Miley
Miley idd!
Oh dit vind ik zo jammer, ik vond ze zooo leuk samen! Had ook het idee dat hij haar een beetje ‘op de rails’ hield. Maargoed wat weet ik er nou eigenlijk van haha.
Ben wel heeel benieuwd of ze iets met die Kaitlynn heeft! Misschien is het wel gewoon een rebound.
Het is natuurlijk sneu voor ze dat het huwelijk over is, maar ik moest toch lachen om dit stukje:
Het statement voegt er aan toe: “Ze zullen toegewijde ouders blijven voor de dieren die ze samen hebben.”
Je had je ook al aan kunnen bieden toen ze nog wel samen waren. Liam neemt het blijkbaar niet zo serieus met trouw zijn aan elkaar.
Ik ben niet verbaasd over het feit dat Miley iets met een vrouw doet/heeft, ik had alleen niet verwacht dat Kaitlynn degene is met wie het is.
Ik scrolde gauw naar beneden en dacht dat ze nu iets had met Caitlyn Jenner. Dat zou ik dan weer echt niet verwacht hebben.
Geweldig, moet hardop lachen hahaha
Ahhh, echt? Zo stom, dat had ik echt niet van hem verwacht.
In dat filmpje hierboven ergens waarin ze haar ochtendroutine doorneemt, zegt ze dat ze elke ochtend selderijsap drinkt. Ik wil graag geloven dat ze hier een gevatte woordgrap maakt.
Wat is er toch aan de hand allemaal
Het maakt naar mijn mening zichtbaar duidelijk hoe het normaler wordt om drugs te gebruiken -en niet alleen op feestjes of festivals-. Oke dit is abnormaal natuurlijk (en dom ook). Maar ik merk het zelfs aan een normaal rondje door het park savonds met de hond. Ik zie jeugd van +/- 15 jaar die daar zitten te spacen en dat is niet van zoiets als een joint.
Misschien staat dat los van dit bericht haha maar ik vind het echt opvallend dat steeds meer (jonge) mensen (hard)drugs zien als drank
Dit inderdaad! Maar ik vind het ook opvallend dat dit weer een ‘bekend’ persoon is, en dan ook nog wel een athleet. Een paar weken geleden is er toch ook nog een athleet opgepakt met drugs, net over de grens bij Duitsland? Vooral als athleet zijnde zou je toch denken dat het een ver van je bed show zou ‘moeten’ zijn…
Edit: deze bedoel ik: https://www.ad.nl/binnenland/nederlandse-atlete-madiea-g-gepakt-met-50-kilo-drugs~a99ea15b/
Inderdaad… En ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat ze er zelf niets van nemen. Of moet ik naïever zijn daarin?
Roelf.
Konden zijn ouders niet kiezen tussen Roel en Rolf.
Ik wil 1 drugs graag
Alleen als ze genderneutraal en glutenvrij zijn.
De Speld is er ook rap bij