Maar Red Bull heeft wel een schikking getroffen van een paar miljoen tegen aanklagers “want ze kregen geen vleugels”. Only in America haha!
Maar iemand heeft ook echt mcdonalds aangeklaagd omdat de koffie te heet was. Het verhaal wordt vaak iets anders verteld, maar die ene zin klopt wel.
Agos <3.
Och (Ik heb overigens dus echt altijd gedacht dat Tiny de man was en Lau de vrouw???)
Hij is vorig jaar al overleden begreep ik net!
Hahaha Prinses Alexia die op 0.55 kut kut kuuut zegt
Ik vind het altijd zo jammer dat ze geen helm opzetten tijdens het skiën. Is niet zo fotogeniek en op zo’n babywei ook niet echt nodig, maar het zou wel een goed voorbeeld zijn.
Dit is in Lech toch? Dat is in Oostenrijk en daar is het (volgens mij) verplicht. Althans, ik zie daar nooit iemand zonder helm. Denk dus dat ze het alleen voor dit persmoment even niet doen en daarna lijkt het me wel. De pers laat ze daarna ook verder met rust.
In Oostenrijk hebben ze helmplicht tot 15 jaar. Ik neem ook aan dat ze de rest van de vakantie wel met helm skiën, maar ik zou het juist ook een goed voorbeeld vinden als ze onderaan de lift nog even hun helmpje opzetten.
Ik heb het idee dat Ariane eeuwig 12 is, volgens mij ziet ze er al jaren identiek uit.
Amalia en Alexia zien er zoveel ouder uit.
Misschien omdat ze ook de jongste is? Wilde gok hoor…
Dat is een beetje inherent aan die leeftijd denk ik, van 11 tot 16 verandert je lijf gigantisch, word je een vrouw. Van 8 tot 12 blijf je gewoon een kind, alleen een stukje langer
Maar dat kind is 13 jaar oud…je gaat gemiddeld pas echt een beetje veranderen richting het volwassene als je rond de 15/16 bent…en ja dat verschilt ook per leeftijd. Maar toen Amalia 13 was zag ze er ook gewoon kinds uit en nu begint ze dus als een jonge vrouw eruit te zien, dat luistert heel nauw in die paar jaar.
Lijkt wel Mari van der Ven
Hahaha, wij hebben t zelfde idee.
Hahaha ik zat vandaag ook heel hard te lachen toen ik dat bord buiten zag bij de Lidl.
Echt wat een hoofd trekt hij.
Het moment dat je buikpijn hebt en eíndelijk dat scheetje kunt laten
Hahahahahahahahaha