FF Boulevard #3

Social distancing!!!

Vraag me af of de stagiares bij Amayzine dit continue aan het bijhouden zijn, of dat er apps zijn die je een melding sturen als persoon x persoon y ontvolgt…

Ik denk eigenlijk dat er op vakantie iets is gebeurd. Dat die Jamie heel graag naar huis wilde met d’r kind maar dat kon niet meteen ivm corona. En toen het wel weer kon wilde Jorrik niet meteen omdat het anders gezichtsverlies zou zijn omdat “ze er gewoon op vakantie waren en niet vastzaten”

6 likes

Dit was ook meteen wat ik dacht. Zou me niks verbazen iig

Zowel het ‘nee hoor niks aan de hand’ maar over vier weken ‘als vrienden’ uit elkaar als het idee dat ze het expres doen zijn mijn inziens zeer aannemelijk. Ben benieuwd welke waar blijkt te zijn straks!

9 likes

Zei hij toen niet ook niet dat zijn nieuwe album over de liefde ging en veel liedjes over/voor haar geschreven waren? Als het nu echt uit is neemt niemand dat album nog serieus.

1 like

was marco borsato ook niet liedjes voor leontien aan het schrijven (en overal aan het verkondigen) in wat nu blijkt de periode dat hij een affaire had :o_o:

51 likes

Maar echt, die staat ook overal met zn giechel vooraan

20 likes

Pffff ik wilde net hetzelfde zeggen idd. :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:
Perfect stel. :face_vomiting::face_vomiting:

Kim Feenstra is zwanger! Dus toch

46 likes

Ja zo leuk! Zag m wel aankomen. Je kon het alwel goed zien op haar filmpjes en foto’s. Echt fijn voor ze :blush:

Ik gok op een Jorik

6 likes

Wat heeft hij toch een onaardig hoofd.

2 likes

Nou jongens het droomhuwelijk is voorbij hoor https://www.telegraaf.nl/entertainment/2043240284/peter-jan-rens-69-en-virginia-26-uit-elkaar

Ik ben wel echt gefascineerd hoe je er op je 26e zo ouwelijk uit kan zien, ze lijkt wel 46

15 likes

Haha ik was hun bestaan alweer even vergeten.

2 likes

Ze zijn nog samen hoor

1 like

Alleen ff aandacht nodig dus

17 likes

Ik weet niet wat er in mijn hoofd gebeurde maar ik dacht dat dit een foto van Bart de Graaff was?? Even een error

13 likes

Elke keer als ik een foto van hen samen zie moet ik denken aan een tante die haar 18-jarige neefje voor het eerst mee neemt naar de kroeg :woman_shrugging:t2:

37 likes

Zooi echt, ziet er uit of ze m’n moeder kan zijn terwijl ze zes jaar jonger is…

1 like

100 miljoen redenen die je kan bedenken om iets tegen die kerel te hebben, en dan kies je dit

5 likes