FF Boulevard #3

:wink:

63 likes

ik ga stuk om hoe zij lekker met haar hand in haar shirt gaat om haar borst vast te houden :joy: ik doe dat ook altijd als ik chill zit/in bed lig en laatst tijdens house party ook dat iemand zei eh wat doe jij nou hahaha

18 likes

Op ‘aanraden’ van hier heb ik het boek van Gorden geluisterd via Storytel. Nou, wat een verschrikking was dat. Hij vindt zichzelf echt zo geweldig. Achter elke zin voegt hij toe hoe geweldig hij is en iedereen alles fout doet. 4uur lang geluisterd met mijn nekharen omhoog :crazy_face:

8 likes

Vind hun vriendschap zo grappig. Vind Ali ook echt te veel huilen op TV :joy:

Het liedje is wel cute.

1 like

Wat? Wie dan?

Zolang mogelijk klinkt goed ja :star_struck::face_vomiting: ahhhh mn nekharen gaan altijd overeind staan van dat ventje.

1 like

Oh bah…

Als RTL Boulevard Maxime om een reactie vraagt, zegt ze het volgende. “In mijn collectie gebruik ik stoffen uit China. Sommige stoffen heb ik zelf ontworpen, andere stoffen hebben een patroon dat gemaakt is door de fabriek daar. Ik laat mij inspireren door alles in mijn omgeving. Van het leven op het chateau, tot toffe outfits die ik zie op straat. Mijn ambitie is om een collectie samen te stellen waarin ik mijzelf zie en waar ik de Nederlandse vrouw een plezier mee hoop te doen.” Over de ontwerpen die ook op de koopjessite staan, zegt ze niets.

Als je de foto’s ziet is het direct afkomstig van Ome Ali. En dan toch nog durven te zeggen dat je inspiratie uit het kasteel hebt gehaald :rolleyes:

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5102041/maxime-meiland-lijkt-kleding-ontwerpen-gejat-te-hebben

17 likes

Ja en fijn dat Moderosa ook nog even aangehaald wordt in dit artikel. :joy:

9 likes

Hahahaha ik raakte hier echt even helemaal van in de war omdat het daarboven over Ali B ging!

8 likes

Nou dat haalt blijkbaar niets uit. @youtube topic. :joy:

1 like

Ik vond het vooral een lifehack dat je op Ali afbeeldingen kan invoeren en daarop zoeken. Ik zie zo vaak dingen waarvan ik denk dat staat vast op Ali, maar waar ik geen goede zoekterm voor weet. Voortaan op afbeeldingen zoeken :+1:

14 likes

Ik las dit zonder context en dacht: huh? Koopt MM kleding van Ali B? Sinds wanneer verkoopt Ali B kleding? :joy::joy::joy:

Tijd om te gaan slapen.

21 likes

15 likes

Wauw een platform met tools!!! Tell me more!

3 likes

En je leert cryptogrammen maken!

5 likes

Mijn vriend wilde zich daarvoor aanmelden, maar is toch van gedachten veranderd. Wat een onzin dit platform :sweat_smile:

3 likes

Wel goed van haar maar aan de andere kant; volgens mij grijpt Chantal iedere kans aan om Linda de Mol af te zeiken.
(Die zei laatst dat ze niet naar haar huis in Portugal kon. Echt mega dom, maar Chantal heeft het wel vaker op haar gemunt.)

1 like

En terecht, Linda had het ook al over dat ze nu sinds Corona alles zelf moet stofzuigen. Nou meid, heftig he.

17 likes

Ik vermoedde het al, want die stoffen van die roze en groene jasjes zagen er super cheap uit

2 likes