FF Boulevard #3

En een goede anticonceptie schijnbaar.

31 likes

Ik vind Sergio zo’n typische ‘aanraakman’
 Zo’n man die als hij iets tegen je zegt een hand op je schouder legt. Xander de Buisonje doet dat ook altijd.
Volgens mij bedoelen veel mensen dat doen het niet slecht maar het kan nogal eng overkomen naar mensen die totaal het tegenovergestelde zijn.

16 likes

Echt zin in om deze serie te gaan kijken als die uitkomt. Zeker met al die geweldige Nederlandse acteurs die ze gaan casten. Het verhaal zal vast ook heel goed zijn. Pfff hopelijk eindigt het met een cliffhanger en maken ze een tweede seizoen dan.

8 likes

:woman_facepalming: Zoveel problemen en alweeeer zwanger. En ja, vast een onpopulaire mening maar gebruik toch asjeblieft anticonceptie als je er zo slecht aan toe bent en al kinderen hebt die je zelf niet kunt opvoeden.

33 likes

Het is wel waar, ik ken iemand die op Scheveningen woont en daar stond Barbie voor zijn huis op de stoep met haar vriend te poseren terwijl hij een kus op haar buik geeft. Ze werden gefotografeerd door Smulders.

7 likes

Ja ze is op dit moment echt een carcrash die steeds ernstiger wordt. Denk dat zij veel gelukkiger was geweest als ze nooit op tv was geweest (en ook mooier)

12 likes

:sob:

1 like

7 likes

Ik vind Sergio een hele grote mond hebben. Als in
niet dat hij brutaal is, maar dat hij letterlijk een grote mond heeft, alsof er heel veel eten in past

Tot zover mijn bijdrage

10 likes

Ik heb net op de insta gekeken van Barbie, maar ik kan helemaal niet zien hoe ze er echt uit ziet? Dit zijn toch geen filters meer, het is net een cartoon ofzo. Hoe ziet haar gezicht er in het echt uitđŸ€”

11 likes

Jeetje arme meid
 Hoop echt dat ze weer gelukkiger en rustiger wordt

2 likes

God nou wel de meest originele zwangerschapsaankondigingsfoto die ik ooit heb gezien

15 likes

Och heb zo met haar te doen :frowning:

1 like

Zo ze begint steeds meer op Donatella Versace te lijken

8 likes

Wha :exploding_head:

De bron is “family sources”
 en ze zou al 20 weken zijn :thinking:

4 likes

Ze ziet er niet zwanger uit ofzo

Zou best kunnen dat ze zwanger is, maar op die insta video kan ze toch nooit 20 weken zijn :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wow barbie schrijft op haar insta dat ze samen zijn sinds 16 maart???

Ik zeg niet dat ze zwanger is maar zou toch best kunnen. Mijn zus had ook een hele kleine buik. Als ze niet had gezegd dat ze zwanger was dan had ik het nooit gedacht.

Ze zegt toch ergens dat ze 7 weken is? Niet zo gek dat je dan nog niks ziet toch
Edit; ik dacht dat het over Barbie ging nevermind