FF Boulevard #3

Ik had hetzelfde inderdaad. Ik denk dat mensen nog schrikken hoe wij soms met elkaar omgaan haha.

2 likes

Lekker glas op de stoep gooien waar ook honden enzo kunnen lopen

2 likes

Hahah ja ik deed dit altijd ( :sweat_smile:) totdat mijn vriend zei dat hij die streep onder mijn ogen echt heel lelijk vond, en dat ik er veel frisser uitzie zonder.

Deed wel een beetje pijn, maar probeerde het toch. Was even wennen, maar als ik nu oude foto’s terugkijk. Not a good look.

Elke keer als ik Chantal zo zie, vind ik het ook zonde nu.

8 likes

Misschien lijk ik nu heel zuur maar dat bovenste lijkt me niet echt zonder makeup?
Ze heeft toch flink sproeten, en die lippen en wenkbrauwen? Maar wel zonder zware oogmakeup inderdaad.

3 likes

Misschien komt dat door het licht?

Ah neee, ik heb zo lang rondgelopen met zo’n lijntje in m’n oog. In m’n tienertijd vaak ook nog van vloeibare eyeliner :sob:
En dan tekende ik zo’n mislukt lang wing-geval erboven…

6 likes

Haha ik heb nog steeds een lijntje in mijn oog, wel vervaagd vaak maar toch :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar erboven ziet er gewoon echt niet uit/kan ik niet. En als ik niets doe heb ik echt hele ronde ogen.
Dus teach me masters, wat doen jullie dan?

2 likes

LEAVE BRITNEY ALONE!!!

16 likes

Niet aan Britney komen.

Ik zie er ziek uit zonder lijntje en doe het lekker toch nog steeds. I make it look good bitchhh :smirk::relieved:

Edit ; maar ik doe geen zwarte lijn maar koper. Zoveel mooier vind ik.

2 likes

Mari is volgens mij ook echt geen lieverdje. Hij lijkt mij heel erg gehaaid.

1 like

Ben ik heel benieuwd naar. Wat stond erin over Mari?

2 likes

Hij is leuk gevonden :joy:

Ik denk trouwens dat geen van beiden op hun achterhoofd gevallen zijn

5 likes

Haha, hoe was die van Patty?? Want ik had helemaal gemist dat zij een biografie had en nu wil ik 'm ook want vind Patty echt top!

2 likes

Omg ik ga nu zijn biografie bestellen.

12 likes

Hahaha hoe kom je erop om je nieuwe lover elektronica met spyware erop te geven?! Dit lijkt wel een film. Wel heel naar overigens de punten die je daarna noemt.

23 likes

Nare vent die Mari.

Marc toch?

Nee, Mari van de ven.

OMG, wist je dat hij al 60 is. Net even gegoogled.

1 like