FF Boulevard #3

Hij is de CEO van Tesla.

2 likes

Dit dacht ik ook :joy:

6 likes

Dat is toch gewoon niet mooi? Vind het net een pamper. Nouja ieder zn ding hĂš :no_mouth:

7 likes

Ik denk dat het kind als roepnaam Warren heeft. Die X verwijst naar de X-Men en die Ê zal wellicht iets zijn met zijn speciale krachten. Musk wilde vast iets creëren dat meer is dan een gewone baby. The age of mutants is near!

2 likes

ik vond het eigenlijk een beetje fout, vooral die leren handschoenen.

HAHAHAHA, dacht ik de eerste keer dat iemand de afkorting gebruikte ook :joy:

1 like

Serieus ik zou m’n ouders echt haten als ze mij zo’n naam hadden gegeven

1 like

Maar ze is ook wat aangekomen, daardoor heeft ze ook meer rondingen. Denk dat een groot deel van haar foto’s gewoon goed geposeerd zijn en eventueel bewerkt zijn. Op bewegend beeld vind ik haar lichaam er wel natuurlijk uitzien.

1 like

Nou ik vind lantaarnpaal ook op zn minst opmerkelijk.

12 likes

Wauw zit net zijn IGTV te kijken, kippenvel als hij het verteld. Vida Labrand klinkt ook echt mooi samen!

2 likes

Veel media twijfelen of het wel de echte naam is. Ik weet weinig van Elon Musk, maar ik lees overal dat ie wel vaker grapjes maakt op Twitter. Hij postte ook deze foto van de baby:

-verwijderd door moderator-

wat een grapjas

Edit: Het is een foto van het gezichtje met een insta-filter met tattoos eroverheen.

O, stom! Sorry.

Elon staat bekend om zijn troll gedrag op Twitter, inderdaad.
Of ze willen de echte naam niet bekend maken en maken ze er maar een raadseltje van. Het zijn wel twee weirdo’s natuurlijk.

“The couple haven’t officially announced the name of their new baby boy but Elon joked they’ve named him “X Æ A-12 Musk”, inspired by the name of Grimes’ album 4ÆM.”

2 likes

Of het is echt Sascha 12

Wel een stunt

Mn man heeft bedacht dat dat A12 gaat over:

Een ‘vet vliegtuig’

1 like

:roll_eyes: :nauseated_face:

6 likes

Wat is dat voor een vage artiestennaam, dj Wef? Ik vind het echt een beetje viezig klinken

4 likes

Is een afkorting van haar naam wafae

2 likes

Ah Tiesto wordt vader. wat een babyboom in bn’er land.

4 likes

Wow wow zij is 23, hij 51 :fearful: