FF Boulevard #3

En dan is er ook nog deze, waarin Mariah liet blijken dat het niet om gender ging en Ellen ook dat weer uit haar probeerde te forceren “Als je een meisje krijg ga je sowieso voor roze”.

Ik vind Ellen hier heel denigrerend naar hem, terwijl hij echt zó vriendelijk blijft.

6 likes

Thanks, zo even kijken.

1 like

Raar dat dat nu pas bij velen bekend is. Ellen vind ik vaak opdringerig en denigrerend. Haar vragen zijn ook zo saai. Ik kijk liever Graham Norton als ik interviews met beroemdheden wil zien. Ze zijn bij hem vaak meer op hun gemak.

39 likes

Hmm, het is voor mij meer haar houding naar hem toe. Ik vind dat je bij Ellen heel duidelijk merkt of er een Jennifer Aniston of andere A-celeb zit of iemand als hij of Nikkie.

6 likes

Inderdaad. Ze heeft duidelijk haar vaste groepje “vrienden” waarbij ze sympathiek en leuk overkomt maar meestal is ze sarcastisch op een denigrerende manier. Ze geniet echt ervan om anderen belachelijk te maken op allerlei soorten manieren. Beetje sadistisch.

2 likes

Wauw, zou Ellen Portia echt weghouden bij de opnames van Arrested Development? En abuse in hun relatie? Dit blijven geruchten of course, maar zou zij echt zo’n heks zijn? Wat een freak als ze echt zulke 2 gezichten heeft. Sociopatisch bijna.

Edit: thread met situaties door iemand die direct in contact zou zijn (geweest) met haar ex-werknemers.

Ellen Degeneres heeft de persoonlijkheid van een eeltsok. Eerst ben je er best positief over, maar beetje bij beetje kom je erachter wat voor viezigheid erachter schuilt.

76 likes

Toen ik nog studeerde waren de websites met blind items mijn guilty pleasure. Net zoals er toen vaak blind items waren over Harvey Weinstein (we all know how that turned out), waren er toen ook vaak blind items over Ellen waar ze niet zo sympathiek uit kwam.

3 likes

Dit vind ik zo’n non-argument altijd… sorry, maar dat iemand rechtse vrienden heeft zegt niet per se iets over een persoon.

2 likes

Het was even geleden.

58 likes

Ellen is het met je eens, want die heeft een keer een filmpje opgenomen over dat je best vrienden kunt zijn met mensen waar je het niet mee eens bent. Dat vind ik ook tot op zekere hoogte, maar ik vind wel dat het iets over je zegt als persoon als je vrienden kunt zijn met iemand die racistisch is, mensenrechten schendt en het bloed van andere mensen aan zijn handen heeft.

15 likes

Macaulay Culkin’ comeback na zo laag te zijn is echt inspirerend (L)

1 like

84 likes

Ik vond Nicolette ooit leuk, maar sinds is die droplul van een Bas op insta gezien heb schat ik haar ook wat lager in

32 likes

Ik zou nooit vrienden kunnen zijn met mensen die er rechtse ideeen op nahouden eerlijk gezegd. Ik zou normaal met ze om kunnen gaan als het nodig is, bijvoorbeeld als je collega’s bent en ik zou ze er ook niet perse op veroordelen, maar vriendschappelijk gezien zou ik het niet kunnen.

6 likes

Weet niet maar mijn vriend zou dit ook kunnen zeggen gewoon om te etteren :face_with_hand_over_mouth:

Mijne ook al grapje, maar als ik naar het verdere niveau van Bas kijk weet ik niet of t een grapje is

5 likes

Heb wel het idee dat bij hun de rolverdeling vrij traditioneel is.

Doet Nicolette trouwens nog iets op televisie?

2 likes

Ik vind Ellen gewoon kut om naar te kijken omdat ze nul social skills heeft en dat dan humor moet zijn? Echt zo iemand die even ene klap op dr smoel nodig heeft voor wat bezinning.

33 likes