FF Boulevard #3

Dat waren gewoon random voorbeelden van media die sowieso achtergrondjournalistiek publiceren. Ik bedoel gewoon: wie echt niet wil, doet het niet. Net als dat er journalisten zijn die uit principe niet bij de Tel.egra.af zouden aankloppen.

Die is gecanceled.

5 likes

Ik las dat RTL Temptation Island weer terug laat komen en ik vind het toch een beetje jammer. Ze hebben gewoon gewacht tot het Villa conflict overgewaaid is zodat ze gewoon weer verder konden met zulke programma’s ipv in te zien dat het een hele nare formule is

13 likes

Ik snap ook niet dat ze nu gewoon weer doorgaan terwijl ze eerst met een boel heisa aankondigen te stoppen met dit soort programma’s… was beter geweest als ze ook echt dit programma gewoon niet meer terug lieten komen maar zal wel teveel kijkcijfers hebben gekost anders.

2 likes

De kinderen van Marco en Leontien reageren op Leontiens insta bericht.

De kop:

Ik denk nu komt er iets sappigs…

:rofl:

93 likes

5 hartjes zeggen veel meer dan de waarheid.

25 likes

Als woorden tekort schieten…

Het is een trieste situatie maar wtf?! Hoe krijg je dit uit je vingers? :weary:

Ik snap wat je zegt, maar de sollicitatieprocedure voor een stage is bij Boulevard vele malen strenger dan die bij de volkskrant. Kun je zeggen wat je wil, maar ik denk niet dat mensen daar zomaar belanden

3 likes

Maar daar heeft ze het toch niet over? Alleen dat journalistiek een hele andere vorm heeft bij de 1 dan bij de ander? Tuurlijk zullen ze bij boulevard niet zomaar iedereen aannemen

2 likes

Hahaha nou oké, als dit het niveau van de discussie is :stuck_out_tongue: ik schrijf een heel verhaal een jij doet dat af als “kan je zeggen wat je wilt, ik denk niet dat mensen daar zomaar belanden”. Dat zeg ik toch ook niet.

Volgens mij wel. Ik zei toch je moet daar ook aangenomen worden en toen zei jij daar ben ik het niet mee eens. Het gaat mij niet om de schrijfstijl want natuurlijk is die anders, maar dit gesprek begon bij iemand die zei ja echt vervelend als je journalistiek hebt gestudeerd en je moet dan dit soort stukjes gaan schrijven. Dat lijkt mij een hele bewuste keuze en de sollicitatieprocedure is ook nog eens heel streng.

1 like

Jaaa! Ik kijk nooit Boulevard, maar laatst zag ik in een “Straks bij RTL Boulevard” ineens Diederik Jekel daar staan praten. Ik dacht echt “huh?!”.

5 likes

Hè, doet Diederik Jekel Boulevard?? Die had ik niet zien aankomen nee :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Lex Uiting ook al! Vond ik ook al zo gek.

Net als Ruud de Wild :thinking: Het zal wel genoeg betalen ja.

Haar man heeft hier waarschijnlijk ook wel een sterke mening over… :roll_eyes:

https://www.ad.nl/wonen/hollandse-vrouwen-gedragen-zich-als-mannen~a59aecd9/

1 like

Ik had zo graag niet nieuwsgierig willen zijn en dit artikel niet aangeklikt. Wat een volledige tijdsverspilling om zijn mening te lezen, tering.

11 likes

Wow wat is dit? Hoe verder ik las, hoe erger het werd. Gelukkig was de interviewer het ook niet met hem eens.

2 likes

@Chesirecat ff lief zijn voor Lev… Hij heeft wat meegemaakt hoor … Vrouwen die zich van onder niet eens scheren. :roll_eyes:
Het leest wel als een fijne tragikomedie

9 likes