FF Boulevard #3

Holy fuck zeg ik kan nooit meer lekker naar z’n quarantaine sessie luisteren nu

Wat een etterbak

Nu staat hij weer op privé :sweat_smile:

Oh huh. Wat raar :sweat_smile:

zo leuk, heb echt een eeuwig zwak voor haar door dunya & desie <3

18 likes

Jaaa same! Zulke leuke meiden

Ik vind haar stom want ze liet een keer haar lege sapbeker in de trein staan in plaats van dat ze hem weggooide. #juicygossip

20 likes

Same. Ik zag haar hoogzwanger in de casa vorige week en ze hield geen afstand.

10 likes

Casa Rosso?

11 likes

Casa shitzooi, de winkel

17 likes

Het ging hier een tijdje terug toch over Ellen?

4 likes

De bron is ervan overtuigd dat de verhalen uiteindelijk niet al te schadelijk zullen zijn voor de reputatie van de presentatrice. “Ellen komt al zo lang bij mensen in de huiskamer, er is echt meer nodig dan een bodyguard en een blogger om de mening over haar te doen veranderen.”

Hier ben ik eerlijk gezegd niet zo zeker van. Nikkie af doen als “een blogger”. Nope. Vrees dat het Ellen wel degelijk kan schaden als het zo doorgaat.

Ik vraag me dan ook wel af hoe Nikkie terugkijkt op haar uitspraken bij DWDD.

6 likes

Wat een arrogantie straalt er van zo’n uitspraak zeg. Dat maakt het er niet beter op.

Ik kwam net trouwens via wat omzwervingen op de insta van Britney Spears terecht. Die vrouw is ook in de 90’s blijven hangen hoor. Beetje sneu om te zien vind ik het.

10 likes

en die zwarte eyeliner. ik wil elke keer haar gezicht wassen en haar haar eens mooi onder handen nemen

14 likes

Ja de broeken (broekjes) en mini truitjes. En dat gezwiep met haar haar en die houdinkjes.

Ben benieuwd hoe Roos hier nu over denkt!

8 likes

Ze is niets veranderd in 25 jaar haha, toch knap. Bij een aantal foto’s dacht ik dat het Máxima was, die twee lijken echt op elkaar! Toen zag ik dat het anderen ook is opgevallen:

15 likes

Ik vond haar vroeger leuk maar nu vind ik het maar een naar mens. Ik geloof zo alle negatieve dingen die mensen over haar zeggen.
Geloof ook niet dat zij er kapot van is, eerder dat ze er van kapot is dat mensen haar imago beschadigen.

5 likes

Ah, Britney. Lekker laten met haar heupbroeken, zwarte eyeliner en haar. Ik heb echt een zwak voor haar. Ze doet lekker wat ze zelf wil, hoop dat het goed met haar gaat.

Edit: en al die opmerkingen (niet alleen hier) over dat ze haar gezicht willen wassen en haar haar. Hoezo?! Ze mag toch zeker zelf wel weten hoe ze haar EIGEN haar en make-up draagt? Erg on-feministisch.

22 likes

Inderdaad! LEAVE BRITNEY ALONE!

31 likes

Yesss!

5 likes