FF Boulevard #3

De vrouw van de broer van Monique :joy:

1 like

Nicki Minaj is zwanger? Haar man wrijft over haar buik en zegt; on our way to Trinidad with your dad.

Boulevard klinkt nu wat cru, maar wist niet waar het anders bij paste.
Ik vind het typisch om het helikopterbedrijf aan te klagen. Als ik een ongeluk krijg door slecht weer een x periode nadat ik mijn auto heb gekocht bij een garage, kan ik toch ook niet mijn schade verhalen op de garage omdat het slecht weer was.
Dat is de situatie zoals ik hem uit het bericht begrijp.

Ik denk dat buiten de typische I SUE YOU cultuur ook gewoon emoties een rol spelen en dat je niet helder nadenkt.

3 likes

Het is Murica, daar worden bedrijven aangeklaagd omdat er niet in de handleiding van een magnetron staat dat je je kat niet in de magnetron kunt doen.

21 likes

Maar ik denk eerder omdat er geen blackbox in de helicopter aanwezig was, en ook geen terrain ahead waarschuwing. Aangezien ze veel te laag vlogen en het heel mistig was had het ze misschien kunnen redden als die functie van " terrain ahead pull up" aanwezig was. Vooral als je tussen de bergen vliegt. En wat ik ervan begreep was dat merkwaardig dat die functies in zo’n luxe helicopter niet aanwezig waren.

1 like

ja ik wil dus zo’n broek

1 like

Ugh die mond van Dave is steeds hetzelfde op de foto’s, zo ingestudeerd net een beetje open en het is zo irritant :persevere:

10 likes

Ik wil die ook, juist omdat het zo fout is.

1 like

Maar Red Bull heeft wel een schikking getroffen van een paar miljoen tegen aanklagers ā€œwant ze kregen geen vleugelsā€. Only in America haha!

3 likes

Maar iemand heeft ook echt mcdonalds aangeklaagd omdat de koffie te heet was. Het verhaal wordt vaak iets anders verteld, maar die ene zin klopt wel.

2 likes

Ahh :frowning:

19 likes

Agos <3.

1 like

Och :heart: (Ik heb overigens dus echt altijd gedacht dat Tiny de man was en Lau de vrouw???)

1 like

Hij is vorig jaar al overleden begreep ik net!

Hahaha Prinses Alexia die op 0.55 kut kut kuuut zegt :joy:

93 likes

Het zijn echt leuke meiden, maar Alexia is zo mooi! Het lijkt wel alsof ze haar haar heeft geverfd.

72 likes

Ik vind het altijd zo jammer dat ze geen helm opzetten tijdens het skiĆ«n. Is niet zo fotogeniek en op zo’n babywei ook niet echt nodig, maar het zou wel een goed voorbeeld zijn.

2 likes

Dit is in Lech toch? Dat is in Oostenrijk en daar is het (volgens mij) verplicht. Althans, ik zie daar nooit iemand zonder helm. Denk dus dat ze het alleen voor dit persmoment even niet doen en daarna lijkt het me wel. De pers laat ze daarna ook verder met rust.

In Oostenrijk hebben ze helmplicht tot 15 jaar. Ik neem ook aan dat ze de rest van de vakantie wel met helm skiƫn, maar ik zou het juist ook een goed voorbeeld vinden als ze onderaan de lift nog even hun helmpje opzetten.