gewoon een grapje. Niks serieus.