Ja 
werd gewoon boos
het kutte is dat die helemodellenwereld dit soort beelden promoot.
Ik was op de instagram van Hind aan het kijken (zij was ooit derde bij Idols) en het is echt super obvious dat zij volgers heeft gekocht. Ze heeft een blauw vinkje terwijl ze echt niet meer zoveel noemenswaardigs gedaan heeft (maar goed, ik ben ook niet helemaal op de hoogte van de muziekscene in LA, waar ze nu woont). Ze heeft rond de 200 likes per foto en tussen haar volgers zitten een boel ālegeā accounts.
Wat giftig dit. Ik ken maar weinig (eigenlijk geen) moeders die hun kinderen aanmoedigen om zo min mogelijk te eten.
Is zij hun manager ofzo? Waarom kan ze zich zo bemoeien?
Is ze nog steeds samen met die ex van Tatjana Simic die stokoude man?
Haha ik ben zo dom. Ik dacht dat ik een filmpje te zien zou krijgen waarbij Yolanda zou zeggen dat Gigi niet meer dan 2 min achter elkaar mocht etenā¦
Exact wat ik dacht hoor hahaha
Is hij nou niet samen met een zus van Yolanthe?
Anderson Cooper heeft gister bekend gemaakt vader te zijn geworden van een jongetje (via een surrogaat) en het is zooooo schattig.
Het is haar nog gelukt ook
Oh dat is inderdaad niet stokoud. Ik had een veel oudere man in mān hoofd al vind ik een leeftijdsverschil van 28 en 53 (toen ze een relatie kregen) wel groot.
Haha ik zag dit net op fb en moest even lachen om die reactie.
Vind hem zo vreselijk en die reactie ben ik het zo mee eens. Bah bah bahhh
Ik zag Jill laatst wel weer Kjeld taggen en vrolijk reageren op Instagram, dus zal wel weer okƩ zijn tussen die twee.
Ik heb de video 2x gekeken omdat ik dacht dat ik dat stukje had gemist 
Neemt niet weg dat het een walgelijke kerel is.
Ze moeten vast wel door 1 deur aangezien ze een kind hebben en veel vrouwen zijn ook iets te vergevingsgezind als je het mij vraagt.
Wat is de backstory ?
Ook echt over haar āmannelijkeā eetgedrag en lichaamsbouwā¦āI thought she was a Lesbianā.
Wat is dit nu weer voor een heks?
Oh, dat geloof ik ook wel. Maar ik heb in dit topic ook wel verhalen gelezen dat ook zij (Jill) allesbehalve heilig was zodra hij er even niet was.
Tijdens zijn relatie met Jill ging hij vreemd met Joy (doet ook aan schaatsen). Maar voor Jill ging hij vreemd tijdens zijn relatie met de zus van Sven Kramer(dacht ik).
Ik vind het vooral, zonder de dingen die hij āgedaanā heeft, een arrogant mannetje. Hij vind zichzelf heel, heel, heel erg leuk. Met die zelfvoldane grijns op zān gezicht de hele tijd.