Jeroen Pauw is nog in de markt voor een nieuw baantje.
Maar blijft de show nog wel maar dan zonder hem? Dat lijkt me ook niet per se nodig hahaha
Ik ben benieuwd naar de vacature. âgezocht m/v, gelieve bij uw sollicitatie een geluidsopname te voegen waarbij U zo lang en creatief mogelijk dooooorrrrrrrrrrrrrrrrr zegtâ
Wow ik heb even gekeken maar indd wtf! Aan het begin irriteerde Matthijs me al met ânou de dames zijn wel aanwezigâ Ja of eindelijk wordt gelijkheid nagestreefd?!
En daarna die Hugo met zn âJa en dan heb je alleen succes in NL, poeh poehâ en ârijpere vrouwâ. Als de 3Jâs aan tafel hadden gezeten was dit noooooit gevraagd/gezegd. Snap dan ook niet dat Matthijs niet inspringt. Heel knap indd hoe rustig ingaat op de vraag.
Wat is de link naar dit filmpje? Ik kan dit soort filmpjes nooit afspelen. Volgens komt het van Facebook af?
droevige ogen heeft ie. geen wonder, hoe vaak zal hij zichzelf gezien hebben in de spiegel. arme man.
Ik vond net deze, lukte bij mij ook niet
Dan had ze weer te horen gekregen dat ze niet tegen kritiek kan/dat je tegenwoordig ook niets meer mag zeggen/dat het helemaal de verkeerde kant op gaat met die extreme feministen of welk ander standaard antwoord bedreigde mannen altijd geven.
Dat is toch precies haar type 

Is Jan Smit eigenlijk rijk?
edit: ait echt wel âAl jarenlang prijkt Jan Smit in onze lijst met de 100 Jonge Miljonairs van Nederland, samen met dorpsgenoten Nick Schilder en Simon Keizer (beide goed voor âŹ6 miljoen).â bron Quote
Haha JA. Weet je hoe lang zijn carriĂšre al is. Die man is echt loaded.
haha ik moest ook pre-cies aan die marcel denken, hij lijkt ook sprekend.
edit: haha dus
Volgens de geruchten die Story opving zouden Yolantheâs zus Rebecca en haar vriend en tevens Quote 500-miljardair Marcel Boekhoorn de rol van cupido op zich hebben genomen. Zij gunnen Yolanthe blijkbaar ook een rijk en gelukkig leven net zoals zij dat zelf hebben.
Ik ga Matthijs nu niet echt missen maar hij had het vanavond over âde dwdd familieâ waaraan hij had verteld dat het programma stopt (van redactie tot catering) en ik vroeg me af of al die mensen nu gewoon te horen hebben gekregen dat ze over 7 weken hun baan kwijt zijn? Of zouden die mensen gewoon voor kro-ncrv zelf werken? Anders is het ook lekker lullig, zoân massale aankondiging. Matthijs zit natuurlijk wel gebakken maar de meeste mensen van de âdwdd familieâ niet neem ik aan.
Zijn ex beschuldigt hem ervan dat hij hun zoontje heeft ontvoerd naar België.
BNNVARA
vaak gaat een redactie weer werken voor de talkshow die ervoor in de plaats komt. maar ze hebben ook meestal per seizoen een contract als ik het goed heb⊠er zitten freelancers bij etc.
Nee de meesten werken voor het programma. De redacteuren krijgen ook de zomerstop doorbetaald, dus: je werkt een seizoen zonder leven en dan een seizoen vrij. Dus die zitten wel goed denk ik. En als je daar redacteur bent kan je overal aan de slag daarna.
Sophie Turner & Joe Jonas verwachten hun eerste kindje! Vind ik stiekem wel erg schattig! Al had ik als ik hen was toch iets langer van married life willen genieten 
Is het al ergens officieel aangekondigd? Zag vannacht een filmpje van klever maar niet van hen.