ik ben vooral benieuwd wie de cosmetisch behandelaar van tiesto is en wat hij allemaal heeft laten doen
Nieuwslezer Henk Blok neemt sabbatical om gezondheid: ‘Meer tijd met dochter en vrouw’
Ja echt hé, hoe is hij 51? Denk dat hij toch zeker wel een facelift heeft laten doen.
Kevin is not a name, it’s a diagnosis
Hij begint trekjes van John Travolta te vertonen vind ik. Brr.
Huh zie ik andere foto’s dan jullie?
Moet je niet 2 weken binnen blijven als je uit het buitenland komt met het vliegtuig? Ik zie op Instagram Jaimie Vaes nu haar vrienden Koen Kardashian en Estelle op de mond kussen
Die hebben allemaal overduidelijk een iq van een vis dus denk niet dat ze daar bij stil staan.
Ik heb nog nooit van deze man gehoord
Die Koen heeft al die tijd al continue mensen over de vloer. M’n bloed gaat echt koken van dit soort totaal idioten.
Ik weet niet of dit werkt maar vind deze foto er niet bepaald natuurlijk uit zien.
Hmm een foto delen lukt niet geloof ik.
Ik zie het echt niet, maar ik vond hem altijd al zo’n glad hoofd hebben dus dat hij er nu zo uit ziet als 50-jarige verbaast mij niet!
Ik denk ook niet dat het natuurlijk is. Zeker als ik deze foto van 2019 zie: https://images.app.goo.gl/ZB5bUY7hYcHVQdmp9
en dan naar recente foto’s op zijn insta kijk:
Boef ineens positief in het nieuws.
Heeft iemand het gezien? Kan me weinig voorstellen bij een sympathieke Boef na die kech-rel, die kat en z’n millionairs club.
Ik ben nog steeds anti-boef maar vond het wel sneu wat hij allemaal op jonge leeftijd heeft meegemaakt en hoe anders zijn gezinssituatie was dan de mijne.
Ik vind Beau zo zo vreselijk in die talkshow van 'em
Echt hè. Ik vind Jinek veel beter presenteren. Ook haar interactie met mijn favoriete Ic arts Diederik was echt leuk om te zien. Beau vind ik tja, minder empatisch overkomen.
Eva vd Wijdeven (Desie van Dunya en Desie) is ook moeder geworden! Jongetje, en hij heet Julius.
en Channah (temptation) krijgt ook weer een kindje.
Hah vanmiddag stond haar profiel nog op privé. Nu toch maar weer openbaar dus