FF Boulevard #3

Omg Doutzen, zo goed dat jij het in jouw mindset omzet naar iets PoSITiEfS, maar de wereld heeft daar natuurlijk niets aan nu.

Ik vond dat filmpje ook echt héél ongepast, maar wel een goede excuses maakt ze.

4 likes

Hahah dit zei ik wel eens als ik stout was geweest als tiener. En dan moesten mn ouders lachen. Kreeg alsnog straf.

47 likes

Maar het is dus juist niet thuis?

1 like

Sorry hoor, maar zoveel medeleven kan je toch ook niet verwachten van een ex-VS model die in interviews zegt dat haar heupen breed zijn?

9 likes

Ah maar ik las ook een keer een artikel (of nou ja, stukje is waarschijnlijk een beter woord) waarin zij genoemd werd als “rubensvrouw” in de modewereld.

Dit zijn rubensvrouwen:

:unamused:

19 likes

Ik zie mezelf

22 likes

Ja ik zie de gelijkenis

3 likes

Ja dat is ook zo. Ik heb het ook een beetje raar getypt, maar ik bedoel dus: het is echt een kutexcuus want ze zegt weer gewoon ik ben PoSiTiEf en lalalaaa. Ja lekker chillen in een megagrote tuin in Friesland net je centen en achterlijke filmpjes plaatsen, terwijl er mensen echt ziek zijn en inkomen of familie verliezen. Niemand zit op een thank you corona filmpje te wachten, ook niet mensen die verder ook gewoon positief zijn/proberen te blijven.

Maar vanuit pr-perspectief handelt ze wel snel en adequaat. Het past precies in het rijtje van celebs die stomme shit doen en dan een sorry riedeltje doen.

4 likes

Ik vond Doutzen altijd leuk (wel zweverig) maar ga haar nu ontvolgen, byebyeeee

11 likes

Miss Americana op Netflix

2 likes

Doorkijken!! Begint inderdaad als PR verhaal maar wordt tegen het einde een stuk beter!

1 like

Preaching to the wrong choir…

i love taylor :grimacing:

9 likes

Eens! Dat gezeur over dat het zooooooo moeilijk en speciaal was dat ze liet merken feminist te zijn en democraat, kon ik niet mee relaten (en ik dacht ook: hoe lastig is het vanuit jouw positie). Maar die stukjes over het songwriten en hoe dat in zijn werk ging vond ik echt leuk! Beter hadden ze daar de focus op gelegd in die docu.

1 like

Hij wordt vanzelf wakker als hij straks z’n inkomsten drastisch ziet dalen.

Ik vind het heel vervelend voor artiesten maar in zijn geval ben ik heel blij dat al z’n feesttent gigjes worden geannuleerd.

Edit: was even nieuwsgierig. Hij “kost” tussen de 12.500 en 17.000 voor een optreden van een half uur. Wat een geld…

23 likes

Ik hoop het!! Echt geen woorden voor deze walgelijke gast.

4 likes

Die heeft vast wel ‘geïnvesteerd in vastgoed’ o.i.d.

7 likes

https://www.linda.nl/nieuws/bekend/ellen-degeneres-gemeen-presentator/

Had Nikkie (Tutorials) toch een punt in DWDD…
Iemand reageert ook met een oud filmpje waarin Ellen Mariah Carey alcohol wil laten drinken om te bewijzen dat ze niet zwanger is… Zo zielig, je ziet echt dat Mariah in een situatie terechtkomt waar ze niet in wil zitten. (Ze bleek uiteindelijk zwanger te zijn, en heeft iets daarna een miskraam gehad)

Vraag me wel af of alles waar is, want iedereen kan op Twitter beweren dat ze voor Ellen gewerkt hebben natuurlijk.

5 likes

Wat onwijs gemeen om iemand zo voor het blok te zetten. Na het interview met Macaulay Culkin, de woorden van Nikkie en nu dit vind ik die Ellen echt steeds stommer en stommer…

10 likes

Linkje?

Dat van Mariah weet ik nog wel ja, ik vond dat toen ook bizar.

Ik ben een lifelong Mariah fan dus misschien biased, maar ik heb dat interview toen gezien in 2008 en zat toen al te cringen hoe Ellen haar voor t blok zette. Ze heeft inderdaad een miskraam gehad rond die tijd.

1 like