FF Boulevard #3

Ik herkende Adele hier gewoon echt niet?

26 likes

Wow jeetje! Ik moest echt heeel goed kijken wilde ik hier Adele in terug vinden. Wat is ze veranderd zeg!

ā€œdie linkerā€ā€¦ hallo het gaat om een persoon, niet om een heggeschaar ofzo. lomp.

14 likes

Haha huh, zo zeg je dat toch gewoon als je ā€˜de linkse persoon op de foto’ bedoelt? De linker. Echt niks mis mee naar mijn mening :smiley:

6 likes

Ik herken haar ook niet meer. Ik mag het vast allemaal niet zeggen en vinden, maar ik vind het wel ontzettend jammer dat haar hele ā€œeigenā€ look en uitstraling verdwenen lijkt te zijn.

1 like

Ik ben zo hard aan het detectiven nu

2 likes

Ja… snap sowieso niet waarom bijvoorbeeld een Edwin Smulders voor dat huis zou gaan liggen. Laat die vrouw even verdrietig zijn. Ik zit echt niet te wachten op een foto van een Leontien die kapot gaat van verdriet.
Wil dan wel weer weten met wie Marco een affaire heeft gehad…

Can’t help myself

23 likes

:money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

8 likes

https://www.ad.nl/show/sidekick-kaj-van-der-ree-zijn-ontslag-is-een-heftige-strafmaat~aaa69ab1/

In dit artikel quoten ze Dylan Haegens en die zegt dat hij van mensen heeft gehoord dat het echt niet goed met hem gaat ( edit: niet dat mij dat boeit maar ik herinnerde me dat die vraag hier gesteld was een paar dagen geleden)

1 like

Ach gossie wat zielig voor het arme schaap

54 likes

Maar echt he? Het is niet alleen het gewicht, maar er zit ook wel een fillertje en een botoxje in zo te zien.

1 like

Iets met blaren en erop zitten :woman_shrugging:

5 likes

Op de echte boulevard zeggen ze dat ze iedereen hebben gebeld bij dat bedrijf van marco. Lijkt me echt niet leuk om te doen haha.

4 likes

Zo zat ik ook naar dat artikel te kijken. Hij heeft toegegeven dus welke ins en outs moet je nog hebben denk ik dan

1 like

Hij vindt het ā€˜een heftige strafmaat voor wat je ook doet’.
Echt Ruud? Wat je ook doet?

Ik zou willen dat 3FM hem er ook nog uitgooit. (Volgens mij ben ik sowieso 1 van de drie mensen die dat nog luistert dus misschien maakt het ook niet uit.)

13 likes

Ja als hij een moord zou hebben gepleegd dan had hij toch gewoon radio kunnen blijven doen?!?!! 1

9 likes

Ik denk dat het grooste deel van NL er zo naar kijkt, maar toch vind ik het zo kut en schadelijk. ā€˜Zeker als he zo’n publieke functie hebt moet je nadenken over de dingen die je doet’ Ruud.

Sorry ik bedoelde Ruud. :flushed:

1 like

Ze hadden zich maar niet zo uitdagend moeten kleden !i!

7 likes

Ik zat oude filmpjes te kijken van Milan reageren op, en toen kwam dit filmpje voorbij. Ik luisterde het deel vanaf 2:25 met een grote cringe op mn gezicht