FF Boulevard #3

Ik vind genen sowieso wel fascinerend. Sommige mensen krijgen bv 4 kinderen, alle 4 bijna inwisselbaar, zo erg lijken ze op elkaar. Een ander krijgt een tweeling (Ja ok twee-eiig) en die verschillen als dag en nacht.
Maar dat hoort vast in een ander topic thuis. On topic een jeugdfoto van de Kardashians, waar Rob, Kourtney en Kim wat meer op hun vader lijken, lijkt Khloe vast meer op haar moeders kant.

7 likes

Nee je zei ook nergens dat je denk dat Kim niks aan zichzelf heeft laten doen. Dat bedoelde ik ook niet. Ik reageerde op bovenstaande quote. Kim had dus ook niet een kleine neus van zichzelf.

Khloe lijkt gewoon op haar vader en we weten allemaal wat ik bedoel

66 likes

Ik vind het niet echt raar dat @kali dit zei want tijdens de serie werd Khloe ook vaak een beetje weggezet als de ugly duckling van de familie en nu laat ze ineens net zo veel ingrepen doen als de rest. Maar goed misschien heeft ze wel gewoon gezien wat een goed verdienmodel het is bij de rest en doet ze het daarom.

7 likes

Klopt haar moeder zei ook iets over haar neus en had haar een keer gebeld om te vragen waarom ze was aangekomen aangezien dat niet goed was voor hun merk. Ik vond dat Khloe daar heel goed mee omging door er tegenin te gaan. Toen ze met Lamar was was ze ook trots op haar figuur omdat Lamar het mooi vond, ik denk dat ze na die scheiding heel onzeker is geworden en veranderd. Ze gaat ook niet meer zo goed met Kourtney om maar meer met Kim terwijl ze zelf zegt dat Kim toen ze jong waren haar echt negeerde. Daarom vind ik naast haar uiterlijk haar persoonlijkheid nep nu (niet dat ik haar persoonlijk ken trouwens).

4 likes

ja inderdaad, en in de openingstune van dat programma van Khloe (Revenge Body) zegt ze ook “growing up, I was always the fat funny sister”…

Het is natuurlijk ook wel weer een soort identiteit die ze heeft uitgemelkt

4 likes

Sneu eigenlijk dat ons schoonheidsideaal zo afschuwelijk plastisch is…

2 likes

Ik zie dat niet echt nee.

Het allergekste vind ik nog is dat je geeneens weet of ze er echt zo uitziet omdat ze alles zo extreem bewerken

35 likes

Eerst dacht ik de quarantaine deed gekke dingen maar volgens mij was er iets met die foto’s, op 1 dezelfde dag genomen oid toch?

Wow heftig! Wel een mooie haarkleur btw.
Ik weet dat de karjenners dit zelf hebben gecreëerd, maar vind het ergens ook zielig ofzo

Ik volg kylie op insta en die is ook met een heel offensief bezig geloof sinds deze foto :point_down:

https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2020-04/21/18/asset/ae8298d56c32/sub-buzz-1367-1587492772-3.jpg?downsize=600:*&output-format=auto&output-quality=auto

In eerste instantie kwamen natuurlijk die enorme geposeerde en geshopte andere papshots uit (zie hier) Waar iedereen om lachte.

Nu gaat ze in haar stories sporten en “gezond” eten en laat ze alleen maar haar lichaam zien.
Echt bizar eigenlijk, want eerst liep ze lekker rond in joggingbroek te snacken enzo. Tuurlijk is het ok om iets aan de coronakilo’s te willen doen, maar het is zo extreem bij die karjenners allemaal. Alles voor het plaatje.

6 likes

Doet dit het zo? Dit kwam ik tegen op Fb. Heel naar om te zien? Paul de Leeuw wat jaren terug

7 likes

Ik volg dr ook idd en het viel me al hoeveel foto’s die meid de laatste tijd post, niet te doen. En allemaal van die super glam foto’s. Ik vind het echt sneu dat ze de noodzaak voelt dat te doen.

2 likes

Ik kan nog steeds nauwelijks geloven dat dit gewoon dezelfde vrouw is :exploding_head:

1 like

Zo triest dat ze ondanks alles blijkbaar nog steeds zó onzeker is dat ze zich zo gaat gedragen.

3 likes

Ik snap de ophef enigzins om deze foto, maar daarbuiten: als je mij op mijn een chille bankhang moment fotografeert en op mijn meest fleekie moment (met uren werk erin gestoken) dan lijk ik ook totaal niet op die eerste foto.

Natuurlijk maar doe je dat ook? Het is best raar mensen een totaal ander beeld van zichzelf creëren, toch? Ik denk ook wel dat daar veel onzekerheid uit voort komt. Want het is een vrij onrealistisch beeld.

1 like

Wil iemand vertellen wat er in het filmpje gebeurt? :speak_no_evil:

Bah ik kreeg echt een naar gevoel tijdens het kijken, op een gegeven moment maar weggeklikt. Bizar zeg.

4 likes

Zou niet zeggen dat de Leeuw een pedo is, maar het is wel een persoon die vaker de grens opzoekt en onder het nom van “humor” er met grote sprong overheen springt. Ben blij dat dit soort dingen niet meer geaccepteerd worden.

11 likes