FF Boulevard #3

Nikkie vertelde juist in dwdd dat je daar gewoon ‘koud’ de studio binnenkomt en weer weggaat. Geen voorbespreking dus. Ellen komt zichzelf blijkbaar niet eens voorstellen voorafgaand aan de show.

Wat ik ook erg giftig vind is het idee dat soms op internet heerst dat je wel positief moet zijn over Ellen omdat ze lesbisch is en een van de eerste openlijke queer personen is die zo veel succes heeft op de (Amerikaanse) televisie.

Maar als iemand zijn persoonlijkheid kut is, is die persoon gewoon kut, ongeacht je seksuele voorkeur of wat je hebt bereikt. :upside_down_face:

51 likes

Ik moet wel zeggen dat ik haar hierdoor in het begin meer credits gaf en leuker vond, maar na al deze filmpjes denk ik echt :face_vomiting:

Waarom praat Dakota Johnson altijd zo raar?

3 likes

Ik vind het hier wel meevallen.

Ze heeft sowieos een mooi huis.

5 likes

Haha ik moest ook aan dit filmpje denken, laatst gekeken. Ik vind juist dat ze een hele kalme stem heeft

Vind het zo’n knus huis, had deze ook gekeken. Het is heel ruim maar krijg er helemaal niet dat verstikkende gevoel van dat ik wel krijg bij andere celebrity huizen. Die hebben 10 badkamers, 4 woonkamers etc. En ik vind het al lastig om mijn tweekamer-appartement (wk-sk) fatsoenlijk in te richten met spullen die meer doen dan de ruimte vullen😂

4 likes

Precies ik vind de meeste huizen van celebs ontzettend lelijk en wayyyyyy to big. Ik zou hier zo kunnen intrekken.

2 likes

Haha wk-sk, ik dacht dat is dat voor een bijzonder apartment maar dat is natuurlijk woon en slaapkamer

Hahahahaha show them your early work with Ray

27 likes

Wow ik wist helemaal niet dat ze al weer 4 kinderen hadden!

3 likes

https://www.mediacourant.nl/2020/03/john-de-mol-ontslaat-patty-brard-als-ze-weer-dik-wordt/

w t f

9 likes

Wow fucking belachelijk

1 like

Ben niet eens verbaasd. John de Mol staat hier om bekend. Hij ontslaat ook vrouwen als ze een bepaalde leeftijd bereiken. Echt een hele nare man.

4 likes

Tijd dat John de mol van zijn troon afvalt

13 likes

Behalve zijn zus die ouder en ook voller is dan sommige anderen die ontslagen zijn

Niet dat er iets mis met Linda is, maar het is weer lekker dubbel van John

21 likes

Lil kleine zit vast in Dubai. Gok wat gek en had hij ook helemaaaaal niet aan zien kunnen komen natuurlijk

139 likes

hahaha wat een sukkel

4 likes

En nu moet DE NEDERLANDSE STAAT hem vast terug gaan halen. Zelfde ergernissen bij alle toeristen die bleven ‘want ze komen ons anders wel halen’ en dan vervolgens helemaal verontwaardigd zijn dat de staat wel iets beters te doen heeft dan koppige idioten uit het buitenland te halen.

12 likes

zo in rtl boulevard!

ik zit klaar.

4 likes

Waar zie je dat? Zag net z’n stories maar kwam niks voorbij. Ben wel benieuwd haha