FF Boulevard #3

Hahah heerlijk

Nice :joy::joy:

Allemaal deel van de imago campagne. Dat verhaal rammelt van alle kanten.

Ik begrijp ook echt niet dat zoveel mensen dit verhaaltje slikken.

Omdat het er hier een tijdje terug over ging, er is een petitie om Amber Heard van Aquaman 2 te ontslaan:

6 likes

Van Amber Heard naar Amber Unheard straks. :smirk:

8 likes

Was die petitie er vorige keer ook niet?

Hij kan nu ook wel in the crow spelen.

Ze gaat ook de rol van Nadine Cross in “The Stand” van Stephen King spelen, een van mijn favoriete personages uit zijn boeken wordt dus meteen verpest. Vind r naast alle sh*t die nu naar buiten komt ook geen goeie actrice.

Omg. Had helemaal gemist dat ze daar al voor gecast hebben :sweat_smile: wat is het gepaste topic om daar over te zeuren :sweat_smile:

Zoooo hij trekt die scheids gewoon terug aan zn jas, hou op hoor. Ik zou echt meteen weer weglopen, en sowieso niet beginnen met zo’n gesprek. Maar ja, ik ben jankende 6vwo’ers gewend die nog 0,2 punt nodig hebben om te slagen (en daarvoor vakantie Ibiza/vespa/nieuwe laptop/Gucci tas oid krijgen) dus die scheids mag bij mij wel een keer komen kijken hoe je die het beste afwimpelt.

44 likes

Waarom vind je dat?

Die hoeveelheid drugs, voor privé gebruik op een driedaags festival met wat vrienden. Ik las dat en dacht: wil je dan dood ofzo?

Maar ook: zoveel drugs bij je hebben, je kamer overhoop vinden, merken dat er geld weg is en dan niet denken: misschien moet ik gaan?

En liefdesverdriet aanduiden als reden om met zoveel drugs op pad te gaan?

Ik vind het allemaal erg bijzonder. Denk niet per se dat ze echt van plan was er een business van te maken. Denk dat het in de basis wel klopt, maar de redenen die ze aangeeft denk ik: ja vrouw, je bent volwassen dit is toch ronduit raar.

9 likes

Ok. Ja ze is een volwassen vrouw maar dat wil niet altijd betekenen dat je verstandige en rationele keuzes maakt. Maar ik snap wel wat je bedoelt ja!

2 likes

Het was inderdaad ook weer niet zó veel drugs dat ze de indruk wekt er een carrière van te willen maken toch? Om mij heen zie ik ook wel eens mensen die zelf drugs gebruiken op een festival en dan wat extra kopen om te verkopen zodat ze hun festivalkosten ‘eruit’ hebben. Ik vind daar nogal wat van maar heel veel mensen schijnen dat heel normaal te vinden. Ik kan wel snappen dat je jezelf dan niet als ‘echte drugsdealer’ ziet ook al verkoop je wel drugs.

1 like

Nee het was zeker niet heel lucratief, maar haar verhaal is dat haar intentie niet was om het te verkopen en dat vind ik met deze hoeveelheid en vooral ook zoveel verschillende drugs voor drie dagen erg bijzonder. Vind overigens dat je dan net zo goed een dealer bent.

4 likes

Ik vind het wel logisch dat ze vanwege haar rechtszaak ook in de media verklaart niet de intentie te hadden om te dealen. Want dat is natuurlijk ook wat ze bij de rechter aannemelijk probeerde te maken zodat ze niet voor verkoop maar alleen bezit veroordeeld zou worden.

4 likes

Ik vond het trouwens heel opmerkelijk dat ze bij Jinek zei dat ze “niet heilig was en zeker nog wel drugs gaat gebruiken als ze er goed mee om kan gaan. Maar komend half jaar niet”

Zweer. Het. Af. Echt, serieus. Kap er mee.

10 likes

Dat muziekje eronder maakt het wel af vind ik. Klinkt hij nog zieliger.

Ik moet echt lachen om het woord groothandel dealer. Heb je daar dan ook een KvK inschrijving voor nodig :joy:

4 likes