Freek is sowieso mijn bec
Waarom steekt ie zân vinger in die slang
Ik heb vanmorgen zeker nog zitten geilen op zân nieuwe shirtloze instafoto
Me in the future
Die Bridget blijft bezig
Maar wacht even. Dit brengt echt de moraalridder in mij omhoog. Bridget die een ander heeft? Volgens mij was het DrĂ© die al snel een ander had. Waarom moet toch altijd de vrouw door het slijk gehaald worden? Als ze DrĂ© hadden gebruikt was het ânatuurlijkâ minder grappig geweest.
Edit: even om hypocrisie te voorkomen, ik moest eerst ook lachen hoor, ik dacht hoe komen ze erop. En daarna dacht ik er pas verder over door.
Had niks anders verwacht. Brazes was slechts een tussenstation op weg naar the real deal.
Ik denk omdat de EU hier staat voor Monique en GB voor André. Dus André was nog niet weg bij Monique of hij had al met Bridget. Oftewel GB is nog niet weg bij de EU of het heeft al een ander: Bridget
Oh ik had duidelijk even verder moeten kijken dan alleen de titel. Lekker bezig, Twijfelaar.
Ze was nog niets eens getrouwd WAT IS DIT VOOR NIEUWS
Pamela heeft zich bedacht
Ik heb altijd spijt als ik weer eens op een telegraaflink heb geklikt
1+1=3
Zijn relatie met Bridget voelt als een tralies?
Hij schaamt zich er zo voor dat hij zich het liefst laat opsluiten in de gevangenis?
3 maanden een relatie?
Dit is een andere trein. Locoloco motief. We pakken die eerste klasse
Maar maar maar zolang zijn ze toch nog niet bij elkaar om nu al zwanger te zijn? Of het te verkondigen dan
Er staat (nog) geen aankondiging op de Insta van Bridget. Zal wel niets spectaculair zijn dan
Jezus wat hebben zij een aandacht tekort