Iehh ik vind haar zo creepy. Kijkt recht door je heen
Ja klopt, maar het is gewoon best Amerikaans om dat te ‘moeten’ vermelden.
maar wel zonder daadwerkelijk in touch te staan met hun andere “etniciteit!” want dat is teveel moeite uiteraard
oeh The Bachelorette staat op Videoland. Smullen.
Yesss dit is de perfecte manier om het weekend in te luiden
Zoooo cringy sommige mannen
Ik vind Gaby wel heel lief overkomen zo. Volgens mij is ze alleen wel heel onzeker …
Hahaha on point vergelijking
Volgens mij kan ze Nederlands wel (deels) verstaan. Weet in elkgeval dat haar zus Gigi keer zei dat haar Nederlands niet zo goed is, maar ze het wel kan verstaan
Jaaa ik heb ook gekeken! Ik vind Gaby echt heel leuk en lief overkomen, had ik eigenlijk niet echt verwacht
Tgggg, schudt Lil Kleine net Beau zijn hand op live tv. “Oh is dit erg?”
Domme zak
Nou beetje een lullige opmerking dit aangezien hij een tijdje niet in Nederland was. Hoe had hij dat moeten weten?
Je weet toch dat ik zijn grootste fan ben
Ja precies. Het is ook niet of hij vanwege the 'rona niet terug kon vliegen want hij was gewoon op vakantie ja.
Dombeau
En als ze kinderen adopteren uit andere landen (terwijl er zat kinderen in Amerika graag ouders willen hebben) doen ze meestal ook de oorspronkelijke naam van het kind in de ban en niks aan de cultuur/achtergrond van het kind. Maar dat maakt niets uit want de Amerikaanse cultuur is de beste.
Pas 35?
waarna de buurman die al op leeftijd is, flink werd uitgescholden. ,Eerst door Ruben, later door Nikkie, die met haar hoofd door de haag was gekropen
Ik zou echt in lachen zijn uitgebarsten als het hoofd van mijn buurvrouw opeens uit de haag kwam
Jip en Janneke stijl
Nu al zin in!