FF Boulevard #3

Pff idd. “Oehh dan wordt het opeens niet acceptabel” Maar ondertussen… Gatverdamme

Dat is geloof ik dé jas van Max Mara

1 like

Oeps, was niet als antwoord op jou bedoelt, sorry. Edit.

Ik wil echt door mijn scherm heen iets zwaars naar hem smijten. Wat een walgelijke opmerkingen.
Knap hoe Ilse zich niet in de val laat lokken maar als ik haar was geweest had ik me echt niet in kunnen houden.

1 like

jammer! ik had wel meer MvN willen zien.

#sarcasmeteken

13 likes

Maar wie moet er nou als een roeptoeter door alle BNers heen praten?

11 likes

Dé jas, nog nooit van gehoord :smiley: Even gekeken, duur zeg. Maar die van Olcay is langer en heeft meer knopen. Volgens mij heeft zij die van H&M. Iig heb ik die vannacht besteld en had ook nog verjaardagskorting :tada:

4 likes

Oh het verbaast me wel dat hij blijft, maar DWDD alleen stopt! Had gedacht dat hij lekker freelance een docu zou gaan maken of naar de commerciëlen zou gaan.

1 like

Jeroen Pauw is nog in de markt voor een nieuw baantje.

4 likes

Maar blijft de show nog wel maar dan zonder hem? Dat lijkt me ook niet per se nodig hahaha

Ik ben benieuwd naar de vacature. “gezocht m/v, gelieve bij uw sollicitatie een geluidsopname te voegen waarbij U zo lang en creatief mogelijk dooooorrrrrrrrrrrrrrrrr zegt”

10 likes

Wow ik heb even gekeken maar indd wtf! Aan het begin irriteerde Matthijs me al met “nou de dames zijn wel aanwezig” Ja of eindelijk wordt gelijkheid nagestreefd?!

En daarna die Hugo met zn “Ja en dan heb je alleen succes in NL, poeh poeh” en “rijpere vrouw”. Als de 3J’s aan tafel hadden gezeten was dit noooooit gevraagd/gezegd. Snap dan ook niet dat Matthijs niet inspringt. Heel knap indd hoe rustig ingaat op de vraag.

Zijn kop is namelijk al wel jaren kermis.

16 likes

Wat is de link naar dit filmpje? Ik kan dit soort filmpjes nooit afspelen. Volgens komt het van Facebook af?

1 like

droevige ogen heeft ie. geen wonder, hoe vaak zal hij zichzelf gezien hebben in de spiegel. arme man.

5 likes

Ik vond net deze, lukte bij mij ook niet

5 likes

39 likes

Dan had ze weer te horen gekregen dat ze niet tegen kritiek kan/dat je tegenwoordig ook niets meer mag zeggen/dat het helemaal de verkeerde kant op gaat met die extreme feministen of welk ander standaard antwoord bedreigde mannen altijd geven.

9 likes

Dat is toch precies haar type :money_mouth_face::money_with_wings:

70 likes

Is Jan Smit eigenlijk rijk?
edit: ait echt wel “Al jarenlang prijkt Jan Smit in onze lijst met de 100 Jonge Miljonairs van Nederland, samen met dorpsgenoten Nick Schilder en Simon Keizer (beide goed voor €6 miljoen).” bron Quote

1 like