Op de echte boulevard zeggen ze dat ze iedereen hebben gebeld bij dat bedrijf van marco. Lijkt me echt niet leuk om te doen haha.
Zo zat ik ook naar dat artikel te kijken. Hij heeft toegegeven dus welke ins en outs moet je nog hebben denk ik dan
Hij vindt het ‘een heftige strafmaat voor wat je ook doet’.
Echt Ruud? Wat je ook doet?
Ik zou willen dat 3FM hem er ook nog uitgooit. (Volgens mij ben ik sowieso 1 van de drie mensen die dat nog luistert dus misschien maakt het ook niet uit.)
Ja als hij een moord zou hebben gepleegd dan had hij toch gewoon radio kunnen blijven doen?!?!! 1
Ik denk dat het grooste deel van NL er zo naar kijkt, maar toch vind ik het zo kut en schadelijk. ‘Zeker als he zo’n publieke functie hebt moet je nadenken over de dingen die je doet’ Ruud.
Sorry ik bedoelde Ruud.
Ze hadden zich maar niet zo uitdagend moeten kleden !i!
Ik zat oude filmpjes te kijken van Milan reageren op, en toen kwam dit filmpje voorbij. Ik luisterde het deel vanaf 2:25 met een grote cringe op mn gezicht
Sorry, toch nog meer luisteraars dan gedacht want ik ook! Heel blij dat ze snel hebben gereageerd op de verhalen over Kaj ook. En buiten dat vond ik zijn programma sowieso stom, zo’n nare arrogante toon altijd
Omg de lippen van een van de MTV tweeling zijn zo bizar opgespoten. Vraag me echt af hoe die er over een paar jaar uitzien.
Die Ruud vond ik juist heel goed reageren op dat Proefkonijnen toen werd geschrapt. Iets met dat hij het teleurstellend (want veel werk in gezeten) maar wel begrijpelijk vond.
Van Dylan Haegens vind ik dit ook zwaar teleurstellend.
Wow!
Het ziet er gewoon pijnlijk uit vind ik.
Maar Dylan vindt het toch alleen maar terecht? Misschien lees ik scheef maar dat haalde ik iig uit dat artikel
Dat was toch Jurre (Geluk), waar hij Proefkonijnen mee deed die dat had gezegd? Vond ik ook heel goed inderdaad
Wie weet waar deze jas van is? Ik weet dat er velen zijn zoals deze maar ik bedoel echt precies deze jas.
Je hebt gelijk was even in de war!
Geen idee of het exact deze is, maar vind hem wel heel erg lijken op de deze van H&M:
Oh inderdaad, dank je! Ik zoek er een met knopen tot aan boven en dat heeft deze. Niet zo’n koud V-halsmodel met maar 1 of 2 knoopjes.
Huh dit zei Dylan Haegens?
Collega youtuber Dylan Haegens reageert in de podcast 30 minuten Rauw van Ruud de Wild ook op het nieuws over Kaj. ,Als je dat soort berichten naar jonge meiden gaat sturen, dat vind ik niet kunnen. Daar gaat het al mis. Ik weet niet of hij ooit nog aan de bak komt. Ik vind dat als je zo’n publiekelijke functie hebt je er goed over na moet denken als je dit soort dingen doet.” Ook vertelt hij dat hij ‘van mensen begrepen heeft dat het echt niet goed met Kaj gaat’
Ik kan officieel niet lezen.