FF Boulevard #3

Ik heb al een tijdje niet terug gelezen, maar zijn de Johnny Depp/ Amber Heard tapes al besproken?
Op de tapes ( welke ze zelf heeft opgenomen) bekend ze Johnny meerdere malen te hebben aangevallen en geslagen.

Ik heb een uur materiaal geluisterd en ben echt in shock. Er is iets enorm, enorm mis met haar.

Sorry voor de eventuele spuit 11.

7 likes

Kunnen we die idioten niet collectief negeren?
Ze verdienen al die aandacht echt niet.

Waar kun je dat luisteren?

Oh zo vreselijk!
Bizar ook dat ze Johnny Depp in zo’n kwaad daglicht heeft gesteld.
Dat is écht niet oké

2 likes

:joy:

1 like

Kun je een klein tipje van de sluier oplichten? Ben wel benieuwd, maar heb de concentratieboog van een kleuter

3 likes

Hier een deel van het audiofragment

3 likes

Thanks! Ik vond net nog deze: https://youtu.be/sbeMRfNDokM Bitch is craaazy!

Ik vind het wel supergaar dat er steeds ‘hitting’ tussen aanhalingstekens staat. Heb die tapes verder niet geluisterd maar op basis van de info hierin klinkt het wel gewoon alsof zij hem heeft aangevallen en geslagen, en ze dat zelf ook toegeeft. Waarom moet dat tussen aanhalingstekens.

Het is een opname van een gesprek tussen de twee tijdens een therapiesessie. Ze geeft ruimschoots toe dat ze hem meerdere malen heeft mishandeld. Ze schreeuwt, verklaart de liefde en scheld hem vervolgens weer verrot.
Ze noemt hem meermaals een baby.
Ze zegt dat ze niet voor zichzelf instaat en weer fysiek geweld tegen hem zal gebruiken.

Ondertussen zijn meerdere foto’s opgedoken van verwondingen bij Depp. Blauwe plekken, een brandwond van een uitgedrukte sigaret op zijn wang, een ziekenhuis opname, een half afgesneden vinger ( waar hij een gevaarlijke bacterie van op liep)

De opnames zijn echt vreselijk. Als de term “gaslighting” ergens van toepassing is, dan is het op haar.

6 likes

Ze gaan samen naar athene?

11 likes

Ja ik ben het met je eens, vreemd hoor. Misschien omdat ze niet letterlijk deze woorden heeft gebruikt en men zich in wil dekken? Geen idee…

1 like

Maar ze heeft dus aangifte gedaan van mishandeling tegen Johnny Depp. Dat vind ik nou zo ziek. Zelf het slachtoffer spelen

1 like

Hij zegt in de tape tegen haar: you punch me, you punch me all the time.

Zei zegt: i did not punch you, you big baby, I hit you. I hit you in the face.

Blijkbaar is hitting minder kut dan punching, in haar boekje.
Het is letterlijk hetzelfde.

1 like

Ja, die zaak loopt al jaren. Ze is in het verleden ook al opgepakt omdat ze haar toenmalige vriendin had mishandeld.
Ondertussen sloeg ze ook Depp in elkaar en deed ze notabene aangifte tegen hem.

De getuigenverklaringen zijn ook schokkend. Als je leest wat personeel van hun toenmalige gezamenlijke woning heeft gezien, dan gaan je nekharen overeind staan.

Wat hebben ze in die toenmalige woning gezien dan?

Er zijn talloze getuigenverklaringen (onder ede) te vinden.
Dit is een voorbeeld van een assistent van Depp ( onderste foto is deel 1)

2 likes

IMG_20200202_211515

Ja, not really convinced als dit hun reden is haha maar ok keep up the good work Daily Mail.

Ik was toevallig vanmiddag naar die tapes aan het luisteren en zag toen ook nog deze video: https://www.youtube.com/watch?v=eWijmDzZeJU

Bestaat uit app/sms gesprekken tussen Johnny en de vader van Amber en Johnny en de moeder van Amber waarbij het erop lijkt dat die ouders ook aangeven dat Amber dit allemaal verzonnen heeft? Echt walgelijk als je over zulke dingen liegt.

1 like