Ja dat denk ook hoor. Vandaar m’n eerdere opmerking/ergernis. Niet dat hij een stoel boekt
voor z’n kind want dat zou ik misschien ook wel doen als ik genoeg geld had.
@iloveblush Ik volg hem ook, om me lekker te ergeren.
Ja dat denk ook hoor. Vandaar m’n eerdere opmerking/ergernis. Niet dat hij een stoel boekt
voor z’n kind want dat zou ik misschien ook wel doen als ik genoeg geld had.
@iloveblush Ik volg hem ook, om me lekker te ergeren.
Dit soort foto’s vind ik echt leuk! Gewoon lekker zoals het is en niet zo insta perfect
Pfff die lach, zo nep. Ik krijg er rillingen van.
Nep? ze ziet er eerder gelukkig, maar wel heeeel moe uit …
Ik zapte langs en hoorde het op het intro. Ik dacht echt . Maar toch ben ik benieuwd en ga ik kijken
Ja nu is ie opeenw bang dat Monique hem gaat terugpakken omdat ie vreemd gegaan is. Eerder claimde hij dat ie niet vreemd gegaan was, omdat het al uit was met Monique voordat ie met Bridget ging
Wow wat erg. Ik ontvolg hem meteen.
hij koopt nu bij ASOS ipv dure merken. kan je het geloven? Wat een drama, echt heel zielig voor hem
God je zal maar geboren worden met mensen die over de hele wereld “theorieën” hebben over je naam.
Narcist fresh out the oven, gegarandeerd.
Dat kind kan er toch niks aan doen dat hij die naam krijgt (als het al de echte naam is), en dat mensen daar dan theorieën over maken?
Nee joh, tegenwoordig kiezen ongeboren kindjes de ouders uit.
Hahahahaha snap ik ergens maar still judging tho
Hij heeft hem zelf al uitgelegd!
Haar wenkbrauwen zijn getatoeëerd
Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet hoe je het moet uitspreken .
Ik ook niet? Dus gewoon Xash Archangel twelf?
Hij leek ook niet overtuigd toen ie zei "Ja mn partner heeft dat bedacht"
Als je je schaamt als mensen vragen hoe je de naam van je kind uitspreekt heb je gewoon iets fout gedaan.
Had hem gewoon Kevin genoemd of zo
Ik denk dat het gewoon bullshit is en dat ze de echte naam niet bekend willen maken
Dat is zeker een goede!