FF Boulevard #3

Ik moet bij hem altijd denken aan een forummer die hem een keer zag slapen in de trein en toen keihard op het raam ging bonken hahaha. Blijft leuk.

53 likes

Fijn dat we hier (tot nu toe) eensgezind over zijn

2 likes

Sorry :poop:

Ik ook, die associatie zit er voor altijd in en ik word daar blij van :heart:
Zie het zo voor me, dat geschrokken en verbolgen hoofd van hem

8 likes

Hahahahaha ohja!! Ik zie het ook zo voor me :joy::sob:

1 like

Vind het toch altijd apart dat dit ontslaan genoemd word. Want eigenlijk is het geen nieuw contract aanbieden.
Ontslaan geeft zeker meer sensatie.

7 likes

Ja de mediacourant is gewoon niveau weekend/party dus past er wel bij haha

1 like

Zie nu dat ze inderdaad verkast zijn naar Zaya Nurai Island bij Abu Dhabi :roll_eyes:

2 likes

Zo wordt 2020 toch nog 'n mooi jaar

6 likes

https://www.ad.nl/show/anouk-zit-niet-op-eerste-vliegtuig-uit-marokko~a115f687/

1 like

Ik wilde net hetzelfde komen zeggen! Hij heeft letterlijk elke dag andere mensen over de vloer om gezellig samen te zuipen. Wat gaat er dan in je om joh?
Ik heb hem ook maar van Instagram gegooid want ik erger me helemaal kapot.

4 likes

@Calypso @Frenky ik erger me hier ook dooood aan. De eerste weken leek hij het best goed te doen voor iemand die altijd met mensen & de hort op is, maar sinds afgelopen week is zie je hem elke dag met andere mensen??? En het dan wel over 1,5 meter afstand hebben terwijl je nog net niet bij mensen op schoot zit. Wat bezielt je

2 likes

Ik had nooit echt een mening over Michael Bublé, behalve dat zijn muziek kut is. Maar dit filmpje vind ik wel bizar!

1 like

Hmmm ik weet het niet zo goed. Heb het nu 5x gekeken en twijfel echt. Ik zie iets fels in zijn blik wat ik heel arelaxed vind, maar zij reageert er zo natuurlijk en chill op dat het ook kan zijn dat het gewoon een beetje hun dynamiek is. Heb het meermaals gekeken en op 1 van de 2 gelet, maar ben er niet uit.

11 likes

Ja ik vind het een gek filmpje, vanmorgen keek ik en toen dacht ik wow dit is wel heel lomp. Vanavond kwam ik hem weer tegen en toen leek het ineens mee te vallen? En m’n man zag hem net en hij vond het juist weer lomp. :woman_shrugging:

Ik zou het zelf niet chill vinden als mijn partner zo met me om zou gaan. Misschien bedoelde hij het grappend, maar tot wanneer blijft dit grappig en wanneer wordt het onprettig?
Vind haar er best geschrokken uitzien.

1 like

Ik weet het ook niet zo goed met dit filmpje, maar ik vond haar reactie er niet heel chill uitzien. Eerder alsof ze emoties inhield, misschien omdat ze wist dat ze gefilmd werden. Maar ja dat is natuurlijk pure interpretatie van mij, omdat ik het zelf naar zou vinden.

6 likes

Ik heb het filmpje gekeken en ik zie dat hij haar eerst met zijn elleboog aanstoot, vervolgens in haar arm knijpt en dan zijn arm om haar nek legt . Ik vind haar er ongemakkelijk bij zitten en lijkt of ze haar emoties inbedwang probeert te om dat ze gefilmd wordt. Hem vindt Ik dominant en ruw overkomen maar goed ik ken ze niet .

3 likes

Wow in de thread eronder wordt ook een video van een half uur gedeeld waar hij haar heel agressief “omhelst” / greep heeft om haar nek meerdere malen en ze helemaal bevriest terwijl ze samen aan het koken zijn. Echt rare vibes van die gast en vooral die ogen.

1 like

hier heb ik net een kort stukje van gezien! zij staat te roeren in een kom ofzo en hij grijpt haar heel hardhandig bij haar bovenarm en knijpt ook echt. zag er ook niet heel gezond uit, brr