Omg wat achterlijk. Dan neem ik mijn woorden terug.
Ik vind ĂŒberhaupt dat men gewoon van wilde dieren af moet blijven, ook als je niet weet of iets stress induceert
Die gids pakte toch ook een rog aan zân staart uit het water en hield die ondersteboven aan zn staart vast? Echt absurd.
Doet Ellen alleen gezellig voor de camera ofzo? Of zou dit gewoon âpechâ zijn?
Hahaha moet je dit interview kijken:
Lijkt idd toneel
Denk dat het van de gast Afhangt. Met sommige gasten is ze bevriend en die zal ze ongetwijfeld voor af spreken.
Neemt niet weg dat het niet netjes is⊠toch vreemd zoân eerste echte ontmoeting meteen voor de camera.
Wow dit is awkward. Wel goed van Dakota dat ze niet meelult. Dit is wel een beetje mijn beeld van Ellen, zich voordoen als allemansvriend maar tegelijkertijd best wel picky en uit de hoogte. Die inmiddels volwassen acteur van Home Alone was daar een tijdje geleden ook en hij was zo aardig en zij keek duidelijk op hem neer, was een vervelend interview om naar te kijken. Maar bijvoorbeeld Jenn Aniston en Taylor kust ze nog net niet de voetenâŠ
Ik geloof dit verhaal van Nikkie wel. Vind Ellen altijd zĂł onaardig overkomen, totaal niet bezig met wat haar gast zegt.
Oh jeetje, wat ongemakkelijk!
Het lijkt me ook wel heel vermoeiend om Ellen te zijn, juist omdat je interesse moet tonen in zoveel mensen terwijl je dat helemaal niet wilt. 
haha dit ook wel echt. Denk dat je in Nederland beter weg komt met afstandelijkheid als talkshowhost, by Ellen en de andere Amerikaanse talkshowhosts is het hele idee dat kijkers het idee hebben dat ze naar 2 vrienden luisteren.
Wel veel respect voor Ellen hoor, ze was echt de eerste lesbienne die out in the open bekend was en heeft volgens mij echt wel moeten knokken voor haar plek in Hollywood.
Dit is toch ook bekend van James Corden. Hij kent niet eens zijn crew bij naam.
Maar eerlijk, ben totaal niet verbaasd over dit nieuws. Ellen is zo afstandelijk en boomer
Dakota komt echt super sympathiek over. Vond de awkardness wel meevallen hier eigenlijk. Dakota maakt een goede comeback dus het is ook wel grappig 
@oliverqueen Nu klinkt het echt alsof ze iets âmoetâ. Ze moet helemaal niks, het is haar show en zij bepaalt. Ze wil gewoon geld verdienen en met populaire gasten lukt dat. Dan moet je ook zo gastvrij zijn om je gasten te groeten en sympathiek te zijn, vind ik. Dat is immers je verdienmodel want als die gasten niet komen, heeft zij ook geen show. Even daargelaten dat veel gasten ook komen opdraven voor promo.
@Vaiana wist ik niet van James. Maar Oprah schijnt ook geen lieverd te zijn.
Ik vind dat Dakota wel echt goed reageert! Wel dapper ook dat ze gewoon zegt van nee je was wel uitgenodigd, vraag maar na. En als dan blijkt dat dat ook echt zo was lult Ellen er maar snel weer overheen 
Jup vanaf de 7e minuut
Thanks, scheelt mij weer 5 minuten die ik beter aan mijn scriptie kan besteden 
Hahahaha, you did Monique wrong Oprah! 
@Vaiana nooit gedacht van hem. Bij Ellen denk ik nog: jammer, maar ben niet super verbaasd oid. James geeft echt andere vibes af, alsof hij ook echt gezellig is om mee te werken. Weten we dat ook weer, pffff.
@Wonderland wat een lullo ook.
Oh smullen, maar dus met een andere vrouw met een dierennaam. Wie zal dat geweest zijn?
Dus zijn type is een vrouw met een dierenachternaam?
Ik vlucht alvast voordat hij achter mij aangaat 
Ik vind dit echt jammer, naĂŻeve ik vond het altijd zo leuk om die talkshows van Ellen, Oprah, James Cordon te kijken omdat ze zo gezellig overkomen
my whole life was a lie