FF Boulevard #3

Ff casual lekker gaan shoppen ook. Niet te filmen.

Ik vind dat als je zo opvallend jezelf op de kiek wilt zetten dat je dan wel een volledige overall moet dragen op de foto.

Ik vraag me af of ze uberhaupt nog in Dubai zijn? Vind het strand echt wit en water heel blauw voor Dubai

1 like

Helaas gebruiken we die wel. Omdat de ffp2 schaars zijn.
(Als mensen oa niet aan de beademing liggen schijnt dat voldoende te zijn).
Maar echt… mensen gebruiken de mondkapjes en handschoenen zo verkeerd… pijn aan mn ogen haha!

3 likes

Filters are your friends

5 likes

Gelukkig. Dit is het nieuws waar ik smachtend op zat te wachten!

2 likes

Wat een fijn nieuws in deze barre tijden. Gelukkig weet André altijd zijn spotlight te vinden.

2 likes

Volgens mij is dit vooral Monique die de spotlights zoekt, om André en Brid er van te beschuldigen dat ze de spotlights zochten :sweat_smile:

11 likes

Eerste wat bij mij op kwam toen ik het bij rtl boulevard hoorde is dat ze gewoon geil waren van de warmte en vakantiesfeer.

21 likes

Bam, en toen zijn we even samen het toiletgebouwtje ingedoken

32 likes

Ik moet bij hem altijd denken aan een forummer die hem een keer zag slapen in de trein en toen keihard op het raam ging bonken hahaha. Blijft leuk.

53 likes

Fijn dat we hier (tot nu toe) eensgezind over zijn

2 likes

Sorry :poop:

Ik ook, die associatie zit er voor altijd in en ik word daar blij van :heart:
Zie het zo voor me, dat geschrokken en verbolgen hoofd van hem

8 likes

Hahahahaha ohja!! Ik zie het ook zo voor me :joy::sob:

1 like

Vind het toch altijd apart dat dit ontslaan genoemd word. Want eigenlijk is het geen nieuw contract aanbieden.
Ontslaan geeft zeker meer sensatie.

7 likes

Ja de mediacourant is gewoon niveau weekend/party dus past er wel bij haha

1 like

Zie nu dat ze inderdaad verkast zijn naar Zaya Nurai Island bij Abu Dhabi :roll_eyes:

2 likes

Zo wordt 2020 toch nog 'n mooi jaar

6 likes

https://www.ad.nl/show/anouk-zit-niet-op-eerste-vliegtuig-uit-marokko~a115f687/

1 like