FF Boulevard #3

Ik vind het belachelijk als je in het dagelijks leven je doen en laten moet aanpassen voor iemand zonder manieren, maar op internet vind ik dat wel net iets anders liggen. Feit is: je hebt een platform en daarmee bereik je een effect. Je weet dat er gekkies rondlopen en je weet dat die makkelijk getriggerd zijn. Je weet ook dat je dat niet gaat oplossen, je kan die mensen geen fatsoen aanleren. Ik vind het dan gewoon onverstandig om toch te posten en aan het einde te huilen dat het zo erg was. Is het normaal? Nee. Maar je kan het wel voorkomen voor je eigen fysieke en mentale gezondheid.

Ik ben “projectleider” op een project dat eens in het jaar twee weken heel groot is, heb met alle betrokkenen de afspraak dat zij in die periode 1) geen uitlatingen doen over dat onderwerp op persoonlijke sociale media 2) hun prive sociale media afschermen. Vind ik het normaal dat dit moet? Nee; eigenlijk wil je vrij kunnen bewegen, maar als dit de manier is om te voorkomen dat je bedreigt wordt, doe je dat toch gewoon? Kan stug besluiten dat ik niet toegeef aan de haat, maar dan kies ik er ook voor om blootgesteld te worden aan de haat.

2 likes

Ik zou dit serieus echt leuk vinden, vond haar podcast met hem samen echt gezellig :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja zo bedoelde ik het ook! Ze laten het overkomen alsof hij Bridget vervangen heeft door “een meisje van plezier” terwijl het gewoon over een tv-programma gaat.

3 likes

Hahaha het is zover jongens! André heeft weer bij Monique geslapen.

18 likes

Ik dacht het ook meteen! Zijn heel veel samen en Loiza zie ik ook heel veel samen met die ex van hem: Myrthe en zijn zoontje.

1 like

‘Pas tegen twaalven gingen daar de gordijnen open en nog een uur later waagde AndrĂ© zich er voor het eerst weer buiten, in de korte spurt van de voordeur naar het portier van zijn auto.’

Pff iemand heeft hier dus echt op zitten wachten voor dat huis :woman_facepalming:

15 likes

Had zo gehoopt dat Monique hem niet terug zou nemen

30 likes

Same. Echt jammer

1 like

Bridgets reis naar het paradijs werd een disaster, waar zelfs de tv-collega’s van Red mijn vakantie! niets voor haar hadden kunnen uitrichten.

Haha omg

7 likes

Waarom zou ze die vent in godsnaam weer terug willen??

10 likes

:money_mouth_face:

3 likes

Ben jij eindredacteur bij het Sinterklaasjournaal? :heart_eyes:

10 likes

Haha nee, dan was zwarte piet wel iets sneller aangepast, maar het is minstens net zo leuk!

11 likes

Ik heb gekotst door het stukje dat Bridget hem had laten moeten ‘ravotten’. Schei uit hoor, het is geen peuter. En zo gender specifiek, ik kan er de vinger niet precies op leggen, maar de irritatie is hoog.

15 likes

Ik zap voorbij shownieuws en t gaat al zo lang over brazes weer. Damn wat een kût programma is het toch. Weer doorzappen.

2 likes

Ja, ik vond dat ook een naar stukje. Ook dat van ‘Monique heeft zich vast afgevraagd wat zich daar afspeelde, maar liet Andre altijd zijn gang gaan’. Als een soort vrijbrief om alle normen en waarde het raam uit te gooien want het is ‘nou eenmaal zijn avond met de band en een vrouw moet niet zeiken’. Heel raar.

14 likes

Anyway.

Marieke elsinga heeft ook een relatie! Van q music. En ze zat er altijd zo erg mee dat ze dat nog nooit echt gehad had, ze miste het zo erg. Dus dat is best leuk voor haar.

Sorry ik wilde het brazes gezeik even onderbreken :joy:

26 likes

En de officiele ontslagdatum is bekend

2 likes

Eng mannetje! Hij doet heel blij op insta en dergelijke, maar ik vind hem iets hebben wat ik niet kan aanstaan
 kan het niet goed duiden. Hoe hij die scheids behandeld, nog uitscheldt voor loser en ook nog zijn badge “leest”
 heel tokkie

3 likes

Als deze einddatum net zo definitief is als alle voorgaande einddata van de Brexit, blijven ze nog wel even

29 likes