Haha en hij was in mijn beleving al 75
Ben geen johnson fan maar dat moet wel een spannende tijd zijn geweest, hoogzwanger en je man op de ic met Corona
Barbie heeft in een insta- post van haar gezegd dat ze in het ziekenhuis haar zwangerschap ontdekt hebben, dus wel officieel bevestigd.
3e foto op haar insta, met de verse wond op haar gezicht.
In mijn beleving is de man al hartstikke oud. Had eerder een bericht verwacht dat hij opa zou worden.
Echt he. Even opgezocht en de man is 55 jaar, dus mijn beeld was zo slecht nog niet!
Ik kan er niks aan doen maar op foto’s zoals deze zie ik hem toch altijd als “een stoere bink van 11 jaar”. Geef mama maar een kusje.
Hahah ik dacht dat dit nog over Boris Johnson ging, dacht al uhh wat
Dit heb ik ook altijd met Lil kleine.
Elke keer als ik je zie posten zing ik altijd: “ i keep it juicy, juicy. I eat that lunch”
Zal daar vast wel besproken zijn haha.
Ah… Doutzen en Rens… zweefje 1 en zweefje 2.
Gatverdamme, ik gun haar haar zwangerschap echt van harte maar vind de frase “je hebt ons gekozen”, altijd zo gevoelloos. Getsie, ze zal het vast niet zo bedoelen, hoop ik.
You wanted to be here, little Powerfoodie. You chose us.
omggggggggggggg
Bij zo’n uitspraak hoop ik dat ze een voedsel-weigerend kind krijgt wat alleen maar junkfood lust.
Ik wil echt weten waar die uitspraak dat een kind zijn ouders kiest vandaan komt. Staat dat in een of ander boek die al die mommy to be’s lezen ofzo.
Edit: gevonden, Kim K made them do it
hahaha aah fijn dat er wat meer theorie is hoe die zielen dan rondzweven.
(Dit soort teksten is overigens precies wat mensen hier typen in het spiritualiteitstopic haha, zit daar ook altijd zo van )
Huh? Bedoel je spiritueel topic? Want dat is echt niks vergeleken met de tekst hierboven.
Hahaha ja die bedoel ik wel ja. Maar ik vind alles met kristallen opladen in het maanlicht al te spiritueel dus misschien is mijn lat ook nogal laag