FF Boulevard #3

Not sure of het bewust is of dat ze het nog steeds niet in de gaten hebben haha
(Nachtkastje)

Emily Ratajkowski btw

20 likes

Ik was confused. Dacht even dat ik in het wjekw foto topic zat.

8 likes

Ik zie niet wat ik zou moeten zien?

2 likes

Dildo?

2 likes

Oh jeetje daar moest ik wel heel erg mijn best voor doen om die te zien.

In combinatie met die provocerende pose kan ik me haast niet voorstellen dat het per ongeluk is trouwens. Maar goed het boeit me niet verder ook eigenlijk, een mens moet wat in deze barre tijden. Ik wens ze veel plezier.

14 likes

ik bedoelde er ook niks mee

1 like

Oh nee dat dacht ik ook niet hoor!

1 like

Ik ben nog verbaasder eigenlijk over hoe opgeruimd dat kastje eruit ziet. Al zegt dat natuurlijk meer over mij dan over hun

7 likes

Vind haar altijd zo aandachtsgeil.

Laatst postte iemand hier een soort struisvogel waar ze op leek en ik kan het niet meer anders zien dan dat :joy::joy:

12 likes

Ik kan me dus oprecht voorstellen dat je die vergeet. Een vriend van me, kwam eens langs met zijn nieuwe vriendin en toen lag die van mij per ongeluk nog op bed in de slaapkamer.

2 likes

Wie is dit?

afbeelding

Emily Ratasjnogiets

Een “model” die eigenlijk het meest bekend is van blurred lines en haar insta waar ze altijd naakt op is onder het mom feminisme

23 likes

er was toch zon blind dat ze thuis altijd naakt rondloopt? (niet dat daar iets mis mee is)

1 like

De laatste zin maakte me veel duidelijk, thanks

ZO WERKT HET NIET, MUTS

78 likes

En dan zo’n gedekte tafel met 4 personen naast elkaar?

Ze ziet er wel knapper uit als je haar lippen niet kan zien :joy:

46 likes

Ik snap dit soort broeken nooit, ik heb dit figuur niet. Maar het lijkt me dat je die losse broek toch de helle tijd aan het heisen bent. Heel charmant

2 likes

Ik wi schreeuwen tegen haar dat ze noodzakelijke middelen voor ziekenhuispersoneel misbruikt, maar het heeft geen enkele zin. Die twee zijn nog te dom om de dag aan te kijken.

6 likes

Ook lekker met je “vieze” handschoenen je telefoon aanraken die je vervolgens later alsnog weer met je “schone” handen aanraakt. Geloof nl niet dat ze haar telefoon enz ook zou desinfecteren daarna :woman_shrugging:t2:

17 likes