FF Boulevard #3

Goeie! Ik heb dit natuurlijk van de uber-roddel site gehaald: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7996513/Sophie-Turner-pregnant-Game-Thrones-star-23-Joe-Jonas-30-expecting-child.html

Maar idd geen aankondiging van henzelf!

Is zij nog maar 23? Ik had haar echt veel ouder geschat.

3 likes

Niet echt nieuws maar wow wat ziet Khloe eruit

Enrique en Anna hebben een derde kindje! Volgens mij was het helemaal niet bekend dat ze weer zwanger was. Zo leuk :blush:

14 likes

Ik wist eigenlijk niet eens dat ze überhaupt al een kind hadden, laat staan nog bij elkaar waren sinds escape.

41 likes

Ik ben waarschijnlijk in de minderheid, maar ik vind de situatie wel rot voor Leontine. Het lijkt me al zo pijnlijk als je partner vreemdgaat, en nu kijkt half Nederland én België mee naar hoe jouw gezin door zo’n crisis gaat.

Ik heb verder niks met Leontine of Marco Borsato + bekend zijn is in hen geval wel een bewuste keuze, maar dit gun ik toch niemand.

(Dit is trouwens niet per se een inhoudelijke reactie op jouw post @HvO! Ik stond straks voor het tijdschriftenschap in de winkel en alle Nederlandse -+ Vlaamse roddelbladen stonden er vol mee).

30 likes

Zo klinkt ze ook. Vind haar nu wel veel meer op haar moeder lijken.

2 likes

Ze hadden zelfs al een tweeling :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wist dit ook niet en kijk net op hun instagram. Wat een schattige filmpjes met die kinderen zeg :tired_face: En zij is 38 en ziet er nog precies even oud uit als 15 jaar geleden in mijn beleving.

4 likes

Haha echt precies wat ik net zei, had dat niet verwacht al die jaren geleden

wow ze lijkt nu zo erg op Kris wel!

ik vrees dat ik de laatste tijd iets teveel heb geklikt op al het Bridget en dre Hazes nieuws, want vers van de pers door het Facebook algoritme ziet u hier:
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/kijkers-shock-door-lippen-bridget-de-zwakste-schakel/?TN_REFERAL_ORIGIN=https%3A%2F%2Ftalpanetwork.com%2F

Hahaha dit dacht ik gister ook van mezelf, maar ben het helemaal met je eens!

4 likes

Ik vond Khloe sowieso altijd al een erg uitgesproken neus hebben maar ze ontkent dat er iets aan gedaan is. Als je deze foto’s ook bekijkt :frowning: dat kan toch niet zonder operatie.

Ik herinner me nog zo’n scene dat Kris zegt dat Khloe’s (nieuwe) neus er zo schattig uitzag als een knoopje. :’)

1 like

Daar is echt wel aan gewerkt. Als dat enkel contour make-up is dan ben ik een tomaat. En dat ben ik niet. Liar liar pants on fire.

EDIT: Overigens vind ik dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij blij van wordt. Dus geen shame on her game. Maar ik denk dat iedereen kan zien dat dit niet haar neus is.

6 likes

Nee hij heeft het over de vrouw met de affaire niet de vreemdgaande man, dat zij beter moest weten

Echt hoe dan

3 likes

Niet heel relevant maar heb dit stereotype over affaires nooit echt gesnapt
Zelfs na mijn wildste tongbeksessies zat er geen lippenstift op een kraag. Zn gezicht, ja. Maar je kraag???

12 likes

zo?

2 likes

Ik denk dat dat eerder gebeurt als je knuffelt? Heb ook nooit m’n lippenstift op iemands kraag gesmeerd (letterlijk dan) maar bij een knuffel zit ik wel dichter in de buurt.

Die lyrics van John Ewbank zijn sowieso slap en ze kloppen vaak niet tekstueel.

12 likes