FF Boulevard #2

Maar dit is toch niet perse shady? Maar laat toch alleen maar zien dat die man nergens spijt van had.

Ja zo bedoel ik eigenlijk ook. Geen spijt, geen kans op berechting en gevoelsmatig (maar er zijn al zoveel getuigen/bewijs dat ie wel schuldig ‘moet zijn’, maarja zonder berechting valt er niets over te zeggen) zo’n schuldbekentenis.

Ik vind het shady als in, de enorme (financiële) maatregelen die worden genomen. Wie weet hoeveel mensen nu een hand boven het hoofd worden gehouden.

3 likes

Nog een paar toevoegingen die mij echt laten twijfelen over de zelfmoord omdat het klinkt als het plot van een Mission Impossible film

But Epstein was taken off of suicide watch on July 29 and returned to the MCC’s special housing unit after a psychiatric evaluation determined he was no longer at risk of harming himself. The Wall Street Journal reported that Epstein’s lawyers had requested he be removed from suicide watch.

According to The New York Times, it is standard practice at the facility for inmates who have been on suicide watch to then be housed with other inmates. Epstein was placed in a cell with another inmate at first, but that inmate was later transferred out of the special housing unit, leaving Epstein alone in the cell, which reportedly had a metal door and a small glass window. It is not clear why Epstein was not immediately assigned another cellmate.
MCC guards are supposed to check on inmates in the special housing unit every 30 minutes, but failed to do so on Friday night. The New York Times reported that two guards in Epstein’s jail unit fell asleep and failed to check on him for about three hours. In an apparent cover-up attempt, they falsified records to hide their mistake.

Twee guards die neem ik aan selectief gekozen zijn op hun skills, die TEGELIJK in slaap vallen?? Letterlijk het Ă©nige wat ze hoeven te doen is niet in slaap vallen.

En toevallig zou de FBI bijna zijn eiland met de bijnamen Orgy Island,” “Pedophile Island,” en “Island of Sin" gaan binnenvallen

7 likes

Even iets van een minder ingrijpende orde😂

Ik heb het idee dat Andre Hazes en Monique nu wel echt uit elkaar zijn. Hij is vrijwel niet thuis (alleen afgelopen weekend zag je die kleine, in het gezamenlijke huis) en Monique heeft al weken niks gepost.

4 likes

Ik vind dit altijd zo lastig met complottheorieĂ«n he. Want als je gelooft dat hij omgelegd is, is het ook wel logisch dat ze dat dan wel zo goed mogelijk willen verhullen en dan voor de vorm een gevangenis directeur en twee cipiers ontslaan. Op het toneel van de echt belangrijke mensen maakt dat namelijk geen flikker uit dat drie ‘nobody’s’ de zwarte piet toegespeeld krijgen en zou het verhaal voor de buitenwereld alleen maar aannemelijker maken dat het echt door incapabel gedrag van het personeel is geweest.

Ik ben er wel altijd voorzichtig mee, als je in zo’n complotdenken zit, kom je er ook niet meer uit omdat er zoveel loopholes in zitten. In Nederland vertrouw ik de overheid wel, maar ik heb wel het idee dat er in Amerika veel viezere spelletjes worden gespeeld en ik schrijf die complottheorie niet volledig af. Het verhaal is wel vreemd, en blijkbaar was de uiteindelijke doodsoorzaak ook ‘inconclusive’. Maar ik heb me er nog niet heel erg in verdiept en denk dat het misschien beter is om dat ook niet te doen.

3 likes

Ik denk dat de zelfmoord van Epstein wel gecreëerd is. Want ook de camera deed het op die nacht toevallig niet meer en zijn kamergenoot was net de dag van tevoren verplaatst. Ik denk wel dat hij zelfmoord heeft gepleegd, maar dat de gevangenis er alles aan heeft gedaan om dit te laten plaats vinden.

11 likes

Ja, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Hij kan nog steeds alsnog ‘gewoon’ vermoord zijn en dat ze het op zelfmoord laten lijken. Stel je voor wie er allemaal bij betrokken zijn, die nare dingen met kinderen, de top van de top. Die doen er alles aan om te voorkomen dat dit naar buiten komt, en hebben ook alle middelen voorhanden om dat te doen.

1 like

Beveiligers zullen dan nu wel een goed gevulde sokkenla hebben thuis :roll_eyes:

1 like

Ik vond dit wel een interessant artikel om te lezen over de zelfmoord van Epstein:

Hij liet tijdens zijn gevangenschap elke dag een stroom aan dure advocaten komen zodat ze soms wel 12 uur per dag een privéruimte hadden waar ze konden praten en snacks eten. Zo lijkt gevangen zijn minder erg, als je maar geld hebt. Hij heeft ook medegevangenen betaald om hem met rust te laten, hoewel dat blijkbaar redelijk gebruikelijk is.

11 likes

Ja dat denk het rationele deel van mijn hersens ook, maar als ik dan bedenk dat het De Ziekste Gevangene die er zat was, in dezelfde soort cel etc. als El Chapo, dan denk ik alleen maar hoe dan???

1 like

.

Ik geloof meestal niks van complottheorieën, maar de theorieën rondom Epstein komen op mij geloofwaardig over. Ik denk dat er veel meer (hooggeplaatste) mensen bij die misbruikzaak betrokken zijn. De Clintons en prins Andrew worden oa genoemd. Ben echt nieuwsgierig hoe dat zit

8 likes

Waar kan ik me aanmelden

1 like

Maar echt :heart_eyes:

Ik heb ooit een scharrel gehad die erg op hem leek. Maar dat is helaas maar bij drie keer gebleven. Was ook een muzikale jongen. Ik mis hem

1 like

Ja ach daar heb ik geen problemen mee hoor

2 likes

Welke club?

3 likes

Volgens mij is hij bi

Ah is dat de club? Hij is iid bi.

Ik vermoed dat @Snygg met de club homo bedoeld, dus in dat geval zou ze het fout hebben.

2 likes