FF Boulevard #3

Haha dit is wel heel erg, aangezien zij het volgens mij ook allemaal echt meer dan prima voor elkaar heeft.

Haha ja dit was mijn screenshot van een paar dagen geleden in beutyblogtopic Beutyblogtopic XL #8

Heeft ze die comment verwijderd?

1 like

Oh hij heeft een scheve schaats gereden.

60 likes

Ik moest wel :joy:

1 like

Nope! Denk dat Joe hem van mij heeft opgeslagen toen

1 like

Heeft niemand dit schokkende nieuws nog gedeeld of heb ik eroverheen gelezen?
Peter Jan Rens en Virginia zijn definitief uit elkaar

18 likes

Djelisa en Djanina :cry: :cry: :cry:

59 likes

Alweer?

3 likes

Nu pas?

1 like

Huh die waren toch al uit elkaar?!

3 likes

Heeft babymomma van Ronnie, dj Wef bbl gedaan?

Mark Labrand (oa dj bij 538) is papa geworden! Hun dochtertje is geboren met 28 weken… onwijs heftig. Naar omstandigheden maakt ze het gelukkig goed.

2 likes

Wow wat zag Maxima er mooi uit vanavond. :heart:

74 likes

Ik vond het haar van Rutte ook wel aardig lang worden haha

3 likes

Vond dat echt grappig om te zien. Zou Maxima of een van zijn dochters het niet willen wagen :rofl:?

ja

Oké, HOE spreek je de naam uit van de zoon van Elon Musk en waarom is hij deels vernoemd naar een snelweg?

Lijkt me ook leuk als je je naam moet opgeven en je X schrijft en mensen elke keer aangeven dat je heus een naam hebt en deze alsnog moet opschrijven en of invullen :rofl:

12 likes

Kzeejatwelve?

24 likes

Goh ik wist het, mijn ziel heeft gewoon destijds de verkeerde moeder gekozen

Dus de keuzestress begint eigenlijk al als je alleen nog maar een ziel bent? “Wil ik de eerste 18 jaar van mijn leven alleen maar powerfoodjes voorgeschoteld krijgen, of kies ik toch maar voor de goold old aardappelprak?” Snap ineens helemaal dat die kinderen van nu totaal overbelast zijn.

3 likes