Hij begint trekjes van John Travolta te vertonen vind ik. Brr.
Huh zie ik andere fotoâs dan jullie?
Moet je niet 2 weken binnen blijven als je uit het buitenland komt met het vliegtuig? Ik zie op Instagram Jaimie Vaes nu haar vrienden Koen Kardashian en Estelle op de mond kussen 
Die hebben allemaal overduidelijk een iq van een vis dus denk niet dat ze daar bij stil staan.
Ik heb nog nooit van deze man gehoord 
Die Koen heeft al die tijd al continue mensen over de vloer. Mân bloed gaat echt koken van dit soort totaal idioten.
Ik weet niet of dit werkt maar vind deze foto er niet bepaald natuurlijk uit zien.
Hmm een foto delen lukt niet geloof ik.
Ik zie het echt niet, maar ik vond hem altijd al zoân glad hoofd hebben dus dat hij er nu zo uit ziet als 50-jarige verbaast mij niet!
Ik denk ook niet dat het natuurlijk is. Zeker als ik deze foto van 2019 zie: https://images.app.goo.gl/ZB5bUY7hYcHVQdmp9
en dan naar recente fotoâs op zijn insta kijk:
Boef ineens positief in het nieuws.
Heeft iemand het gezien? Kan me weinig voorstellen bij een sympathieke Boef na die kech-rel, die kat en zân millionairs club. 
Ik ben nog steeds anti-boef maar vond het wel sneu wat hij allemaal op jonge leeftijd heeft meegemaakt en hoe anders zijn gezinssituatie was dan de mijne.
Ik vind Beau zo zo vreselijk in die talkshow van 'em
Echt hĂš. Ik vind Jinek veel beter presenteren. Ook haar interactie met mijn favoriete Ic arts Diederik was echt leuk om te zien. Beau vind ik tja, minder empatisch overkomen.
Eva vd Wijdeven (Desie van Dunya en Desie) is ook moeder geworden! Jongetje, en hij heet Julius.
Hah vanmiddag stond haar profiel nog op privé. Nu toch maar weer openbaar dus
Holy fuck zeg ik kan nooit meer lekker naar zân quarantaine sessie luisteren nu
Wat een etterbak
Nu staat hij weer op privé 
Oh huh. Wat raar 
zo leuk, heb echt een eeuwig zwak voor haar door dunya & desie <3
Jaaa same! Zulke leuke meiden