en gaat ze dan ook een brits accent opzetten??
Het lijkt op een volwassene met een melkgebit zo haha.
Daar zitten de influencers dan met hun weggeslepen tandjes, met facings erover heen die constant breken.
âik ben zoooo blij met mân tandenâ
Ben benieuwd hoe de C klasse influencers er over 20 jaar bij lopen
Hoop dat Johan Derksen nu eindelijk eens een keer de laan uit wordt gesodemieterd met zân arrogante âmij kan niks overkomen want ik heb een contractâ houding.
Nou echt zeg! Snap niet dat hij ĂŒberhaupt met zoveel domme opmerkingen wegkomt iedere keer.
Hij is het schoolvoorbeeld van getolereerde discriminatie. âWe moeten toch alles kunnen blijven zeggen?â. Dit vinden mensen normaal, dat dit soort mensen op tv hun haat mogen spuien en er nog om gelachen wordt ook.
Wat moet alle witte mannen met een bierbuik anders als VI niet meer op de buis komt?
Zo zielig voor zeâŠ
REVERSE RACISM
âWij worden gediscrimineerd, we mogen ook niks meerâ
Hij is echt zoân typische âCAO-manâ die onschendbaar is omdat hij al 40 jaar werkt en alle regels uit zijn hoofd kent. Geen idee of televisie een CAO heeft maar zo komt hij op mij over. Als televisie een vakbond heeft dan is hij echt een typische voorzitter. *Maar dan wel zoân zeikerd die in alle vergaderingen zeikt. Niets tegen mensen die voor echte rechten opkomen middels de vakbond uiteraard.
Ja dit is echt zo. Hij zegt het ook zelf âIn mijn contract staat dat ik alles mag zeggen, dus ik blijf dit doenâŠik heb nog niks van John de Mol gehoordâ.
Hij is zo iemand die in principe onschendbaar is, maar nu er eindelijk een keer een enorme tegenbeweging is vraag ik me af hoe lang meneer de Mol dat telefoontje nog gaat uitstellen.
Walgelijk
Ik ben bang dat dat telefoontje nooit gaat komen.
Echt niet zolang er nog genoeg mensen kijken er dus genoeg reclame vekocht wordt hoor. Dat is werkelijk het enige waar het om draait.
Een contract betekent daar verder bijna niets.
Ja, die zeggen gewoon dat de meningen in het programma ter rekening komen van degene die ze uit. Laat iemand daar maar eens de holocaust ontkennen, es kijken hoe lang het dan duurt voor Veronica ze eruit gooit. Het boeit Veronica gewoon niet genoeg.
Het gaat nu bij Beau ook over Johan Derksen en alle rare dingen die die man uitkraamt. En er zit een vrouw aan tafel die doodleuk de hele tijd blijft roepen âvrijheid van meningsuitingâ âwe moeten dat soort dingen kunnen zeggen in dit landâ âdan moet je er maar niet naar kijkenâ
Angela De Jong, de Karen van de Nederlandse media. Gelukkig brachten Miljuska en Ellie er nog iets tegen in. Want: niemand wordt vervolgd voor hun mening? Wel kritiek, maar gestraft door een rechter? Zelden.
Ik vind dat âvrijheid van meningsuitingâ altijd zoân dooddoener.Dit kom ik ook vaak tegen op Instagram,dat iemand iets post en dat er dan iemand bijv. een comment onder plaatst in de trant van âfucking lelijkâ oid.En dat er dan gegooid wordt met âwe leven in een vrij landâ of âik mag gewoon mijn mening gevenâ.Maar betekent dat dat meteen dat je mensen mag kwetsen of je als een hufter mag gedragen? Nee.Je hoeft niet ĂĄlles te zeggen wat je denkt,en als het iemand kan kwetsen hou het dan aub gewoon voor je.
Idd, vrijheid van meningsuiting â een lul mogen zijn
God, toen @Neroli het omschreef wĂst ik gewoon dat zij het was. Zij blijft dan ook zo drammerig haar standpunt vasthouden en herhalen
Naast dat de uitspraken van Johan Derksen verkeerd zijn en dit lang niet de eerste keer is, heb ik anderzijds ook wel een beetje moeite met het feit dat voetballers opeens de moraalridders uit gaan hangen. Er is amper een voetballer te vinden die zich Ă©indelijk eens zou uitspreken tegen homofobie (want hoe kan het dat er in die sport op het hoogste niveau niemand voor uit komt?). Daarnaast spelen ze zonder pardon in landen waar onderdrukking van meerdere minderheden een feit is, puur omdat het goed is voor hun eigen bankrekening. Super dat ze zich eens uitspreken, maar doe dat dan ook op andere morele vlakken. Dit voelt nu ook een beetje als âscorenâ, maar misschien is dat een onpopulaire mening. Naast dat ik nogmaals wil benadrukken dat de uitspraken van Johan Derksen (maar ook anderen in het programma, onderschat niet hoeveel woorden Genee hem soms in de mond legt) gewoon niet oke zijn.