FF Boulevard #3

Ik denk dat dit vanuit PR wordt afgeraden.

Zo van als er niemand naar de kapper kan, dan ook Willem niet

24 likes

Ik vond dit pak zelf juist helemaaal niet mooi maar dat van Femke wel.

Oh en ik vond Mark’s broek iets te kort

2 likes

Wat? Ik ben hier zeker te oud voor.

Sjezus dat dit zomaar kan. Heb echt medelijden met dat kindje. Neemt toch niemand serieus joh “hoi ik ben X æ a-12 Musk en ik kom solliciteren”. Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat hij zijn naam 100x zal moeten spellen

6 likes

Even los van die debiele naam, denk ik niet dat dit kind in de toekomst ergens hoeft gaan te solliciteren met Musk als vader :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

76 likes

Huh mag dit überhaupt? Zitten toch allemaal regels aan een naam verbonden lijkt me.

1 like

Ik dacht dat het een wiskundige formule was hahahaha

1 like

Haha nee ok dat bedacht ik me ook net, maargoed tesla kan natuurlijk ook ooit failliet ofzo. En eigenlijk geldt dit voor iedere situatie. Kind kan zo meedoen bij Star Wars als buddy van R2D2

4 likes

the name for the ligature Æ is “ash”… so in the name, it may be pronounced that way… and the Lockheed A-12 was part of the Archangel internal design effort. Another suggested it could be pronounced “Sascha 12.”

Dit zegt google.

1 like

Waaaarom zou je je kind zo’n vage naam geven? Het boeit mij verder niet en toch merk ik dat zulke zweefteefouders mij irriteren.

@Noor oh, of DJ Wef, zijn ex, een Brazilian buttlift gehad heeft :sweat_smile:

3 likes

Ik heb vooral medelijden met dat kind. Ergens hoop ik dat het een grapje is en ze hem eigenlijk gewoon james ofzo hebben genoemd.

4 likes

Weet niet hoe hetin de vs zit maar in NL valt het wel mee, er mag heel veel.

On the subject of names, Grimes, who reportedly changed her own to a lowercase ‘c’ (the measurement for the speed of light in a vacuum) said, “I have a name for the baby, but I don’t want to say what it is because everyone I’ve told it hates it, and everyone’s gonna make fun of it," before adding that she feels the name is just too ahead of its time. “But it is, in fact, a genius name and people just don’t appreciate it yet because it’s too avant-garde.”

7 likes

Volgens mij wel. Ik heb foto’s gezien van toen ze wat jonger was (maar wel aan het DJ’en dus ze was geen 12 ofzo) en ook al met Ronnie om ging en toen had ze echt niet zulke brede heupen gewoon een ‘normaal’ figuur.

edit: als je naar foto’s kijkt waar ze in getagt is op instagram en naar wat oudere foto’s gaat zie je het wel!

1 like

Maar ae is toch meer ie in het Engels? Je zegt toch ook niet encyclopashdia

Sascha 12? Waar zijn Sascha 1 tm 11?

3 likes

Hmm het is zijn zesde kind. Met tweede vrouw. 6x2=12?

12 likes

Maar die andere kinderen hebben ook best gewone namen.
Dat is toch raar.
Zo van: Hier zijn Bas, Max, Julia en hun broertje ¥2-af@

48 likes

Haha ooo die had ik niet bedacht.
Maar denk dat je gelijk hebt.

Toen:

Nu:

18 likes

Ik heb me verder niet verdiept in zijn leven maar ik denk/gok dat zijn eerste vrouw daar invloed op heeft gehad. Grimes heeft haar eigen naam toch ook naar iets super bizars veranderd? Not surprised dat ze haar kind dan ook zoiets aandoet.

4 likes