Ik herkende Adele hier gewoon echt niet?
Wow jeetje! Ik moest echt heeel goed kijken wilde ik hier Adele in terug vinden. Wat is ze veranderd zeg!
ādie linkerā⦠hallo het gaat om een persoon, niet om een heggeschaar ofzo. lomp.
Haha huh, zo zeg je dat toch gewoon als je āde linkse persoon op de fotoā bedoelt? De linker. Echt niks mis mee naar mijn mening 
Ik herken haar ook niet meer. Ik mag het vast allemaal niet zeggen en vinden, maar ik vind het wel ontzettend jammer dat haar hele āeigenā look en uitstraling verdwenen lijkt te zijn.
Ik ben zo hard aan het detectiven nu
Ja⦠snap sowieso niet waarom bijvoorbeeld een Edwin Smulders voor dat huis zou gaan liggen. Laat die vrouw even verdrietig zijn. Ik zit echt niet te wachten op een foto van een Leontien die kapot gaat van verdriet.
Wil dan wel weer weten met wie Marco een affaire heeft gehadā¦
Canāt help myself

https://www.ad.nl/show/sidekick-kaj-van-der-ree-zijn-ontslag-is-een-heftige-strafmaat~aaa69ab1/
In dit artikel quoten ze Dylan Haegens en die zegt dat hij van mensen heeft gehoord dat het echt niet goed met hem gaat ( edit: niet dat mij dat boeit maar ik herinnerde me dat die vraag hier gesteld was een paar dagen geleden)
Ach gossie wat zielig voor het arme schaap
Maar echt he? Het is niet alleen het gewicht, maar er zit ook wel een fillertje en een botoxje in zo te zien.
Iets met blaren en erop zitten 
Op de echte boulevard zeggen ze dat ze iedereen hebben gebeld bij dat bedrijf van marco. Lijkt me echt niet leuk om te doen haha.
Zo zat ik ook naar dat artikel te kijken. Hij heeft toegegeven dus welke ins en outs moet je nog hebben denk ik dan
Hij vindt het āeen heftige strafmaat voor wat je ook doetā.
Echt Ruud? Wat je ook doet?
Ik zou willen dat 3FM hem er ook nog uitgooit. (Volgens mij ben ik sowieso 1 van de drie mensen die dat nog luistert dus misschien maakt het ook niet uit.)
Ja als hij een moord zou hebben gepleegd dan had hij toch gewoon radio kunnen blijven doen?!?!! 1
Ik denk dat het grooste deel van NL er zo naar kijkt, maar toch vind ik het zo kut en schadelijk. āZeker als he zoān publieke functie hebt moet je nadenken over de dingen die je doetā Ruud.
Sorry ik bedoelde Ruud. 
Ze hadden zich maar niet zo uitdagend moeten kleden !i!
Ik zat oude filmpjes te kijken van Milan reageren op, en toen kwam dit filmpje voorbij. Ik luisterde het deel vanaf 2:25 met een grote cringe op mn gezicht