Dit doen vrienden van ons ook, en zij vonden de hoeveelheid die Imanuelle meenam meevallen. Zegt misschien meer iets over mijn vrienden haha
Je doet je titel eer aan😂
Ik kon ook niet helemaal bevatten hoezo je zulke grote hoeveelheden mee zou nemen en dan beweren dat het niet is om te dealen. Maargoed als ze dan zegt “het paste allemaal in een sigarendoosje” dan klinkt het weer als niet zóó veel.
Desondanks begrijp ik destructief gedrag goed en zou ik haar niet als een dom wijf bestempelen.
Oke ik heb niks met Justin Bieber normaal gesproken maar shit wat is dit cute.
Aww wat een goed begin van m’n dag dit
Geweldig
Die kindjes die gewoon heen en weer gaan rennen haha aw😍
Zo schattig
Ik heb normaal ook niks met JB maar wat lief dit!
Ik heb een paar afleveringen gezien van zijn documentaire Justin Bieber Seasons. Ik had ook niet zoveel met JB, zeker nadat ik hem op Pinkpop heb zien optreden (cringeeee), maar ik kijk nu wel op een andere manier naar hem.
Mijn favoriete stukje is die radslag. En James die daar dan staat van ja fuck deze shit.
Ik kreeg meer een beetje moeder-zoon vibes. Bijna eng gewoon. Zij doet ALLES voor hem en wat geeft hij háár?
&
Ja maar het is toch niet zo dat zij zelf geen cent te makken heeft? Ik bedoel, haar hele familie is rijk zat en ze heeft zelf ook een prima carrière denk ik?
omg dat kleintje in die tutu
Amber Heard taferelen, eng…
Law of attraction hé Mss moet Hailey ook maar als coach beginnen.
André heeft een post geplaatst over ‘way home’ en zijn ex schoonzus heeft daar met hartjes onder gereageerd. Spannenddddd.
Creepy
Wie is nu precies de ex schoonzus?
Ingewikkeld