FF Boulevard #3

Ik wi schreeuwen tegen haar dat ze noodzakelijke middelen voor ziekenhuispersoneel misbruikt, maar het heeft geen enkele zin. Die twee zijn nog te dom om de dag aan te kijken.

6 likes

Ook lekker met je “vieze” handschoenen je telefoon aanraken die je vervolgens later alsnog weer met je “schone” handen aanraakt. Geloof nl niet dat ze haar telefoon enz ook zou desinfecteren daarna :woman_shrugging:t2:

17 likes

Hetzelfde met mensen in de supermarkt die handschoenen dragen, ze raken alles aan en vervolgens zitten ze met hun handen aan hun gezicht. Heb er zelfs een gezien die in zijn oog stond te wrijven, nee lekker bezig hoor jongens

5 likes

Haha ja dit. Ik zag hier een meid haar latex handschoenen met dr mond uittrekken want met de andere hand moest ze natuurlijk wel haar telefoon vastblijven houden zodat ze midden in de winkel kon videobellen :roll_eyes:

13 likes

Ja dat is wel effectief ja! Good job :joy:

1 like

Hahah ja ik zag mensen die aan het verhuizen waren met plastic handschoenen aan en daarmee het zweet uit hun gezicht stonden te wrijven🤦‍♀️

‘Gelukkig’ zijn dit niet de mondkapjes die men gebruikt bij corona patiënten.

Ik denk dat deze broek idd een maatje te groot is, maar bij mij vallen zulke broeken wel zo bij mijn middel en zit niet constant te hijsen.

Heb dat ook. Rond mijn middel los, maar bij mijn heupen strak.

3 likes

Ah ja, zoals ik al zei. Ik heb helaas niet zo’n figuur en dus geen idee.

1 like

Ff casual lekker gaan shoppen ook. Niet te filmen.

Ik vind dat als je zo opvallend jezelf op de kiek wilt zetten dat je dan wel een volledige overall moet dragen op de foto.

Ik vraag me af of ze uberhaupt nog in Dubai zijn? Vind het strand echt wit en water heel blauw voor Dubai

1 like

Helaas gebruiken we die wel. Omdat de ffp2 schaars zijn.
(Als mensen oa niet aan de beademing liggen schijnt dat voldoende te zijn).
Maar echt… mensen gebruiken de mondkapjes en handschoenen zo verkeerd… pijn aan mn ogen haha!

3 likes

Filters are your friends

5 likes

Gelukkig. Dit is het nieuws waar ik smachtend op zat te wachten!

2 likes

Wat een fijn nieuws in deze barre tijden. Gelukkig weet André altijd zijn spotlight te vinden.

2 likes

Volgens mij is dit vooral Monique die de spotlights zoekt, om André en Brid er van te beschuldigen dat ze de spotlights zochten :sweat_smile:

11 likes

Eerste wat bij mij op kwam toen ik het bij rtl boulevard hoorde is dat ze gewoon geil waren van de warmte en vakantiesfeer.

21 likes

Bam, en toen zijn we even samen het toiletgebouwtje ingedoken

32 likes