6 toch? Anyways: gek verhaal weer. Maar misschien waren ze vanaf 16 maart officieel samen en daarvoor… buddies
Jet van Nieuwkerk is zwanger! Volg haar op insta maar daar kon ik het nieuws niet vinden. Vind haar erg tof maar las het ergens anders op internet.
Oooh nee ik bedoel: ze is 7+3 weken zwanger maar pas 6 weken samen met haar vriend. Dat is gekkig haha
Vind het dus zo gek dat het op internet staan en bij Boulevard kwam, maar zelf niks deelt. Voor mij is iemand pas zwanger als diegene het zelf deelt, just to be sure.
Dit heeft ze zelf verteld in een interview met de Linda. Lijkt me wel betrouwbaar toch? 17 weken ook al!
Oh en haar instagram is privé! Dus wellicht dat daar wel iets over staat?
Ohja! Ik was vergeten waar ik het had gelezen, Linda dus. Vraag me af of ze er nog iets over online gaat zetten op insta.
Oh mensen ik vind dit zo erg. Waarom is er niemanddddd die haar in bescherming neemt. Dit kán niet goed aflopen. Er is al zoveel shit gebeurd, nu dat ongeluk en nu ook direct zwanger van een of andere gerrit? Ze heeft twee kindjes ook toch? Arme meid en arme kindjes. Wat moeten die wel niet allemaal meemaken
Ik heb haar op insta, maar daar deelt ze nog niks! Zal vast wel volgen dan nog, naar aanleiding van dat interview.
Als je 7 weken zwanger bent, dan ben je effectief 5 weken zwanger omdat ze vanaf je laatste menstruatie gaan tellen en je dus twee weken ‘gratis’ krijgt. Dus als ze haar vriend 6 weken kent dan was ze na een week zwanger: mooi snel.
Deze vrouw… ik vind het zo erg. Zo op zoek naar liefde, aandacht, bevestiging. Zo veel mannen achter elkaar, ze had laatst toch ook een miskraam gehad? Wat gaat er nu met dat kindje gebeuren, haar andere kinderen mag ze ook niet vaak zien toch? Die worden in ieder geval nog uit de schijnwerpers gehouden…
Met haar vorige ex vriend heeft ze ook nog een miskraam gehad toch?
Zo triest waar deze vrouw de afgelopen jaren doorheen gaat
Volgens mij heeft ze meerdere miskramen (bij verschillende partners) gehad. Ik vind t ook echt erg dat dit steeds opnieuw kan gebeuren.
Dat ze sinds 16 maart samen is? Nee, moet je even terug zoeken naar los te van begin maart
Ik ben nu 22 weken en nu begint mijn buik pas wat te groeien. Een paar weekjes geleden zag je nog vrijwel niks als ik kleding aan had, dus kan echt makkelijk.
zou monique niet ook alweer zwanger zijn?
Ja wtf is dit. Opeens werkt incognito niet meer. En telegraaf gooit opeens veel meer achter een paywall.
Sorry late reactie. Vond hoe hij zijn zus, Marieke, helemaal te kakken zetten wel echt bizar!
Ze hebben het ook precies twee maanden geleden bekend gemaakt, dus niet heel vreemd!
Wat? Geen incognito meer?
2020 is er echt op uit om ons leven te ruïneren.
Zo mag hij echt blij zijn dat hij hersteld is.