Is ze nog steeds samen met die ex van Tatjana Simic die stokoude man?
Haha ik ben zo dom. Ik dacht dat ik een filmpje te zien zou krijgen waarbij Yolanda zou zeggen dat Gigi niet meer dan 2 min achter elkaar mocht etenâŠ
Exact wat ik dacht hoor hahaha
Is hij nou niet samen met een zus van Yolanthe?
Anderson Cooper heeft gister bekend gemaakt vader te zijn geworden van een jongetje (via een surrogaat) en het is zooooo schattig.
Het is haar nog gelukt ook
Oh dat is inderdaad niet stokoud. Ik had een veel oudere man in mân hoofd al vind ik een leeftijdsverschil van 28 en 53 (toen ze een relatie kregen) wel groot.
Haha ik zag dit net op fb en moest even lachen om die reactie.
Vind hem zo vreselijk en die reactie ben ik het zo mee eens. Bah bah bahhh
Ik zag Jill laatst wel weer Kjeld taggen en vrolijk reageren op Instagram, dus zal wel weer oké zijn tussen die twee.
Ik heb de video 2x gekeken omdat ik dacht dat ik dat stukje had gemist
Neemt niet weg dat het een walgelijke kerel is.
Ze moeten vast wel door 1 deur aangezien ze een kind hebben en veel vrouwen zijn ook iets te vergevingsgezind als je het mij vraagt.
Wat is de backstory ?
Ook echt over haar âmannelijkeâ eetgedrag en lichaamsbouwâŠâI thought she was a Lesbianâ.
Wat is dit nu weer voor een heks?
Oh, dat geloof ik ook wel. Maar ik heb in dit topic ook wel verhalen gelezen dat ook zij (Jill) allesbehalve heilig was zodra hij er even niet was.
Tijdens zijn relatie met Jill ging hij vreemd met Joy (doet ook aan schaatsen). Maar voor Jill ging hij vreemd tijdens zijn relatie met de zus van Sven Kramer(dacht ik).
Ik vind het vooral, zonder de dingen die hij âgedaanâ heeft, een arrogant mannetje. Hij vind zichzelf heel, heel, heel erg leuk. Met die zelfvoldane grijns op zân gezicht de hele tijd.
Goed bezig George, hier heb je een lolly
Lees ik nou net op nos app dat deze vent eigenaar is van ouwehands dierenpark? Of is dat weer een andere pipo
Inderdaad, ik vond hem in Ranking the Stars ook vreselijk. Dat ontzettende zelfingenomen gezicht en bovendien qua karakter helemaal niet leuk of grappig.
Random, maar ik was ooit op een feestje, lang lang geleden (maar nog niet zo lang dat ik kan zeggen dat Hind enige vorm van relevantie had) Waren meerdere âBNâersâ die nu niemand meer kent, en Hind stond de hele avond tegen de muur aan te hangen, bored as f*ck. Ik had er al een paar op en probeerde met iedereen n praatje te maken, kwam uiteindelijk bij haar terecht, weinig communicatie maar ze wilde wel een foto doen. Ik had een Mojito in mân hand en toen ik me na die foto omdraaide raakte die mojito haar en ging t over dâr heen. Kon wel door de grond zakken van ellende en ze vond t ook echt niet leuk, begrijpelijk.
Stiekem kan ik er nu wel van genieten dat dat gebeurt is, kwam ze tenminste een keer tot leven na al dat muurhangen.