Vreselijk dat mensen je dan een schuldgevoel aanpraten man. Victim blaming is zo hardnekkig…
Heftig hoor. Daardoor durven mensen nog minder naar de politie en wordt het probleem nog groter. Hoop echt dat dat sentiment van niet naar de politie durven nog gaat veranderen.
Ah ja heb het net gelezen. Behoorlijk heftig inderdaad. En zo zo zo walgelijk dat mensen haar een schuldgevoel aanpraten.
Ik heb het gelezen en vind dat het dat niet insinueert. Nu.nl schrijft een artikel op basis van een post die Duffy geschreven heeft, ze moeten dus wel zeggen ‘volgens Duffy’. Het baseert zich niet op andere bronnen, dus het is echt: ‘zij vertelt dat dit gebeurd is’. Ik lees het niet op een vervelende manier eigenlijk. (Behalve de inhoud natuurlijk)
Ja het is op basis van haar post. Maar wat @Candace al zegt. Ze hadden andere bewoordingen kunnen gebruiken.
Edit: sorry reactie klinkt erg bot. Zo bedoelde ik het niet. Ik zou het persoonlijk gewoon anders hebben geschreven.
Wat dan bijvoorbeeld? Ik vind dit heel neutraal… iets als ‘Duffy beweert’ had ik dan stommer gevonden.
Nou vast geen populaire mening hier maar ik vind het ook maar een bijzonder verhaal tbh…
Seriously
“Ook”? volgens mij vind niemand het maar een bijzonder verhaal, gaat het er meer over hoe journalisten het omschrijven.
Maar wat voor reden heb je in godsnaam om aan te nemen dat het niet klopt dan?
Ik zeg nergens dat ik denk dat verhaal niet klopt of niet voor een deel. Ik vind het alleen een apart verhaal? Mag wel toch. Wou nog erbij typen dat ik dat niet perse denk maar ik kreeg telefoon tussendoor.
Inderdaad een bijzonder verhaal. Je vraagt je echt af hoe het kan dat een kerel het in zijn botte kop haalt om zo iets walgelijks te doen. Wat is er in zijn leven of hoofd zo vreselijk misgegaan dat hij denkt dat dit oké is. Heel bijzonder.
Zie mijn berichtje hierboven. Ik wil niet zeggen perse dat ik denk dat het een leugen is ofzo.
Ik snap dan toch niet helemaal wat je ermee wilde zeggen ook icm impopulair. Zelf zou ik het als een afschuwelijk verhaal omschrijven.
Dat ik het een bijzonder verhaal vind? Apart? Ja weet niet hoe ik het moet noemen. Het is toch een apart (en eng) verhaal? Zeg nergens dat ze een leugenaar is. Ik bracht het misschien beetje verkeerd want het lijkt wel nu alsof ik dat denk maar zo was het ook weer niet bedoeld (bedoelt? uch spelling). Snap de reacties wel van mensen hier naar mij toe!
Dit zeiden ze ook in de comments bij dat artikel, maar ik denk dat het een privevliegtuig is geweest. Gedrogeerd kom je idd lastig door de douane denk ik.
Ik was ook nog niet helemaal wakker om eerlijk te zijn.
Huhhh ik zie net dit, maar had zij altijd al zulke lippen of ook dr lipfillers laten verwijderen oid???
De cosmetische artsen zijn toch nog niet zo lang dicht
Ja zou wel kunnen idd!
‘boodschappen weer binnen’ en dan alleen een foto van jezelf plaatsen, haha hele goede reden voor een selfie inderdaad
Wow. Gewoon wow