FF Boulevard #3

Meest frappante Freek-feitje wat mij betreft.

4 likes

Nog steeds eeuwig jammer dat zij uit elkaar zijn, vond dat echt een bijzonder koppel!

2 likes

In ieder geval een step up van Bram, maar nog altijd een rare combi. Ik krijg zo’n slappe van Freek.

5 likes

Freek doet wel iets bij me. Dat overmatig enthousiaste vind ik leuk. Beetje Peralta van B99. #confessionsaturday

8 likes

Dark crushes topic pls hahaha

4 likes

Heb hem daar ooit al voorbij zien komen dacht ik :grin:

1 like

Jeetje, ‘dakloos’ ook echt. Ik ben momenteel echt te ‘nuchter’ om geblaat van die meid te lezen

8 likes

Wat is die Kimberley toch een walgelijk schaamteloos mens zeg. Ik kots echt van haar.

24 likes

Ja mijn opmerking dat hij alleen een presentator van een kinderprogramma is inderdaad gechargeerd, maar dat is wel wat hij NU is. Die publicatie in Nature stamt geloof ik nog van voor z’n promoveren, en ik hoorde dus dat zijn promotie boekje vooral bestaat uit werk dat analisten hebben gedaan, en dat zijn co-promotor veel geschreven heeft, omdat hij destijds al voor een aantal kranten columnist was en ook al dingetjes deed voor de tv. Hij heeft toen wel een Veni binnengehaald en twee jaar onderzoek gedaan in Engeland of de US ofzo, maar sindsdien is hij wel echt fulltime voor de tv. Ik vind dat je dan ondanks je wetenschappelijke achtergrond alsnog niet meer als hoogleraar in aanmerking moet komen als je niet meer actief bent als wetenschapper. En ja is misschien ook wel butthurt van mij, maar ik vind het systeem soms zo frustrerend als ik zie dat iemand die dus niet meer echt actief wetenschap bedrijft deze kans krijg en ik 3-4 briljante vrouwen (uiteraard) ken met vele hoge publicaties en baanbrekend onderzoek en dat op de een of andere manier die er niet tussen komen.

2 likes

Ja, je hebt ook gelijk. Ik begin me een beetje te schamen voor m’n rant vanochtend want die was ook deels misinformed gewoon. En deels gebaseerd op roddels die ik ook maar via via heb gehoord. Aargh ik wil het gewoon zo graag onterecht vinden, maar misschien heb je wel gelijk en is dat het niet perse.
Moet ook toegeven dat ik juist grandioos allergisch ben voor Freek Vonk, omdat hij (in mijn ogen) zo onbescheiden is, dus m’n rant was ook gewoon super biased!!!

27 likes

Zo heerlijk als er eens een normale discussie is, en dat iemand ook nog toegeeft dat ie heerlijk biased is. :heart:

Ik heb hlml niks met Freek Vonk dus vind dat jullie beide gewoon gelijk hebben ofzo. Je mag je soms best ergeren gewoon omdat iemand irritant is haha

19 likes

Freek is sowieso mijn bec

1 like

Waarom steekt ie z’n vinger in die slang :scream:

2 likes

Ik heb vanmorgen zeker nog zitten geilen op z’n nieuwe shirtloze instafoto

4 likes
5 likes

Me in the future

11 likes

Die Bridget blijft bezig :roll_eyes:

47 likes

Maar wacht even. Dit brengt echt de moraalridder in mij omhoog. Bridget die een ander heeft? Volgens mij was het DrĂ© die al snel een ander had. Waarom moet toch altijd de vrouw door het slijk gehaald worden? Als ze DrĂ© hadden gebruikt was het “natuurlijk” minder grappig geweest. :persevere::face_with_raised_eyebrow:

Edit: even om hypocrisie te voorkomen, ik moest eerst ook lachen hoor, ik dacht hoe komen ze erop. En daarna dacht ik er pas verder over door.

18 likes

Had niks anders verwacht. Brazes was slechts een tussenstation op weg naar the real deal.

2 likes

Ik denk omdat de EU hier staat voor Monique en GB voor André. Dus André was nog niet weg bij Monique of hij had al met Bridget. Oftewel GB is nog niet weg bij de EU of het heeft al een ander: Bridget

6 likes