FF Boulevard #3

Vind haar altijd zo aandachtsgeil.

Laatst postte iemand hier een soort struisvogel waar ze op leek en ik kan het niet meer anders zien dan dat :joy::joy:

12 likes

Ik kan me dus oprecht voorstellen dat je die vergeet. Een vriend van me, kwam eens langs met zijn nieuwe vriendin en toen lag die van mij per ongeluk nog op bed in de slaapkamer.

2 likes

Wie is dit?

afbeelding

Emily Ratasjnogiets

Een “model” die eigenlijk het meest bekend is van blurred lines en haar insta waar ze altijd naakt op is onder het mom feminisme

23 likes

er was toch zon blind dat ze thuis altijd naakt rondloopt? (niet dat daar iets mis mee is)

1 like

De laatste zin maakte me veel duidelijk, thanks

ZO WERKT HET NIET, MUTS

78 likes

En dan zo’n gedekte tafel met 4 personen naast elkaar?

Ze ziet er wel knapper uit als je haar lippen niet kan zien :joy:

46 likes

Ik snap dit soort broeken nooit, ik heb dit figuur niet. Maar het lijkt me dat je die losse broek toch de helle tijd aan het heisen bent. Heel charmant

2 likes

Ik wi schreeuwen tegen haar dat ze noodzakelijke middelen voor ziekenhuispersoneel misbruikt, maar het heeft geen enkele zin. Die twee zijn nog te dom om de dag aan te kijken.

6 likes

Ook lekker met je “vieze” handschoenen je telefoon aanraken die je vervolgens later alsnog weer met je “schone” handen aanraakt. Geloof nl niet dat ze haar telefoon enz ook zou desinfecteren daarna :woman_shrugging:t2:

17 likes

Hetzelfde met mensen in de supermarkt die handschoenen dragen, ze raken alles aan en vervolgens zitten ze met hun handen aan hun gezicht. Heb er zelfs een gezien die in zijn oog stond te wrijven, nee lekker bezig hoor jongens

5 likes

Haha ja dit. Ik zag hier een meid haar latex handschoenen met dr mond uittrekken want met de andere hand moest ze natuurlijk wel haar telefoon vastblijven houden zodat ze midden in de winkel kon videobellen :roll_eyes:

13 likes

Ja dat is wel effectief ja! Good job :joy:

1 like

Hahah ja ik zag mensen die aan het verhuizen waren met plastic handschoenen aan en daarmee het zweet uit hun gezicht stonden te wrijven🤦‍♀️

‘Gelukkig’ zijn dit niet de mondkapjes die men gebruikt bij corona patiënten.

Ik denk dat deze broek idd een maatje te groot is, maar bij mij vallen zulke broeken wel zo bij mijn middel en zit niet constant te hijsen.

Heb dat ook. Rond mijn middel los, maar bij mijn heupen strak.

3 likes

Ah ja, zoals ik al zei. Ik heb helaas niet zo’n figuur en dus geen idee.

1 like