Haha JA. Weet je hoe lang zijn carrière al is. Die man is echt loaded.
haha ik moest ook pre-cies aan die marcel denken, hij lijkt ook sprekend.
edit: haha dus
Volgens de geruchten die Story opving zouden Yolanthe’s zus Rebecca en haar vriend en tevens Quote 500-miljardair Marcel Boekhoorn de rol van cupido op zich hebben genomen. Zij gunnen Yolanthe blijkbaar ook een rijk en gelukkig leven net zoals zij dat zelf hebben.
Ik ga Matthijs nu niet echt missen maar hij had het vanavond over ‘de dwdd familie’ waaraan hij had verteld dat het programma stopt (van redactie tot catering) en ik vroeg me af of al die mensen nu gewoon te horen hebben gekregen dat ze over 7 weken hun baan kwijt zijn? Of zouden die mensen gewoon voor kro-ncrv zelf werken? Anders is het ook lekker lullig, zo’n massale aankondiging. Matthijs zit natuurlijk wel gebakken maar de meeste mensen van de ‘dwdd familie’ niet neem ik aan.
Zijn ex beschuldigt hem ervan dat hij hun zoontje heeft ontvoerd naar België.
BNNVARA
vaak gaat een redactie weer werken voor de talkshow die ervoor in de plaats komt. maar ze hebben ook meestal per seizoen een contract als ik het goed heb… er zitten freelancers bij etc.
Nee de meesten werken voor het programma. De redacteuren krijgen ook de zomerstop doorbetaald, dus: je werkt een seizoen zonder leven en dan een seizoen vrij. Dus die zitten wel goed denk ik. En als je daar redacteur bent kan je overal aan de slag daarna.
Sophie Turner & Joe Jonas verwachten hun eerste kindje! Vind ik stiekem wel erg schattig! Al had ik als ik hen was toch iets langer van married life willen genieten
Is het al ergens officieel aangekondigd? Zag vannacht een filmpje van klever maar niet van hen.
Goeie! Ik heb dit natuurlijk van de uber-roddel site gehaald: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7996513/Sophie-Turner-pregnant-Game-Thrones-star-23-Joe-Jonas-30-expecting-child.html
Maar idd geen aankondiging van henzelf!
Is zij nog maar 23? Ik had haar echt veel ouder geschat.
Niet echt nieuws maar wow wat ziet Khloe eruit
Enrique en Anna hebben een derde kindje! Volgens mij was het helemaal niet bekend dat ze weer zwanger was. Zo leuk
Ik wist eigenlijk niet eens dat ze überhaupt al een kind hadden, laat staan nog bij elkaar waren sinds escape.
Ik ben waarschijnlijk in de minderheid, maar ik vind de situatie wel rot voor Leontine. Het lijkt me al zo pijnlijk als je partner vreemdgaat, en nu kijkt half Nederland én België mee naar hoe jouw gezin door zo’n crisis gaat.
Ik heb verder niks met Leontine of Marco Borsato + bekend zijn is in hen geval wel een bewuste keuze, maar dit gun ik toch niemand.
(Dit is trouwens niet per se een inhoudelijke reactie op jouw post @HvO! Ik stond straks voor het tijdschriftenschap in de winkel en alle Nederlandse -+ Vlaamse roddelbladen stonden er vol mee).
Zo klinkt ze ook. Vind haar nu wel veel meer op haar moeder lijken.
Ze hadden zelfs al een tweeling
Wist dit ook niet en kijk net op hun instagram. Wat een schattige filmpjes met die kinderen zeg En zij is 38 en ziet er nog precies even oud uit als 15 jaar geleden in mijn beleving.
Haha echt precies wat ik net zei, had dat niet verwacht al die jaren geleden
wow ze lijkt nu zo erg op Kris wel!
ik vrees dat ik de laatste tijd iets teveel heb geklikt op al het Bridget en dre Hazes nieuws, want vers van de pers door het Facebook algoritme ziet u hier:
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/kijkers-shock-door-lippen-bridget-de-zwakste-schakel/?TN_REFERAL_ORIGIN=https%3A%2F%2Ftalpanetwork.com%2F