FF Boulevard #3

Sorry maar als je zou zeggen dat dit een interview met rapper Sjors was had ik het ook geloofd

29 likes

Hahaha beide zo waar ja. :joy:

Ziet er echt heftig uit zeg. Word er zelf gewoon naar van. :frowning:

Weer een update vanuit Dave, hij is bij de huisarts geweest en het moet vanzelf overgaan. Komt door stress of door een allergie. Echt bizar dat dat zo opeens op komt zetten, zou me ook echt kapot schrikken

Wow, wtf?

Ik vind dit echt een vorm van harassment ofzo naar haar eigenlijk? Waarom voel je je comfortabel om dat zo tegen iemand te zeggen? Zijn zij vrienden?

14 likes

Ja ik vind dit ook een beetje te makkelijk klinken. Lijkt me toch het soort klacht waarbij het belangrijk is om meteen serieus te nemen en verder te onderzoeken, en niet op zoiets vaags als ā€œstressā€ te gooien.

1 like

Ik ga ervan uit dat zijn arts beter weet wat hij doet dan jij of ik. Sorry hoor, maar ik kan me ontzettend ergeren aan dit soort uitspraken. Je hebt geen volledige informatie en waarschijnlijk ook niet de kennis om deze adequaat te interpreteren.

31 likes

Klinkt bijna alsof hij psychisch niet helemaal in orde is, zijn relatie is ook net voorbij las ik? Hoop dat hij hulp krijgt

Nah, is gewoon een hork en niet de meest snuggere man, denk ik. Plaatste ook al zo’n domme insta-post over hoe we om moeten gaan met coronacrisis. Hij zal vast ergens doorheen gaan, maar wil dat niet direct linken aan psychische problemen.

1 like

Ok, dat mag. Andersom erger ik me aan het ā€œhet is een arts, dus hij/zij heeft het altijd goed en daar mag je als leek niks van vindenā€. Ik ben geen arts nee, maar ik ben ook niet achterlijk. Ik gaf gewoon mijn mening over iets wat iemand zelf op insta zet.
Artsen zijn ook maar mensen die fouten (kunnen) maken.

1 like

Uiteraard kunnen artsen fouten maken, maar jij hebt niet de kennis om zo te zien of een arts fouten maakt. Ik vind het prima als je daar als leek of als wie dan ook iets van vindt, maar onderbouw het dan beter dan je doet. Ik vind het nogal een accusatie om te stellen dat de arts het probleem niet serieus neemt en dat er meer onderzoek moet komen. Op welke gronden dan?

7 likes

Wow wat een bizarre gewaarwording zeg…Ik zou zelf denk ik helemaal de pan uitflippen als bij mij zoiets zou gebeuren. Is toch raar…z’n hele gezicht trekt strak naar beneden.

1 like

Nu maak je mijn opmerking veel groter en stelliger dan dat ie was… Ik zei alleen ā€œhet lijkt mijā€¦ā€, ik zeg nergens dat ik zĆ©ker weet dat die arts een fout heeft gemaakt en dat er per definitie meer onderzoek nodig is.

1 like

Hij heeft toch een hersenscan gehad? Wat kunnen ze nog meer doen?

1 like

Oh nee, ook Boef is met LoA bezig, wat een ellende.

32 likes

Maar even serieus, hoe kan dit? Iedereen en z’n geit geeft zo een cursus. Is er dan ook zoveel vraag naar, zoveel mensen die zich hiervoor aanmelden dat dit echt lucratief is? Ik snap er niks van

4 likes

Wanneer gaat iemand iets posten over LoA als het slecht gaat? Achteraf is natuurlijk makkelijk praten…

Aah hoe schattig is dit!

28 likes

Anouk zit toch al tijdje vast in het buitenland?. Ik volg haar verder niet maar ik vroeg me wel af of haar kinderen bij haar zijn. Kan dat niet zo snel terug vinden. Zou wel echt heel naar zijn als ze elkaar zo een lange tijd moeten missen

Nee die zijn nog in Nederland, bij haar vriend

2 likes