FF Boulevard #3

Dakota komt echt super sympathiek over. Vond de awkardness wel meevallen hier eigenlijk. Dakota maakt een goede comeback dus het is ook wel grappig :joy:

@oliverqueen Nu klinkt het echt alsof ze iets ā€˜moet’. Ze moet helemaal niks, het is haar show en zij bepaalt. Ze wil gewoon geld verdienen en met populaire gasten lukt dat. Dan moet je ook zo gastvrij zijn om je gasten te groeten en sympathiek te zijn, vind ik. Dat is immers je verdienmodel want als die gasten niet komen, heeft zij ook geen show. Even daargelaten dat veel gasten ook komen opdraven voor promo.

@Vaiana wist ik niet van James. Maar Oprah schijnt ook geen lieverd te zijn.

3 likes

Ik vind dat Dakota wel echt goed reageert! Wel dapper ook dat ze gewoon zegt van nee je was wel uitgenodigd, vraag maar na. En als dan blijkt dat dat ook echt zo was lult Ellen er maar snel weer overheen :joy:

4 likes

Jup vanaf de 7e minuut :sweat_smile:

Thanks, scheelt mij weer 5 minuten die ik beter aan mijn scriptie kan besteden :wink:

1 like

Hahahaha, you did Monique wrong Oprah! :joy:

@Vaiana nooit gedacht van hem. Bij Ellen denk ik nog: jammer, maar ben niet super verbaasd oid. James geeft echt andere vibes af, alsof hij ook echt gezellig is om mee te werken. Weten we dat ook weer, pffff.

@Wonderland wat een lullo ook.

3 likes

Oh smullen, maar dus met een andere vrouw met een dierennaam. Wie zal dat geweest zijn?

1 like

Dus zijn type is een vrouw met een dierenachternaam?

Ik vlucht alvast voordat hij achter mij aangaat :persevere:

6 likes

Ik vind dit echt jammer, naĆÆeve ik vond het altijd zo leuk om die talkshows van Ellen, Oprah, James Cordon te kijken omdat ze zo gezellig overkomen :cry: my whole life was a lie

6 likes

Ik herkende Adele hier gewoon echt niet?

26 likes

Wow jeetje! Ik moest echt heeel goed kijken wilde ik hier Adele in terug vinden. Wat is ze veranderd zeg!

ā€œdie linkerā€ā€¦ hallo het gaat om een persoon, niet om een heggeschaar ofzo. lomp.

14 likes

Haha huh, zo zeg je dat toch gewoon als je ā€˜de linkse persoon op de foto’ bedoelt? De linker. Echt niks mis mee naar mijn mening :smiley:

6 likes

Ik herken haar ook niet meer. Ik mag het vast allemaal niet zeggen en vinden, maar ik vind het wel ontzettend jammer dat haar hele ā€œeigenā€ look en uitstraling verdwenen lijkt te zijn.

1 like

Ik ben zo hard aan het detectiven nu

2 likes

Ja… snap sowieso niet waarom bijvoorbeeld een Edwin Smulders voor dat huis zou gaan liggen. Laat die vrouw even verdrietig zijn. Ik zit echt niet te wachten op een foto van een Leontien die kapot gaat van verdriet.
Wil dan wel weer weten met wie Marco een affaire heeft gehad…

Can’t help myself

23 likes

:money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

8 likes

https://www.ad.nl/show/sidekick-kaj-van-der-ree-zijn-ontslag-is-een-heftige-strafmaat~aaa69ab1/

In dit artikel quoten ze Dylan Haegens en die zegt dat hij van mensen heeft gehoord dat het echt niet goed met hem gaat ( edit: niet dat mij dat boeit maar ik herinnerde me dat die vraag hier gesteld was een paar dagen geleden)

1 like

Ach gossie wat zielig voor het arme schaap

54 likes

Maar echt he? Het is niet alleen het gewicht, maar er zit ook wel een fillertje en een botoxje in zo te zien.

1 like

Iets met blaren en erop zitten :woman_shrugging:

5 likes