Even gekeken, maar ja, ik snap het ook niet.
Jvardenne op insta doet ook mee
Hebben jullie Freek Vonk bij Jinek gezien? Zo grappig die exen aan 1 tafel, ze had het per ongeluk over pandapunten haha. Echt grappig om terug te kijken!
Toch die film he… echt hoe kan je zoiets doen zonder aan de gevolgen te denken.
Aangehouden Imanuelle Grives bereidde zich voor op rol in drugsfilm Suriname https://www.nu.nl/film/5976462/aangehouden-imanuelle-grives-bereidde-zich-voor-op-rol-in-drugsfilm-suriname.html (via @NUnl)
“We hopen dat het met een sisser afloopt”, eh… Voorbereiding of niet, drugs verkopen is nog steeds een strafbaar feit ongeacht je motief. Ik vind dit echt te dom voor woorden.
Ik geloof er nogsteeds niets van.
Nou inderdaad! Beetje poseren met je designermeuk. Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht, dit is gewoon hetzelfde als Kylie Jenner (maar dan met minder likes).
Ja en het is altijd zo! Nooit eens wat persoonlijk, vaak zonder onderschrift. Alleen maar geposeerde profi-foto’s. Saaaaai
Haha heeft iemand hier woensdagavond Roland Meulendijk bij Boulevard gezien die echt zeker wist dat Adele de special guest was van de talkshows in Amerika donderdagavond, en anders een andere grote vrouwelijke artiest die met een nieuw album zou komen? Ga er zo goed op dat het totaal iemand anders was, haha.
Wie was het dan??? Can’t leave us hanging like this
Will Ferrell als Ron Burgundy
Ik ga er ook zoooo goed op. Hoop dat ze die gast snel ontslaan bij RTL Boulevard. Vind het echt een kwal en uit de hoogte doen.
Ja vind ik ook. Volgens mij vinden de andere gasten hem ook vervelend. Hij is altijd zo zeker van zijn eigen mening.
Ik walg ook echt van hem
Hij zei dat als hij het fout zou hebben vrijdag vrij zou nemen. Ik vond het echt jammer dat hij dat niet gedaan heeft!
Eerste wat ik dacht toen hij er toch stond !
En ze is gespot met de ex van Brody Jenner (ene Kaitlynn, niet te verwarren met Caitlyn) op een boot, al knuffelend.
Miley of Liam?
Ergens verbaast het me wel omdat ze al zo lang samen waren (weliswaar met tussenpozen) en altijd weer bij elkaar uitkwamen maar aan de andere kant ook weer helemaal niet.