FF Boulevard #3

Ik hoop het!! Echt geen woorden voor deze walgelijke gast.

4 likes

Die heeft vast wel ‘geïnvesteerd in vastgoed’ o.i.d.

7 likes

https://www.linda.nl/nieuws/bekend/ellen-degeneres-gemeen-presentator/

Had Nikkie (Tutorials) toch een punt in DWDD

Iemand reageert ook met een oud filmpje waarin Ellen Mariah Carey alcohol wil laten drinken om te bewijzen dat ze niet zwanger is
 Zo zielig, je ziet echt dat Mariah in een situatie terechtkomt waar ze niet in wil zitten. (Ze bleek uiteindelijk zwanger te zijn, en heeft iets daarna een miskraam gehad)

Vraag me wel af of alles waar is, want iedereen kan op Twitter beweren dat ze voor Ellen gewerkt hebben natuurlijk.

5 likes

Wat onwijs gemeen om iemand zo voor het blok te zetten. Na het interview met Macaulay Culkin, de woorden van Nikkie en nu dit vind ik die Ellen echt steeds stommer en stommer

10 likes

Linkje?

Dat van Mariah weet ik nog wel ja, ik vond dat toen ook bizar.

Ik ben een lifelong Mariah fan dus misschien biased, maar ik heb dat interview toen gezien in 2008 en zat toen al te cringen hoe Ellen haar voor t blok zette. Ze heeft inderdaad een miskraam gehad rond die tijd.

1 like

En dan is er ook nog deze, waarin Mariah liet blijken dat het niet om gender ging en Ellen ook dat weer uit haar probeerde te forceren “Als je een meisje krijg ga je sowieso voor roze”.

Ik vind Ellen hier heel denigrerend naar hem, terwijl hij echt zĂł vriendelijk blijft.

6 likes

Thanks, zo even kijken.

1 like

Raar dat dat nu pas bij velen bekend is. Ellen vind ik vaak opdringerig en denigrerend. Haar vragen zijn ook zo saai. Ik kijk liever Graham Norton als ik interviews met beroemdheden wil zien. Ze zijn bij hem vaak meer op hun gemak.

39 likes

Hmm, het is voor mij meer haar houding naar hem toe. Ik vind dat je bij Ellen heel duidelijk merkt of er een Jennifer Aniston of andere A-celeb zit of iemand als hij of Nikkie.

6 likes

Inderdaad. Ze heeft duidelijk haar vaste groepje “vrienden” waarbij ze sympathiek en leuk overkomt maar meestal is ze sarcastisch op een denigrerende manier. Ze geniet echt ervan om anderen belachelijk te maken op allerlei soorten manieren. Beetje sadistisch.

2 likes

Wauw, zou Ellen Portia echt weghouden bij de opnames van Arrested Development? En abuse in hun relatie? Dit blijven geruchten of course, maar zou zij echt zo’n heks zijn? Wat een freak als ze echt zulke 2 gezichten heeft. Sociopatisch bijna.

Edit: thread met situaties door iemand die direct in contact zou zijn (geweest) met haar ex-werknemers.

Ellen Degeneres heeft de persoonlijkheid van een eeltsok. Eerst ben je er best positief over, maar beetje bij beetje kom je erachter wat voor viezigheid erachter schuilt.

76 likes

Toen ik nog studeerde waren de websites met blind items mijn guilty pleasure. Net zoals er toen vaak blind items waren over Harvey Weinstein (we all know how that turned out), waren er toen ook vaak blind items over Ellen waar ze niet zo sympathiek uit kwam.

3 likes

Dit vind ik zo’n non-argument altijd
 sorry, maar dat iemand rechtse vrienden heeft zegt niet per se iets over een persoon.

2 likes

Het was even geleden.

58 likes

Ellen is het met je eens, want die heeft een keer een filmpje opgenomen over dat je best vrienden kunt zijn met mensen waar je het niet mee eens bent. Dat vind ik ook tot op zekere hoogte, maar ik vind wel dat het iets over je zegt als persoon als je vrienden kunt zijn met iemand die racistisch is, mensenrechten schendt en het bloed van andere mensen aan zijn handen heeft.

15 likes

Macaulay Culkin’ comeback na zo laag te zijn is echt inspirerend (L)

1 like

84 likes