Hij is de CEO van Tesla.
Dit dacht ik ook
Dat is toch gewoon niet mooi? Vind het net een pamper. Nouja ieder zn ding hĂš
Ik denk dat het kind als roepnaam Warren heeft. Die X verwijst naar de X-Men en die Ê zal wellicht iets zijn met zijn speciale krachten. Musk wilde vast iets creëren dat meer is dan een gewone baby. The age of mutants is near!
ik vond het eigenlijk een beetje fout, vooral die leren handschoenen.
HAHAHAHA, dacht ik de eerste keer dat iemand de afkorting gebruikte ook
Serieus ik zou mân ouders echt haten als ze mij zoân naam hadden gegeven
Maar ze is ook wat aangekomen, daardoor heeft ze ook meer rondingen. Denk dat een groot deel van haar fotoâs gewoon goed geposeerd zijn en eventueel bewerkt zijn. Op bewegend beeld vind ik haar lichaam er wel natuurlijk uitzien.
Nou ik vind lantaarnpaal ook op zn minst opmerkelijk.
Wauw zit net zijn IGTV te kijken, kippenvel als hij het verteld. Vida Labrand klinkt ook echt mooi samen!
Veel media twijfelen of het wel de echte naam is. Ik weet weinig van Elon Musk, maar ik lees overal dat ie wel vaker grapjes maakt op Twitter. Hij postte ook deze foto van de baby:
-verwijderd door moderator-
wat een grapjas
Edit: Het is een foto van het gezichtje met een insta-filter met tattoos eroverheen.
O, stom! Sorry.
Elon staat bekend om zijn troll gedrag op Twitter, inderdaad.
Of ze willen de echte naam niet bekend maken en maken ze er maar een raadseltje van. Het zijn wel twee weirdoâs natuurlijk.
âThe couple havenât officially announced the name of their new baby boy but Elon joked theyâve named him âX Ă A-12 Muskâ, inspired by the name of Grimesâ album 4ĂM.â
Of het is echt Sascha 12
Wel een stunt
Mn man heeft bedacht dat dat A12 gaat over:
Een âvet vliegtuigâ
Wat is dat voor een vage artiestennaam, dj Wef? Ik vind het echt een beetje viezig klinken
Is een afkorting van haar naam wafae
Ah Tiesto wordt vader. wat een babyboom in bnâer land.
Wow wow zij is 23, hij 51