Nikkie en haar man gedragen zich als kouwe pannenkoeken
"Hihi, voor ons hier echt geen verhaal.”
bah kan haar niet luchten
Slavinken!
En slavink hmm,
En bronzer
Oh dus daar komt het woord “koplampen” vandaan. Haar ene boob lijkt wel spontaan licht te geven
Holy shit
Doe vrouw lijkt niet meer eens op zichzelf. Gelukkig stond haar naam erbij
Nou nou, dit hoeft ook niet hoor.
Het is geen feit. Het is een mening. Jij vindt haar duidelijk minder knap. Ik hoef het daar absoluut niet mee eens te zijn.
Idd alleen groter en dikker zijn feiten. Iemand mooi vinden is geen feit omdat dat voor iedereen anders is. @kali
Moet ze er dan een hele disclaimer bij zetten? De kadashians zijn toch leiders in het ideaal beeld van dit moment. Zij paste daar van nature het minst bij
Gaat mij meer om de reactie daarna dat @Nox daar een waarde aanhechten.
Ik vind Khloe altijd het leukste en mooiste, juist doordat ik mij door haar voller zijn en lengte met haar (tot op zekere hoogte) kon levellen.
Overigens nu met al haar ingrepen niet meer.
Waar ik vooral op doel is dat er meningen worden verkocht als feiten. Daar houd ik niet van.
Dingen die meetbaar zijn. Dus inderdaad omvang e.d. kunnen feiten zijn. Maar iemand knap vinden of niet is een mening.
Ik vind dat ieder mens op zijn of haar manier knap is.
Ik hoorde toevallig gisteren dat kylie 1 van de weinigen miljadairs in hollywood is. Maar wat heeft zij nou echt gedaan, behalve instagram en een make-up lijn uitbrengen?
Die haarkleur staat haar prachtig!
Ja ik vind echt dat die neuscorrectie haar nog het meest van alle ingrepen heeft veranderd. Voor die neuscorrectie had ze veel meer een Arabisch uiterlijk.