Dat is het ook. Mss dat het in die zoekresultaten staat omdat ze prinses der Nederlanden zijn?
Ja toch? Van oranje Nassau. Maar omdat ze de prinses der Nederlanden is (titel).
Edit: wat @Bubbless egt dus
Ging ff googlen maar ik snap het niet meer, wat is nou de echte naam???
Maar Oranje Nassau lijkt er dan sowieso onderdeel van te zijn
Ik ging dit net ook googelen en kwam er toen achter dat officieel hun hele naam incl titels en alles geregistreerd is als achternaam en ze geen voornaam hebben.
Amalia is bijvoorbeeld Hare Koninklijke Hoogheid Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, en dat is in zijn geheel haar achternaam haha whut
Wat kut als je een vliegticket moet boeken. Niet dat ze dat ooit moeten maar stel dat.
Hoe zouden zij ook een telefoonabonnement afsluiten? Moet je al die namen intypen bij de tele2 pff
Dat ging over het dragen panty’s toch? (Nederlandse panty’s, geenondergoed haha…)
Oh ja ook inderdaad maar Meghan heeft ook weleens kritiek gehad voor het dragen van rokken boven de knie
Ik liep gister in de Appie met engerd Sergio van First Dates en hij kocht smerig fabrieksbrood. Echt heel juicy.
Wit, halfje tijger.
Kon ie wel afstand houden want daar heeft hij doorgaans moeite mee
Nu je het zegt! Hij is echt meerdere keren vlak langs me gelopen. Nou is mijn Appie ook wel piepklein.
Hoezo is hij een engerd?
Heb je wel een First Dates gekeken?
Haha ja best geregeld maar is me nooit iets geks aan ‘m opgevallen Behalve zn diepzinnige gezegdes.
Haha ik vind dat hij bij binnenkomst altijd van die ongemakkelijke opmerkingen maakt en heel zwoel probeert te praten, maar dit juist heel creepy overkomt.
Nou RTL kent ook weinig schaamte, lijkt me ook echt zo’n niet boeiende serie
Houdt het dan nooit op met dat mens.
Snap echt niet waarom dit steeds allemaal zo breed uitgemeten moet worden.
Bijna nog erger dan andre hazes en consorten.
Ik vind Sergio ook helemaal niet eng, hij was heel lief en hartelijk
Oh wow maar ze leeft nog wel dus. Zij leeft echt in een slechte versie van gtst, vind het eigenlijk ook heel erg triest voor haar allemaal. Volgens mij heeft ze hulp nodig en geen baby.