FF Boulevard #3

https://www.destentor.nl/show/angst-bekruipt-lil-kleine-en-vriendin-in-dubai-andere-vakantie-geworden-dan-we-voor-ogen-hadden~a00e8d75/?fbclid=IwAR23jr2BK5Yk3meDR9da8DxujlkEQMxCaY0AiLZu8rzdno2d9abQxh6hY0c

:woman_facepalming:t3:

12 likes

En begrijp me niet verkeerd, we mogen echt niet klagen, we hebben het hier heel goed. Maar voor ons is het ook een heel andere vakantie geworden dan we voor ogen hadden.’’

Zeggen dat je niet mag klagen en de zin erna toch klagen. Oh nee toch. Je vakantie is anders geworden dan verwacht. Als je twee hersencellen had gebruikt had je dit al voor vertrek kunnen bedenken.

28 likes

Ergens heb ik toch het gevoel dat Lil Kleine of op zijn minst zijn manager het er (deels) om gedaan hebben. Het is wel erg toevallig dat er nu overal nieuws verschijnt over ‘arme Lil vast op vakantie’ terwijl hij net nieuwe muziek heeft uitgebracht.
Die vakantie zal vast al geboekt zijn geweest (hoop ik dan), maar ik denk wel dat ze bij de beslissing om wel/niet te gaan hebben meegewogen dat als ze vast kwamen te zitten het publiciteit zou opleveren.
En ze zullen ze ook wel zo arrogant zijn geweest te denken dat als dat gebeurde ze toch niet zo lang vast zouden zitten want geld

13 likes

Ik kan me nog een story van Jamie herinneren dat ze echt wel verstandig genoeg waren om op vakantie te gaan.

8 likes

Ik heb dit echt 3 keer opnieuw gelezen

5 likes

Nja, voor half NL was de situatie dat weekend ook niet duidelijk. Wellicht waren ze echt zo naïef?

Het was wel duidelijk. Maar mensen luisteren gewoon niet en denken dat hen Corona niet kan overkomen. Egoïsme heet dat. Gewoon dom ook.

18 likes

Denk dat ze bedoeld dat half Nederland lekker naar het strand en bossen ging dat weekend.

1 like

Maar vergeet niet dat hij wel echt heel hard had gewerkt hoor dit jaar dus die vakantie hadden ze echt even verdiend. Beetje lullig om daar zo op af te geven, we hebben allemaal weleens behoefte aan vakantie.

58 likes

Ik heb geen idee wat er in hun hoofd omgaat. Wat ik wel weet, is dat een groot deel van NL het dat weekend nog nodig vond om naar de kroeg te gaan. Misschien waren zij net zo onwetend/egoïstisch/naïef, idk. Dat vind ik namelijk vallen in dezelfde categorie.

Edit:

Op zaterdag 14 maart had ik een hele discussie via DM met de eigenaar van een kroeg, uit de plaats waar ik ben opgegroeid. Via insta riep hij namelijk mensen op gewoon te blijven komen, waarop ik reageerde dat dit totaal idioot en gevaarlijk is. Nog geen 24 uur later, werden alle horeca gelegenheden gesloten. 10 dagen later is deze plaats 1 van de plekken die rood gekleurd is op de kaart… Hij wordt niet publiekelijk aan de schandpaal genageld, maar eigenlijk vind ik dit nog veel kwalijker dan een lil kleine die naar Dubai vliegt.

Edit 2.0:

Ik snap dat dit een Boulevard topic is, Lil Kleine een publiek figuur en dat hij hier wordt besproken.

Thanks, dat bedoelde ik inderdaad.

Wel toch, een persoon door een hartstilstand. Heel tragisch allemaal.

1 like

Ja oke dat is wel natuurlijk. Maar die persoon was pas 22 dus dan is een hartaanval wel redelijk ongebruikelijk.

Ja klopt, ik was het ook weer aan het googelen. Ze had super veel kalmeringsmiddelen en alcohol in haar bloed

Dat vertelt het artikel niet dus ik ging uit van een natuurlijke dood. Maar een overdosis dus. Wat een tragiek in deze familie :cry:

Misschien ligt het aan mij maar ik vind de schrijfwijze van dit stuk niet fijn. Er wordt herhaaldelijk geschreven “volgens Duffy” en “naar eigen zeggen”. Dat komt op mij over alsof het ook net zo goed niet waar kan zijn. En dat vind ik kwalijk om te insinueren.

28 likes

Ik heb de fout gemaakt de reacties te lezen. Helaas zitten daar een aantal mannen en vrouwen die nog veel walgelijker zijn. Roepen dat ze zichzelf naar de top heeft geneukt en nu spijt heeft want als het echt was zou ze wel namen noemen. Moet me echt inhouden om de discussie niet aan te gaan. Maar bij die leeghoofden dring je toch niet door.

1 like

de comments, om te janken
kan het niet aanraden om ze te lezen

Maar eigenlijk klopt dat toch met de journalistieke regels? Als het officieel niet is vastgesteld, en er niemand veroordeeld is, (correct me if I’m wrong ik heb het stuk niet gelezen) is het feitelijk ook ‘volgens haar’. Denk niet dat Nu hier seksistische bedoelingen mee heeft.

17 likes

Ik heb haar verhaal gelezen (te vinden via haar Instagram) en vond het heftig om te lezen, het was niet echt grafisch maar het ging heel erg over de nasleep en op wat voor manier de verkrachting haar leven heeft beïnvloed. @anon18050057 ze geeft inderdaad zelf aan dat er niemand veroordeeld is en dat sommige mensen haar een schuldgevoel hebben aangepraat omdat haar verkrachter nog vrij rondloopt (ze heeft niet direct aangifte gedaan). Ik vond dat ze het heel goed verwoordde en ze koppelde het ook nog aan social distancing in deze tijd omdat ze zichzelf een tijd lang geïsoleerd heeft van de buitenwereld.

1 like