FF Boulevard #3

Dat vond ik zo’n vreemde opmerking. Zeker omdat zijn vriendin niet lang daarvoor nog zei dat ze daar helemaal niks mochten

1 like

Wat is het toch een afschuwelijke gast.

6 likes

Volgens mij hebben ze gewacht totdat hun nieuwe huis was opgeleverd. Interieurstyliste die ik volg (RA Studio) liet gisteren zien op IG dat haar project/het huis klaar was.

3 likes

Het is je 2-jarige forum verjaardag denk ik

4 likes

De paar foto’s die op IG staan zijn wel prachtig. Kan niet anders zeggen.
Wel absurd dat Kleine zoveel verdiend.

3 likes

Ook in het vliegtuig een tekst bij een foto van zijn zoontje ‘lekker je eigen stoel hè pikkie’ en dan weer z’n nieuwe auto showen. Best sneu en leeg als je het zo belangrijk vindt daarmee te pochen.

15 likes

Huh dat kind kan toch nog niet eens rechtop zitten zo klein is ie?

Ok dat kan. Zou inderdaad goed kunnen dat er veel plekken leeg waren vanwege corona,
goed punt. Verder vind ik het precies passen bij hoe hij zich altijd profileert op insta: pochen met z’n geld.

@Bertie Ja, klopt. Hij lag lekker in een stoel te slapen. Normaal hou je je kind op schoot op die leeftijd tijdens een vlucht, dan kunnen ze gratis mee nog.

1 like

Ja die styliste is geweldig. Hoop haar ooit nog een keer te kunnen inhuren :see_no_evil:

Maar nee, ik ben het met je eens. Nep past niet bij lil’ Jorik die het alleen maar over money spenden en z’n horloge-auto collectie heeft.

2 likes

Het schijnt dat nepbont geregeld echt bont is, omdat het veel goedkoper is.

2 likes

Oke lil kleine is echt een opschepper en een droeftoeter eerste klas, maar hij is diep vanbinnen wel lief.

Mijn zusje was groot fan een paar jaar geleden en ze kwam hem tegen, en hij was echt heel lief en nam de tijd voor foto’s en een praatje met haar. Ook als ik zie hoe hij tegen die mensen van Schiphol doet denk ik niet dat hij gemene kapsones heeft…

17 likes

Ik zal nooit vergeten dat hij in een documentaire een paar jaar geleden een tas ging geven aan zijn ex-vriendin Monica Geuze terwijl die in een nagelsalon zat. Een Louis Vuittontasje als ik het me goed herinner. Hij gaf toen op beeld toe dat het hem er ook om te doen was dat alle andere mensen zagen dat hij haar een gestoord duur cadeau gaf, zomaar zonder reden, en dat al die anderen daar diep van onder de indruk moesten zijn…

Mijn arm chair therapist theorie hierover is dat 'ie in z’n jeugd wel niet genoeg gezien zal zijn door zijn moeder (die hij nauwelijks meer spreekt of zoiets) en zich daardoor continu moet bewijzen aan vreemden qua geld en status.

Het viel mij onlangs wel op dat hij in de reportages die new wave over hem gemaakt heeft (staan op youtube) lief is tegen jonge fans en tegen allerlei personeel met wie hij moet dealen rond optredens. Iedereen vriend/kameraad/makker noemen enzo. Misschien komt het omdat ie een beetje ouder is geworden, misschien heeft z’n management hem geadviseerd dat aardig doen tegen fans in the long run meer geld gaat opleveren. Overigens heb ik me kapot geërgerd aan die youtube serie omdat ze het een documentairetintje hebben gegeven maar niemand ooit een kritische vraag aan hem durfde te stellen en ze continu mensen uit zijn omgeving interviewen die gigantisch tegen hem opkijken en allerlei slijmerige dingen over hem zeggen. Echt heel erg boring daardoor, terwijl hij volgens mij heel makkelijk uit de tent te lokken is.

Tot slot wil ik nog even toevoegen dat mijn felle haat niet voor lil kleine is gereserveerd maar voor onderkruipsel boef, die een (hoogstwaarschijnlijk) een kat uit een rijdende auto heeft gegooid (never forget).

31 likes

Ik vraag mij wel eens af wat zijn vader nou echt van die geldsmijterij en zijn gedrag vindt. Zijn vader lijkt mij echt een leuke man en knap dat hij zijn kinderen alleen heeft opgevoed. Dat is wat ik heb meegekregen uit de media. Hij lijkt ook veel zachtaardiger. Dit zijn natuurlijk allemaal aannames. We zullen er toch niet echt achter komen.

3 likes

Wow wat? een kat uit een rijdende auto gooien?

3 likes

Het is nooit daadwerkelijk bewezen dat hij dat gedaan heeft, maar het lijkt er wel heel sterk op, zie hier.

Hahaha fuck ik ga echt stuk om die tweets

Mijn kroket een seconde te laat uit de #airfryer hebben we plofkroket! Nooit meer kroketten #lilkleinetweet

was 1 seconde te laat met de douche uitzetten mn badkamer overstroomd . nooit meer douchen #lilkleinetweet

10 likes

Huh in mijn beleving is dat kind vorig maand pas uit haar maagje gekomen :scream:

48 likes

Ik vind Lil Kleine ook echt zo’n pannekoek en merk ook dat ik mensen in m’n omgeving die hem volgen en vooral ook dingen liken ook echt mega erg judge. En dat zijn er echt vet veel. :thinking:

4 likes

Tess Milne is bevallen van Skye.

12 likes

Haha ik ging kijken, dacht dat het een meisje zou zijn. Maar het is een jongetje. Jammer dat we de baby niet echt kunnen zien op deze foto.

3 likes