FF Boulevard #3

Toen hij laatst met Victoria vier handen op één buik deed had zij een spijkerbroek aan. Dat zal wel voor ruzie hebben gezorgd. En omg hoe durf je als vrouw onafhankelijk te willen zijn? Is gewoon angst dat een man je niet wil.

3 likes

Victoria Koblenko is sowieso een vervelende vrouw. Jaren geleden, 2005 volgens mij, ben ik haar ooit eens tegengekomen toen ik met een groep vrienden in Amsterdam was voor een concert. Paar uur voor het concert waren we buiten aan het chillen ergens op een ontmoetingsplek langs de grachten, het was super lekker weer dus het was leuk om gewoon buiten te hangen. Komt ze langsgelopen met verbaasde ogen alsof ze een stel vieze insecten zag en ze moest even laten merken hoe raar ze ons blijkbaar vond door ons ‘freaks’ te noemen, net toen ze wegliep.
Haar hele vibe schreeuwt arrogant.

6 likes

Ik ben nu wel benieuwd wat er met een dier panikeren bedoelt wordt…

Ze had een puffer fish vast en die blies zich op. Vond ze zo schattig.

Ah nee toch! :cry:

Staat die nog ergens online? Heb geen insta, dus kan niet zo ver terugscrollen in haar feed

Nee dat stond in haar story.
Maar heel eerlijk: ze was een paar dagen (weken?) op een eiland zonder internet met een gids en die gids liet die vis dus opblazen. Als je dan toevallig niet weet dat zo’n beestje daar stress van krijgt dan is het je toch niet kwalijk te nemen? Ik zou er eerlijk gezegd ook op vertrouwen dat o’n gids weet wat hij doet. (Tenzij je het zelf dus al weet, maar ik denk niet dat dit algemeen bekend is eigenlijk en ze kon er dus ook niks over opzoeken.)

@Banananana

2 likes

Nee maar er stond ook iets bij van dat ze wist dat het niet goed was maar het was zo schattig

1 like

Omg wat achterlijk. Dan neem ik mijn woorden terug.

1 like

Ik vind überhaupt dat men gewoon van wilde dieren af moet blijven, ook als je niet weet of iets stress induceert

18 likes

Die gids pakte toch ook een rog aan z’n staart uit het water en hield die ondersteboven aan zn staart vast? Echt absurd.

https://www.ad.nl/show/nikkietutorials-snoeihard-over-ellen-degeneres-ze-zei-niet-eens-hallo~a84bb9d9/

Doet Ellen alleen gezellig voor de camera ofzo? Of zou dit gewoon ‘pech’ zijn?

7 likes

Hahaha moet je dit interview kijken:

Lijkt idd toneel

17 likes

Denk dat het van de gast Afhangt. Met sommige gasten is ze bevriend en die zal ze ongetwijfeld voor af spreken.
Neemt niet weg dat het niet netjes is… toch vreemd zo’n eerste echte ontmoeting meteen voor de camera.

4 likes

Wow dit is awkward. Wel goed van Dakota dat ze niet meelult. Dit is wel een beetje mijn beeld van Ellen, zich voordoen als allemansvriend maar tegelijkertijd best wel picky en uit de hoogte. Die inmiddels volwassen acteur van Home Alone was daar een tijdje geleden ook en hij was zo aardig en zij keek duidelijk op hem neer, was een vervelend interview om naar te kijken. Maar bijvoorbeeld Jenn Aniston en Taylor kust ze nog net niet de voeten…

34 likes

Ik geloof dit verhaal van Nikkie wel. Vind Ellen altijd zó onaardig overkomen, totaal niet bezig met wat haar gast zegt.

12 likes

Oh jeetje, wat ongemakkelijk!

1 like

Het lijkt me ook wel heel vermoeiend om Ellen te zijn, juist omdat je interesse moet tonen in zoveel mensen terwijl je dat helemaal niet wilt. :joy:

12 likes

haha dit ook wel echt. Denk dat je in Nederland beter weg komt met afstandelijkheid als talkshowhost, by Ellen en de andere Amerikaanse talkshowhosts is het hele idee dat kijkers het idee hebben dat ze naar 2 vrienden luisteren.

Wel veel respect voor Ellen hoor, ze was echt de eerste lesbienne die out in the open bekend was en heeft volgens mij echt wel moeten knokken voor haar plek in Hollywood.

1 like

Dit is toch ook bekend van James Corden. Hij kent niet eens zijn crew bij naam.
Maar eerlijk, ben totaal niet verbaasd over dit nieuws. Ellen is zo afstandelijk en boomer

7 likes