FF Boulevard #3

ugh nu wil ik weten wat voor werk je doet.

1 like

Hoezo niet heeft gedaan?

Maar hij zegt zelf nog: '‘dus mijn lot ligt in jouw handen?’

Ja precies vriend, dat is wat een scheidsrechter is. Je kunt het er niet mee eens zijn maar die kerel neemt een besluit en dat is waar je het mee moet doen. Met zo’n doordrammerige reactie zet je jezelf alleen voor lul. En iemand bij de arm pakken en daarna met die naam lezen, dat is toch echt te sneu voor woorden. Zielig ventje.

6 likes

Kjeld z’n You cannot be serious! momentje doet me denken aan John McEnroe die altijd zo boos werd op de umpire
 wie weet wat Kjeld met een racket had gedaan als ie er een had gehad, die kerel er een tik mee gegeven?

6 likes

Dit doet me precies denken aan zondag met lubach van deze week. Hij HAD iemand kunnen slaan als hij een racket had gehad. Het had KUNNEN gebeuren.

Maar hij had geen racket dus nee :sweat_smile:

16 likes

Dit.echt. Waarom krijgen die vrouwen voornamelijk die shit over zich heen?

1 like

Vond die zo sterk haha. Was sowieso aflopen keer positief verrast door Lubach.

1 like

Ja haha het einde ook.

‘Nog iemand koffie? Of nou ja, ik heb geen koffie hoor. Maar ik had het kunnen hebben’.

4 likes

Hoe meer ik er naar kijk hoe stommer ik het vind
 what the tatta is this

6 likes

Waarom draagt hij dreads

5 likes

Haha wat is dit

2 likes

Is dit niet een throwback naar 2003 Adrien Brody? :thinking:
Man wat slecht.

Hahahah wtf
 :joy:

Sowieso lijken heel veel mensen dat niet te snappen. Hoe vaak ik wel niet zie:“Hoezo mogen blanken dat niet.” Gewoon twee fouten in één vraag

4 likes

Newstyle? Alsof hij het zelf bedacht heeft :joy:

1 like

Wat de actuele neuk?!

1 like

Is geen geheim hoor, dm!

Zijn er echt mensen die haar als een held beschouwen?

5 likes

Hardop gelachen om de “IK ZAL NOOIT MEER DRUGS VERKOPEN HOE ERG IK ER OOK DOORHEEN ZIT!” :rofl: :woman_shrugging:

16 likes

Dom wijf

2 likes