FF Boulevard #3

Graag refereren volgens APA

15 likes

Mind is blown. Wtf heb ik zojuist gelezen?

7 likes

Ik vind dit echt een heel gevoelloze theorie, en het ligt voor de hand dat daar een onvervulde kinderwens aan de grondslag ligt, niet alleen van mezelf, maar van zovele andere vrouwen en mannen. Of het gevoel van kinderen die geen ā€œgoed thuisā€ hebben, maar volgens deze theorie er dan wel zelf voor gekozen hebben?

Een tijd geleden hadden we hier op het forum ook nog over dit idee gesproken en dat dit echt een kwetsende theorie is, die vooral wordt aangehouden door mensen die in de law of attraction geloven omdat ze zelf al de dingen hebben bereikt die ze zogezegd aangetrokken hebben.

17 likes

Sorry maar ik ben echt gruwelijk mishandeld en dit werd me ook altijd voorgehouden door mijn moeder, ik had haar zelf uitgekozen. Ik weet door lotgenoten contact dat dit vaker voorkomt en ik moet hier echt van kotsen. Mensen weten gewoon niet wat ze zeggen

37 likes

Wat een hoop geblaat weer van die Rens zeg. Heeft zij ooit iets zinnigs gezegd? Met d’r klei en powerfood heaven. Op een zijspoor: Die Sunnery (man van Doutzen) was laatst openlijk de videoclip van de ā€œmuziekā€ van Memphis Depay aan het supporten, waarin een lijger (kruisig tijger en leeuw) figureerde. Was behoorlijke ophef over vanuit allerlei dierenorganisaties. Zelfs Gordon vond het niet kunnen… Nou dat zegt wel wat. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Heb je dus een vrouw die zo’n natuurliefhebber is en pro wild life en bla bla, keur je ondertussen wel de ā€œartistieke keuzesā€ van zo’n voetbaljoch goed… Snap echt niks van die hele familie.

11 likes

Haha echt wat is dit?? Ik moet zeggen, ik vind ons nog ongeboren kindje wel echt heel sterk hoor, zomaar in een lab gemaakt, en toch beslist te blijven… daar was vast geen mooie toegankelijke ziel te vinden…

Weet je nog dat medium Char? Die zei dat ook eens in haar programma tig jaar geleden

heerlijk om zulke onzin video’s te kijken over onzin mensen als je net thuis bent en even wil afschakelen :joy:
vond het wel interessant genoeg om te delen met jullie

8 likes

En dat je moeder het dan ook nog bevestigt voor je dat zelf kan doen…

8 likes

Moet nog altijd aan dit filmpje denken als ik Yolanda zie:

9 likes

Omg

2 likes

OMG is not enough.

Wtf.

7 likes

Oke wat walgelijk is dit. Dit maakt me echt pisssig.

2 likes

Omgggg ik heb echt medelijden met Gigi daar. Wat vreselijk sneu zeg. Je ziet ook gewoon aan haar dat ze het echt niet leuk vind.

3 likes

UGH

2 likes

Aaah ja wat verschrikkelijk, echt wat een rot moeder. Ook dat mini mini stukje taart

1 like

Ja :triumph::rage: werd gewoon boos

het kutte is dat die helemodellenwereld dit soort beelden promoot.

1 like

Ik was op de instagram van Hind aan het kijken (zij was ooit derde bij Idols) en het is echt super obvious dat zij volgers heeft gekocht. Ze heeft een blauw vinkje terwijl ze echt niet meer zoveel noemenswaardigs gedaan heeft (maar goed, ik ben ook niet helemaal op de hoogte van de muziekscene in LA, waar ze nu woont). Ze heeft rond de 200 likes per foto en tussen haar volgers zitten een boel ā€˜lege’ accounts.

1 like

Wat giftig dit. Ik ken maar weinig (eigenlijk geen) moeders die hun kinderen aanmoedigen om zo min mogelijk te eten.

Is zij hun manager ofzo? Waarom kan ze zich zo bemoeien?

1 like