FF Boulevard #2

Ik vraag me al een tijd af of Matthijs zn zwoele look au naturel is trouwens

6 likes

1 like

die rechter echt gekke bekken in de spiegel trekken

Ik zou hem nog steeds doen. #chirurgiedoejemetmate :joy:

17 likes

https://www.ad.nl/binnenland/prinses-christina-op-72-jarige-leeftijd-overleden~aa4a3a2a/

Prinses Christina, de jongste zus van Beatrix is overleden.

Allereerst verdrietig dat ze is overleden.

Alleen ben ik de enige die de naam van de zus van prinses Beatrix niet wist? En dan heeft die zus, prinses Christina, een zoon genaamd Bernardo? Ineens heb ik er een beetje de kriebels van dat die familie zo groot is (in mijn hoofd gaat het niet meestal niet verder dan Beatrix, WA en de kinderen). Teren zij allemaal op ons geld? Hoe zit dat eigenlijk?

1 like

Ze heeft nog 2 zussen he :wink: Prinses Margriet en Prinses Irene + gezinnen. Deel daarvan loopt ook altijd mee tijdens Koningsdag.

2 likes

Ja precies, ik ‘ken’ dus enkel het gedeelte dat er tijdens zo’n dag is. Of anderzijds een beetje in de media verschijnt.

1 like

Ik denk alleen maar plastic chirurgy done right :ok_hand: dat denk ik ook altijd bij blake lively.

2 likes

Alleen het koninklijk huis (Bea, W-A, maxima en Amalia vanaf haar 18e) krijgen een uitkering, de rest krijgt niks en verdient gewoon z’n eigen centen (wel met de voordelen van een rijke afkomst en aardig wat erfenissen).

4 likes

ze zijn vergeten Jeroen z’n haar op te fluffen, dat ie hier akkoord mee is gegaan!

7 likes

Als ie zo dicht tegen Eva aan mag zitten is het wat hem betreft allemaal prima

4 likes

Ik zou het dus echt niet chill vinden om met mijn gezicht zo dicht bij ‘concullega’s’ te hangen.
Maar goed, Linda heeft natuurlijk wel vaker dat bij de fotoshoots van dat eerste interview, BN’ers elkaar helemaal aflebberen.

4 likes

Ik zit even de RTL variant te bekijken: is Marc van de Linden stoned, dronken of heel erg ziek? Ziet er slecht uit!

1 like

RTL variant? Ik zit echt m’n hoofd te breken en te scrollen in het topic wat je bedoelt?

1 like

Boulevard misschien?

1 like

Oooooh! Thanks!

2 likes

Jaa dit heb ik ook gezien vooral zijn ogen echt raar

2 likes

Ja haha, RTL Boulevard inderdaad! Dacht altijd dat daar het topic naar vernoemd was, misschien heb ik dat wel verzonnen hoor!

1 like

Is ook zo hoor!
Maar ik moest ook even nadenken wat je bedoelde met RTL variant haha

1 like