Ik vind die hele familie al zo verwarrend omdat ze zoveel op elkaar lijken, en nou blijken ze ook nog eens niét op zichzelf te lijken. Moeilijkmoeilijk.
Ik moet niks!!!
Nee ja oke die neus ziet er iets kleiner uit misschien maar verder blijf ik erbij dat dit gewoon 2x dezelfde vrouw is hoor.
Het interesseert me eigenlijk ook geen reet haha dus ik weet ook niet waarom ik zo intens naar het gezicht van een Kardashian zit te turen.
Ja, want zo ziet ze er echt uit zonder fotosoep 
[quote=“Banananana, post:4574, topic:14870, full:true”] Daar herken ik haar direct
[/quote]
Als wie? Sorry maar hoe kan je ontkennen dat ze er totaal anders uitziet dan eerst (laat staan haar originele hoofd, maar ok?). Zelfs haar huidskleur is totáál anders.
Ik ben niet zo goed in celebs en ik dacht in eerste instantie ook dat zij het was, tot ik de naam erboven las.
Subtiel aangebracht! Lekker fris lookje 
Het ergste is nog dat het volgens mij getatoeëerd is? Als je kijkt op de foto die ze gisteren geeft gepost (derde post nu, 1e foto is zwartwit) zie je op de 2e foto een identiek lijntje
Maar dat is toch niet op de waterlijn? Het zit onder haar wimperrand. Echt spuuglelijk wel.
Dat is gewoon vloeibare eyeliner onder de wimperrand. Geen oogpotlood. En idd niet op de waterlijn. Vreselijk zeg😮
Heb even verder gescrold op haar insta. Ze maakt behoorlijk veel reclame voor een ‘bedrijf’ met 1:1 designer producten. Dat mag toch helemaal niet?
Ik vind het niet prettig de posts hier te linken
Ik denk verse fillers! Een brow lift, neus reshaping, opvullen van de neus-lippenplooi.
Ik ben verbaasd dat Yvonne ook nog steeds neppe designer items verkoopt in haar webshop. Ze koopt voor zichzelf de echte tassen enz en dan verkoopt ze fakes op haar website? Kan ik niet bij
Ik rapporteerde dit soort dingen altijd op instagram omdat ik er echt een hekel aan heb. Ik kreeg dan een paar weken later ook bericht van Insta dat het account verwijderd was, maar volgens mij kan je dit dus niet meer rapporteren
Dan verwijzen ze door naar het merk zelf
Omg wat zielig. Ze was 96, dus 43 toen ze Mark kreeg!
Zijn vader was 58, die is ook al een hele tijd terug overleden. Wel sneu, vooral in deze tijd lijkt me dat moeilijk voor hem.
De vader van de premier overleefde de opsluiting in het kamp en hertrouwde met de jongere zus van zijn overleden echtgenote.
Wejooooo
Ja echt treurig en dan ook in deze tijd. Ik heb echt respect voor hem en hoe hij alles doet nu
ja hij heeft best een tragische achtergrond, maar dit soort verhalen kwamen in die tijd wel vaker voor.
Sommige reacties op Facebook onder de artikelen over de moeder van Mark Rutte zijn echt niet normaal… ik kijk er maar niet meer naar want word er opgefokt van