FF Boulevard #3

Wow wat erg, dat mensen dat al denken maar helemaal ook uitspreken.

9 likes

Jeeeezus, hoe haal je t in je hoofd?
Dat je het uberhaupt op durft te schrijven. Stoer hoor, (enigszins) anoniem achter je schermpje. Ze hebben zoveel verdriet moeten hebben, en dan ga je dit soort dingen eroverheen gooien?

Een vd redenen dat ik social media echt slecht trek

11 likes

Hoe zijn mensen zo afschuwelijk gemeen? Wtf??

3 likes

Haha ik vond deze wel leuk. Weet iemand wie hij immiteert op 1:17? Die komt vaker in de trailer voor maar ik heb geen idee wie dat zou moeten zijn en ik ken kuwtk alleen van youtube en een heel klein beetje via videoland.

Edit: dat moet Mason voorstellen?

3 likes

Nee, Scott Disick.

Met de hoodie is Scott (die echt spot on is trouwens), met het petje is Mason. @Jumpsuit

1 like

Volgens mij zijn er 4 bekende Baldwin broers en doen ze allemaal wel af en toe wat twijfelachtige dingen (o.a. de vader van Hailey Bieber)

5 likes

Ik bedoelde idd die met het petje! Dat is maar een heel klein stukje rond 1:17
Hij doet idd Scott heel goed na. Zonder beeld kun je het al raden door alleen de stem die hij opzet.

wow, maar echt alle comments zijn zo? Ik zie echt geen enkele positieve comment. Wat megaheftig, hoe kunnen mensen zo zijn echt.

2 likes

Ja die comments zijn mega bot en lomp. Maar misschien gaat het er ook om dat hij 61 is en ze al 4 kinderen samen hebben en dat dat bij sommige mensen in het verkeerde keelgat schiet?

https://www.ad.nl/show/alec-baldwin-en-vrouw-blijven-gaan-voor-vijfde-kind~ac278c0b/

2 likes

Laat ze het dan lekker in hun verkeerde keelgat houden in plaats van over het internet uit te kotsen. Wat hebben die mensen er mee te maken hoeveel kinderen iemand wil en wanneer :woman_shrugging:

6 likes

Oh huh ik dacht dat dat Jonathan Cheban moest voorstellen! @kika

4 likes

https://youtu.be/4Edc-wnvMVo

Door dit filmpje!

1 like

Ja sorry ik bedoel foodgōd

1 like

foto’s, video’s, audio, alles

9 likes

been uitsteken

91 likes

Hem laten schrikken op het moment dat hij net iets eet/drinkt waardoor hij gaat hoesten en niet meer mee mag op verdenking van corona

63 likes

Ja dat vooral.

1 like

Hij zou anders nooit meer met KLM vliegen na dat akkefietje van vorig jaar

1 like

Beter droppen ze m in de woestijn

2 likes