Go Amalia, goede bril
Echt verschrikkelijk. Ik heb Duffy op een playlist staan die ik vaak luister. En elke keer denk je ‘Wat is er met haar gebeurt?’, maar daarna vergeet ik het weer. Maar dit is echt zo erg.
Vreselijk joh, word er helemaal naar van.
Oh nee wat vreselijk. Ik kan me niet voorstellen hoe afschuwelijk het voor haar moet zijn geweest. En waarschijnlijk nog steeds is. Ze schrijft wel heel mooi en krachtig. Vooral dat stukje dat ze eindelijk weer zonneschijn in haar hart voelt.
Ik heb echt weinig kennis van het koningshuis maar wie is die jongen in die gele trui? En er was nog een ander meisje bij geloof ik.
Dat zijn de kinderen van Constantijn en Laurentien.
Leonore blijkbaar, en die oudste heet Eloise. Hoe spreek je dat in godsnaam uit? Niet als E-Louise lijkt me.
Oh ja die wenkbrauwen zijn idd intens.
Die jas heb ik nu aan voel me zo toch een beetje royal
Ik vind die wenkbrauwen juist prachtig.
Vind ik ook. Daarnaast vind ik ze juist gaaf, beetje a la Cara Delevingne.
Spreek je inderdaad uit als Elouise, althans bij iemand die ik ken die zo heet
@Zemraluani zegt intens, ik zeg ja ze zijn idd intens. Er wordt nergens haar wenkbrauwen afgekraakt. Juist uniek. Springt in het oog maar ik wil de post best verwijderen. Maargoed als ik m’n post verwijder moet Leeuwenhart haar post ook verwijderen anders heeft het alsnog geen zin.
Elouise heeft een open instagramaccount, hoorde is gisteren bij boulevard!
Ik vind ze allemaal leuk! Gewoon lekker normaal (zover dat kan).
Wow wat lijkt zij op allebei haar ouders!! Je ziet echt precies wat van wie komt haha
Ja idd, en die zoon vind ik heel erg op hem lijken en die jongste zie ik eigenlijk van beide niet zoveel erin.
Jullie hebben allebei een goeie smaak want die jas is superleuk, waar heb je hem vandaan?
My goodness, zelfs de EO bemoeit zich ermee
Eeloowiese ofz misschien?
Hmm is nu afgeschermd. Je kunt haar wel vinden via Isabella (dochter van Prins Bernhard) die wel openbaar staat.