Ze was net 18 toen ze elkaar ontmoetten
Is DJ Tiesto 51
Die wimpers Echt net spinnenpoten
Hier wel, andere foto’s zie je haar met full face make up en ook dr wenkbrauwen bijgetekend
Ik dacht dat het een filter was. Maar oogmake-up lijkt me ook niet zo handig.
wa errug!!!
Ik vind het echt sneu dat dat kind van grimes en elon zo heet maar ik kan echt niet stoppen met lachen om alle memes.
En oprichter Paypal, CEO Space X en overall een zakenman die vaak loopt te trollen, noemde de lockdown vorige week nog facistisch.
Die twee zijn toch knettergek om een kind zo’n naam te geven?!
Van wat ik zo lees mogen namen in Californie alleen bestaan uit de 26 letters van het alfabet dus het zal in ieder geval niet de officiële naam zijn. Elon twittert sowieso altijd vage shit, denk dat het een soort rebus is en het kind inderdaad gewoon Sasha (of Xasha??) heet, en misschien dan Archangel als tweede naam. Of misschien houden ze zelf wel die maffe spelling aan 🤷
Roepnaam: Henk
mag ik hopen
Oh gadver. Was het bij Tiësto niet ook zo dat ze elkaar leerden kennen toen zij 15 was? En drie jaar later werden ze opeens verliefd.
Het blijft maar komen
Ik vind het vooral zo een gek idee omdat ze er ook echt heel jong uitziet, maar blijkbaar is dat nog beter?
Oh dan zal ik hem verwarren met iemand anders!
Hij had voor haar ook al zo’n jong, blond vriendinnetje. Zelfs een gepland huwelijk toen zij 19 (!) was, maar dat werd afgeblazen. Het is dat die meiden voor de wet volwassen zijn, maar echt gadver…
Aaah Zij waren toch ook verloofd?
Ah jammer! Leek me echt een leuk stel
Jammer zeg.
Had hij zelf ook niet nog op z’n insta gepost ‘ik heb gewoon lekker vakantie hoor’ ofzoiets.