FF Boulevard #3

Heb m net gekeken, ook rare vibes. Elke keer als zij iets “verkeerds” zegt of doet pakt hij haar zo vast.

2 likes

Ik vind het er echt eng uit zien. In het 2e filmpje lijkt hij ook in haar bovenarm te knijpen.

https://publish.twitter.com/?query=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fdream181920%2Fstatus%2F1250271768884862977&widget=Tweet

2 likes

Ik vind hem ook heel onsympathiek en dominant overkomen, had ik niet bij hem verwacht?

3 likes

ja deze bedoelde ik! en dan ook de dominante manier van praten erbij

2 likes

Ik las ook dat hij vroeger vreemd was gegaan. Dat matcht echt niet met het beeld dat ik van hem had als een hopeloze romanticus

Ik vind dit hele filmpje best een nare vibe hebben, niet alleen dat fragment:

3 likes

In dat 2e filmpje zie je haar echt duidelijk schrikken van hoe hij in haar arm knijpt. Best bizar dit.

2 likes

Echt? Ik vind hem bloedserieus kijken bij die elleboogstoot en daar niet echt gezellig/grappig “bro let op” van uitstralen.

Die hugs ofzo vind ik dan niet per se agressief overkomen.

6 likes

Ik begrijp in 1 klap waarom hij redelijk weinig interviews doet. Hij komt zo kut over dat zijn management hem dat vast heeft afgeraden.

28 likes

Heb jaren terug ook wel eens interviews van hem gezien waar hij seksistische opmerkingen maakt over vrouwelijke duetpartners. Hij was meer onder de indruk van de boobs dan het talent. En de manier waarop ook…naar mannetje lijkt t me.

1 like

Ik weet niet of dit hier moet of in het youtubers topic, maar ik vraag me heel erg af wat er met haar wenkbrauwen is. Ze kloppen niet ofzo, is het de kleur? Is het de vorm? WHAT IS IT

2 likes

Sowieso lijkt de kleur te oranje

1 like

Ja dat voor het adem halen al meteen sorry zeggen vind ik enger dan zijn elleboogstoot. Lijkt me dat het dan wel eens vaker voorkomt dat ze iets doet wat hem niet bevalt.

2 likes

Ja de Leco-look doet me ook echt denken aan 2003 in de hoogtijdagen van de glossy en de beau monde enzo

25 likes

“Ook BN’ers als Soundos el Ahmadi, Ellemieke Vermolen, Nikkie Plessen, John Wiliams, Daley Blind, Marlies Dekkers, Manon Meijers en Viktor Verhulst liggen dubbel van de lach.”

Hoe is dit grappig?

11 likes

Ik vind het eigenlijk ook wel grappig.

4 likes

Ik las vroeger altijd de beau monde bij de kapper en dat was voor mij echt het hoogtepunt van glamour en wauw. Als ik er nu eens doorheen blader boeit echt niks me uit dat tijdschrift haha

4 likes

De Leco look!

1 like

Wat een vermoeiende man zeg